4 augustus 2025, 00:35:11

Valkjes uit het zuiden

Gestart door Bello, 2 maart 2006, 22:58:55

« vorige - volgende »

Kaatje

Hoi Dorothé,

Wat knap van je dat je veertjes gaat trekken ! Ik duim dus net zo hard mee als jullie, dat scheelt jullie in ieder geval blaren  ;) Wat een knap stelletje bij elkaar zeg ... heerlijk om te zien hoe jouw donsjes uitgegroeid zijn tot hele lieve valkjes   :D

Groetjes Karin

Sharon

Hoi Dorothé

wat een leuke foto's heb je weer gemaakt zeg! Wat zijn ze toch al ontzettend groot geworden zeg! En ook zo prachtig! Hun nieuwe baasjes zullen helemaal in de wolken zijn als ze hun op mogen gaan halen.

Ik ben zeer benieuwd wie de andere twee baasjes zullen worden hoor!

Liefs
Sharon
Lees alles over de ondeugdjes Angel, Boyd en Caily:
Hun dagboekje

Lees alles over mijn vorige valkjes in mijn vorige dagboekje:Dagboekje 1

Annelies

Hoi Dorothé

Wat leuk dat je toch veertjes op gaat sturen, ik ga met iedereen mee duimen voor je.

Het is toch een beauty die kan je gewoon niet weg doen. ;)

Groetjes Annelies

Peggy

Hoi Dorothé,  wat een gave foto's...eigenlijk het verkeerde woord...de foto's en de valkjes op de foto's zijn werkelijk waar super lief om te zien, om te  :-*
Succes hè met het veertjes eruit trekken...het valt best mee...daarna weer extra veel kroelen met cato...ik hoop voor anja en voor jou dat cato een popje is.
Gr Peggy

Mijn lief en trouw koppel; Joep&Guusje

Voor ons dagboek; klik hier

Lisa

Heey Dorothé,

Wat een super leuke foto's. En echt heel super dat je toch hebt besloten om veertjes te trekken.

Natuurlijk vergeet jij Appie niet. Die vergeet je nooit ;).

En ik duim mee dat Cato een popje is ;D.

Liefs Lisa

Anja

Zeg wat lees ik........................ga jij zelf de veertjes trekken :-X :-X :-X :-X :-X

Groetjes Anja

Bello

Wehhhhhhhhhhhhhh

Anja jij zou me toch helpen? kunnen we het van elkaar leren.
2 kunnen meer als een.

Ja hoor vanavond was het weer uit de kooi tijd.
Laken op de grote tafel en ze een voor een eruit halen.

Dobi zit heel graag op mijn schouder en zo tussen mijn haar en loopt zo nu en dan de tafel op om tussen de andere te lopen.
Gordijn hangen kan hij al heel goed Chantal ;D

Benji vliegt al aardig maar weet nog niet dat hij niet hoger kan dan het plafond.....
Loopt aardig een rotzooi te maken op tafel als hij met zijn grote poten door het schaaltje met parkietenzaad loopt.

Cato zit graag bij Ivo en hij noemt Cato meid.

Jannes had niet in de gaten dat Bello er ook tussen liep maar als hij dit ziet.... word hij enorm boos.

De verzorging komt nu bijna geheel bij Jannes....

Catka had wat anders te doen nl. ze heeft een eitje gelegd op de bodem van de kooi en deze heb ik gelijk omgeruild voor een nepeitje.

De gewichten van de valkjes zijn

s'morgens            s'avonds
Benji   89 gram              93 gram
Cato    85 gram             92 gram
Dobi    89 gram             96 gram

Jannes weegt s'avonds 87 gram (hehe eindelijk iets zwaarder geworden.

Catka weegt s'avonds 99 gram

Bello wilde niet gewogen worden dus dan maar niet....

Dorothé
Catka we zullen je nooit vergeten....missen doen we je allemaal, dag liefste knuffel

Anja

Goed zo Ivo..............ga zo door dan wordt ze mss nog wel een popje ;D ;D ;D ;D ;D ;D
Cato MEID laat de DNA ons niet tegen vallen.

We doen het samen hoor de veertjes trekken. Ik heb het beloofd dus dat doe ik dan ook.

Mooie gewichten zeg. Super.

Groetjes Anja

Bello

Dus ze zijn niet te licht?

Het waren zwaargewichtjes toen ze in het blok lagen maar toen werden ze door Jannes en Catka vetgemest en nu moeten ze al zelf eten en krijgen maar mondjes maat eten van Jannes.

Dorothé

ps  ;D Ivo 8)
Catka we zullen je nooit vergeten....missen doen we je allemaal, dag liefste knuffel

Anja

Ze vliegen nu dus het gewicht gaat naar beneden. Logisch toch. Vergelijk het met een baby die gaat lopen.

ik vind ze niet te licht hoor.

Groetjes Anja

Bello

Sharon

Hoi Dorothé

ook ik vind dat alle valkjes mooie gewichten hebben hoor! Echt niks om je zorgen over te maken!

Goed van de jonkies dat ze nu toch ook al zelf beginnen te eten.

Ik ben zeer benieuwd wanneer jullie dan de DNA test uit zullen laten voeren. Jullie houden ons toch wel op de hoogte hè?

Liefs
Sharon
Lees alles over de ondeugdjes Angel, Boyd en Caily:
Hun dagboekje

Lees alles over mijn vorige valkjes in mijn vorige dagboekje:Dagboekje 1

Anja

Tuurlijk Sharon,

Ik kan je al vertellen dat ik op 28 februari de veertjes ga proberen te trekken.

Groetjes Anja

Bello

Ja natuurlijk houden we jullie op de hoogte!

Ben benieuwd wanneer we het pakketje binnen krijgen.

Dorothé

Caroline

Spannuhnd!!!!

Ik duim dat het een meidje is, een crossovertje.  :D

EN ANja schreef het al, prima gewichten hoor. Als ze straks zonder pa en ma moeten gaan eten kunnen ze wel tot 80 gramaf gaan vallen.  :o

Maar komt uiteindelijk weer helemaal goed.  :D

Nog even lekker genieten van jullie lieverds hoor, voor je het weet zijn ze uitgevlogen, maar .... dan volgt er ook een leuke fase hoor, dan kan je ze bij de nieuwe baasjes gaan volgen .... ook heel erg leuk!!  :D
Pablo, Rocky, Noa, Coco, Eros, Diégah, Amor, Perle, Ricky, Kouros,
Princess, Armani, J´adore, JOOP! Queenie, Van Gils, Giorgio,
Jim, Anaïs, Naomi, Dior, Jasmijn, Vlinder, Ashley, Juicy, Tommy,
Isabella, Azzaro, Lilly, Zara, Valentino, Dolce & Violet.

Regelmatig jongen.

KLIK op foto.