4 augustus 2025, 22:27:12

Valkjes uit het zuiden

Gestart door Bello, 2 maart 2006, 22:58:55

« vorige - volgende »

Bello

Momenteel ben ik een beetje boos.

Jannes was al bezig een nestje te maken in de hoek van de kooi.
Ik heb nu tijdelijk het rooster inde kooi geplaatst.

Dorothé
Catka we zullen je nooit vergeten....missen doen we je allemaal, dag liefste knuffel

Dierenfreackske

Hoi Dorothé ...ik had alweer wat in te halen he hier ; wat een leuke lieve foto's zijn dat haha , die foto's zijn zo lief en grappig he ! Grtjs Ann

Mara

Hoi Dorothé

Prachtige foto's en die Jannes toch, die kan het niet laten als ik het zo lees....

Hoe is het verder? Sorry dat ik zo weinig heb laten horen in je boekje.

Mara

Anja

So hee,

Die hebben elkaar gemist. Wat superlief om te zien.

De douchefoto's zijn ook verfrissend. Die gekke Yeen toch hè.

Wat vervelend dat Jannes nu al is begonnen om een nestje te maken. Hoop dat het rooster helpt.

Liefs Anja

Bello

Hoi hoi,

Ze vonden het rooster heel normaal en lopen er gewoon overheen.

Minder leuk is dat ik vanavond Jannes en Bello uit elkaar heb moeten trekken.

Jannes had haar staartveren heel kort bij haar lijf vast met zijn snavel en leek wel een pitbull.

Dorothé
Catka we zullen je nooit vergeten....missen doen we je allemaal, dag liefste knuffel

Anja

Jeetje meis,

Wat is Jannes toch ook een  :censuur  :censuur  :censuur
Grrrrrrrrrrrrrrrrrrr.

Hoe gaat het nu met ze?

Liefs Anja

Bello

Hoi Eugenie,

Mij mij gaat niet zo...maar dan denk ik aan andere mensen die nog ergere dingen meemaken en dan word ik heel stil.

Hoi Anja,

Ja je had me moeten horen, arme Bello eerst  :censuurJannes haar en nu doet hij zo iets.

Vandaag hadden ze een enorme rommel gemaakt echt niet normaal maar aan de valkjes was niets te zien.

Een leuk puntje.....

Yeentje heeft echt geen kans bij Catka want die ziet alleen Jannes.

maar hij loopt Bello het hof te maken.
Ze loopt nog voor hem weg, maar doet niet lelijk ;D

Na onze vakantie wil ik ze wel apart zetten om te kijken of ze een paartje willen gaan vormen.
Bello is een Ivovalkje maar we proberen het gewoon.

Als Yeentje ietsje ouder is kan ik er een blok bij hangen.

Dorothé

Anja

Spannend zeg. Kop op Yeenemeen je kunt het kerel ;D ;D ;D

Wijffie je mag je hart hier altijd luchten bij ons hè. Laat onze zorgen je niet tegenhouden.
Schromm niet hoor.

Liefs Anja

Bello

3x raden wat ik nu doe

Dat weet ik jullie zijn ook mijn grootste steun :D en van Ivo ;)

Dorothé

Anja

Mara

Hoi Dorothé

Ik denk ook zo hoor, er zijn altijd mensen die het erger hebben. Maar soms moet ook jij je hart luchten en even praten, dus als je wilt, je weet me te vinden he.  :) Als ik iets voor je kan doen....

Die Yeentje toch, Bello het hof maken en Bello doet niet naar? Dat vind ik netjes hoor.

Mara

Anja

Hoe is het met de Vogies? Is Jannes nog steeds aan het kwallen?

Liefs Anja

Dierenfreackske

Hoi Dorothe , natuurlijk mag je je hart even luchten , zo mag je echt niet denken hoor , er zijn altijd mensen die het erger hebben maar meid als je nood hebt aan eens een babbel aan mensen die je goed vertrouwd , waarom zou dat verkeerd zijn ofzo ? Je moet toch ook eens je hart kunnen luchten he ! Kom op , je kan het , Even naar Anja ofzo ?  Die ken je toch ook heel goed he ! Jij hebt haar toch ook heel erg gesteund en dus zal ze wel luisteren hoor als je je hart eens lucht bij haar of ons ? Hey , kom op , niet treuren , gewoon doen , je zal zien dat je je daarna veel beter voelt meiss ! Opkroppen is voor niks goed , wat het ook is ! Flap het er uit ! Knuffie Ann

Caroline

Hey kanjers!!!! Nog 2 nachtjes!!  :D
Pablo, Rocky, Noa, Coco, Eros, Diégah, Amor, Perle, Ricky, Kouros,
Princess, Armani, J´adore, JOOP! Queenie, Van Gils, Giorgio,
Jim, Anaïs, Naomi, Dior, Jasmijn, Vlinder, Ashley, Juicy, Tommy,
Isabella, Azzaro, Lilly, Zara, Valentino, Dolce & Violet.

Regelmatig jongen.

KLIK op foto.

Bello

11 september 2008, 21:43:15 #2669 Last Edit: 11 september 2008, 21:44:49 by Bello
Dank jullie wel voor je opbeurende berichtjes.... doet me goed.

Eugenie,

Nee Bello doet niet echt lelijk tegen Yeentje en ze eten samen uit de "kakbak" waar ik het groenvoer in doe.
s'morgens is het een heel ritueel hoe hij Bello aan het versieren is.

Hoi Ann,

ja wij hebben ook een hele goede steun aan Ton en Anja en dat is andersom ook zo. En dat via deze site!!!

Anja,

Hij is zo lief haar aan het versieren echt lief om te zien, we geven hun een kans na onze vakantie.

Caroline

Ja dat word een geknuffel straks niet meer normaal bij het NOP. nog maar 2 nachtjesssssssssssssssssssssssssss

YEHHHHHHHHHHHHHHHH

Vanavond de kooi schoon gemaakt van de valkjes.
wat hadden ze een takkenhuneur zeg, ze wilden gaan slapen maar werden door mij gestoord.
Snel snel snel de kooi schoon gemaakt en de rust is weder gekeerd.
mensenkinderen
Dorothé