4 augustus 2025, 00:29:53

Valkjes uit het zuiden

Gestart door Bello, 2 maart 2006, 22:58:55

« vorige - volgende »

Mara

Hoi Dorothé

Heel veel sterkte met het verlies van het lutinootje. Zoals je zelf al zegt, de natuur is zijn gang gegaan maar het blijft vervelend.

Groetjes

Mara

Anja

Hoi kloontje  ;D ;D ;D ;D

Hoe is het?

Groetejs Anja

Bello

Wie bedoel je?

Vanacht was het hier grote paniek, en waarom.

We lagen te slapen en ineens spring ik het bed uit en zei:
de valkjes de valkjes en vloog zowat naar beneden. (ivo had het niet gehoord).

Ja hoor een bonk paniek, waarschijnlijk is een van de valkjes in zijn slaap naar beneden gevallen. Gelukkig geen gewonden.

Gelijk heb ik de lamp boven de tafel aangedaan (en we hebben altijd een nachtlampje aan), Catka van het donsje af, de rest gesust maar madam ging niet meer het blok in........

Oh oh wat een stress en dat om 4.00 uur in de ochtend.

Heb ik een schemerlampje gepakt maar Catka bewoog helemaal niet  (shock).
Oh wat moest ik doen???

Toen ben ik de tafel gaan dekken en door de gewone geluiden kwam ze ineens bij.

Ging gelijk het blok in en ik kon naar mijn bedje ( niet veel meer geslapen) en het donsje lag weer lekker warm.

Waar ze van geschrokken zijn weet ik niet maar je kunt de gekste dingen in je hoofd halen van (inbrekers- bliksem).

Dorothé
Catka we zullen je nooit vergeten....missen doen we je allemaal, dag liefste knuffel

Dierenfreackske

Hoi .. gelukkig is alles weer goed he ! Het is best schrikken als je plots een rare bonk hoort en denkt aan inbrekers he ,  ;D ;D

Gelukkig is alles weer rustig en de valkjes ook he ! Grtjs Ann

Bello

FOTOTIME!!!!!!!!!!!!!!!!!!

4 dagen oud en 16 gram!!!

Dorothé
Catka we zullen je nooit vergeten....missen doen we je allemaal, dag liefste knuffel

Anja

Bello

Hoi Anja,

Eppo word goed gevoed en het hoeft maar te piepen en ze komen er beide aan om te voeren.

Dorothé

Little Cockatoo

Ow wat een lief klein geel donsje. Succes met de kleine.
Gr. Hanneke

Vogels: Vido, Chico en rosé kaketoe Yinka

Dierenfreackske

Hoi Dorothé .........wat lief zeg , zo piepklein he !
Wat meot dat een zalig gevoel zijn als je de eerste keer zo'n piepklein donsje hebt van je valkjes ! Ik ben ook al superbenieuwd als ik volgend jaar een nestje ga proberen met Wiske en Ayko misschien  . Ik wil echt een jong van Wiske en als Suske ook een partner heeft ,wil ik er ook eentje van Suske hoor !  ;D  grtjs Ann

Bello

30 mei 2008, 23:02:07 #2454 Last Edit: 30 mei 2008, 23:03:55 by Bello
Nier te geloven,

We hebben hier een kleine Bessie of Billie Turf in de kooi liggen.

Het dosnje weegt nu 23 gram!!!!

Dat gaat ff snel!!!

Dorothé

ps Ann, dit is nu het 2e nestje van Jannes en Catka, en het gevoel als je zo'n donsje dan in je handen mag nemen van de ouders, da's super!!

Anja

Hoi Dorothé,

Zou dat komen omdat er maar 1 donsje is? Of heeft dat er niets mee te maken.

Groetejs Anja

Anke

Hoi,
Wat een lief geel donsje :-* :-*
Hi hi al 23 gram, holle bolle gijs ;D
Groetjes Anke

Klik op de foto om mijn dagboekje te lezen...Kijk ook eens op de website van de Santpoortsevalkjes

Emely

Hoi Dorothé,

Ik lees nui pas van het kleintje wat het niet gehaald heeft. Wat vervelend zeg maar het zal zo geweest moeten zijn....
Sterkte met het verlies....

Eppo ziet er fantastisch uit... Hmmm Zodra Ludo en ik een huis hebben en wat meer rust en Paco heeft zijn meisje uitgezocht..... dan.... misschien ook wel een nestje hahaha..... maar goed, eventjes rustig aan he... hihi....

Geniet lekker van het kleine dikkertje hahaha...

Liefs van hier!

Dierenfreackske

Hoi hoi ....dat geloof ik graag dat het super is om het donsje te mogen vastnemen he!  Grtjs Ann

Caroline

:censuur :censuur :censuur

Krijg al een tijdje geen notificatie van hier .... denk ik het zal wel rustig zijn, de klini's hebben het super druk.  ;)

Maar ging nu toch eens kijken  ..... wat een verrassing, jullie hebben weer 2 donsjes gehad, wat geweldig!!!

Allereerst gefeliciteerd.

Maar zo lees ik ook heel veel sterkte .... een donsje dood vinden is altijd balen, dit doet verdriet maar .... wel heel erg leuk dat het geboren is .... een lutinootje, je weet nu wel dat papa Hannes split is voor lutino en dit door kan geven aan zijn dochters.  :D

Notificatie is weer gestart, ik ga jullie weer volgen.  ;)

Nogmaals super voor alle steun en vriendschap die Ton en Anja en hun gezin van jullie mogen ontvangen, echt ontzettend lief.  :-*

Ivo, beterschap kerel, ik las dat jij het ook flink te pakeken had met allerlei ontstekingen in div. holtes.  :-\ Zeker ook geen lolletje.

Tot gauw lees maar weer, liefs Caroline
Pablo, Rocky, Noa, Coco, Eros, Diégah, Amor, Perle, Ricky, Kouros,
Princess, Armani, J´adore, JOOP! Queenie, Van Gils, Giorgio,
Jim, Anaïs, Naomi, Dior, Jasmijn, Vlinder, Ashley, Juicy, Tommy,
Isabella, Azzaro, Lilly, Zara, Valentino, Dolce & Violet.

Regelmatig jongen.

KLIK op foto.