3 augustus 2025, 20:42:33

Valkjes uit het zuiden

Gestart door Bello, 2 maart 2006, 22:58:55

« vorige - volgende »

Caroline

Pablo, Rocky, Noa, Coco, Eros, Diégah, Amor, Perle, Ricky, Kouros,
Princess, Armani, J´adore, JOOP! Queenie, Van Gils, Giorgio,
Jim, Anaïs, Naomi, Dior, Jasmijn, Vlinder, Ashley, Juicy, Tommy,
Isabella, Azzaro, Lilly, Zara, Valentino, Dolce & Violet.

Regelmatig jongen.

KLIK op foto.

Anja

Hey personal nurse,

Hoe gaat het hier met de valkjes?

Liefs Anja

Bello

6 december 2008, 20:35:08 #2777 Last Edit: 6 december 2008, 21:09:03 by Bello
heeeeeeeeeee

Met de valkjes is alles oke, ik had vanavond een grote druppel bloed onder de kooi gevonden maar na inspectie kon ik niks bij de valkjes vinden.

Geen goed nieuws wil ik in mijn ander boekje zetten, maar moet ik ff  de titel aanpassen.
Catka we zullen je nooit vergeten....missen doen we je allemaal, dag liefste knuffel

Anja

Dierenfreackske

Hoi Dorothe ...straks effe je boekje zoeken , fijn dat je niets hebt gevonden , zal waarschijnlijk niet ernstig geweest zijn ? Gelukkig , fijna zondagavond nog , grtjs Ann :-\ :-\

Bello

Dde druppel bloed was van Bello.

Vanmorgen heb ik ze allemaal nogmaals nagekeken en toen Bello weg fladderde omdat ze het niet wilde viel er een afgebroken vleugelveer eruit.

Samen met Ivo heb ik er pleisterspray opgedaan en tot nu toe is het dicht we laten haar nu ook niet fladderen.

Groetjes Dorothé
Catka we zullen je nooit vergeten....missen doen we je allemaal, dag liefste knuffel

Dierenfreackske

Hoi , gelukkig was de druppel bloed maar van een afgebroken vleugelpen en is het niet erg.

;D ;D grtjs Ann

Dierenfreackske

Caroline

8 december 2008, 09:12:50 #2783 Last Edit: 8 december 2008, 09:59:28 by Caroline
Ik kom alleen even goeiemorgen zeggen!!!!  ;D ;D ;D

Pablo, Rocky, Noa, Coco, Eros, Diégah, Amor, Perle, Ricky, Kouros,
Princess, Armani, J´adore, JOOP! Queenie, Van Gils, Giorgio,
Jim, Anaïs, Naomi, Dior, Jasmijn, Vlinder, Ashley, Juicy, Tommy,
Isabella, Azzaro, Lilly, Zara, Valentino, Dolce & Violet.

Regelmatig jongen.

KLIK op foto.

*Manon*

Gelukkig viel de schade mee met de bloeddruppel Dorothé, maar dat je je rot schrok, kan ik mij voorstellen.

Groetjes Manon

Bello

zit momenteel in de woonkamer te laptoppen.

Het uitzicht is zo moooiiiiiiiiiiiiii

we hebben de kerstboom gezet, alleen de valkjes vinden het nog een beetje vreemd.

De kooi staat naast me en ze schrokken ergens van en hup daar ging de hele groep (ondanks dat ze gekortwiekt zijn) het luchtruim in.

Maar als ze dan landen is het gelijk een hoopje op de grond leggen en dan hoor je ze over het laminaat lopen en dan denk je ach, ik pak maar ff een lapje en het is weer schoon.

groetjes Dorothé

Dierenfreackske

Hoi , fijn dat de kerstboom staat , een heerlijke tijd toch , echt gezellig he, Geniet er maar van ook , fijn dat alles goed gaat met de valkjes.
grtjs Ann

Anke

Hoi Dorothé,
Jullie zijn dus al in kerstsfeer :)
Gezellig hoor. :)
Fijn dat het goed gaat met je valkjes!
Groetjes Anke

Klik op de foto om mijn dagboekje te lezen...Kijk ook eens op de website van de Santpoortsevalkjes

Mara

Bello

Hoi hoi

met de valkjes is alles oké.

Jannes wilt weer een gezinnetje stichten maar door omstandigheden moet hij maar een paar maandjes wachten.
en we willen Catka nog een tijdje geen jonkies laten krijgen.

Daarom is Jannes stil.......

Yeentje daarintegen fluit de sterren van de hemel echt een super mannetjes valk!!

Dorothé