3 augustus 2025, 20:44:21

Valkjes uit het zuiden

Gestart door Bello, 2 maart 2006, 22:58:55

« vorige - volgende »

Caroline

Volgens mij maak ik nu een foutje  :-[

Jou Jannes is misschien split geelwang, dit betekend dat hij alleen maar geelwang DOCHTERS kan krijgen.  ;)

Ook heel erg mooi maar je hoeft me dan niet te roepen.  ;D

Ik wil namelijk d.m.v. een bonte geelwang MAN zelf ook geelwang dochters kunnen kweken en dit kan niet met alleen een geelwang pop en als partner wil ik een Primrose getekend jong van Amor & Diégah er tegen zetten.  ;)
Pablo, Rocky, Noa, Coco, Eros, Diégah, Amor, Perle, Ricky, Kouros,
Princess, Armani, J´adore, JOOP! Queenie, Van Gils, Giorgio,
Jim, Anaïs, Naomi, Dior, Jasmijn, Vlinder, Ashley, Juicy, Tommy,
Isabella, Azzaro, Lilly, Zara, Valentino, Dolce & Violet.

Regelmatig jongen.

KLIK op foto.

Bello

29 januari 2008, 22:35:03 #2011 Last Edit: 29 januari 2008, 22:38:10 by Bello
hihi

Caroline,
Ik weet het nu echt niet meer wat voor mutaties de jonkies zijn maar volgens mij is dit een superkoppel ;D.

Ja Als Jannes split geelwang is dan is het een popje, helaas voor jou geen mannetje :'(.

En de andere 2 jonkies dan kun je dat al zien Caroline?

Dorothé

ps we genieten er iedere keer van en ze eten voor 10 ;D
Catka we zullen je nooit vergeten....missen doen we je allemaal, dag liefste knuffel

Caroline

Op foto is het zo nu nog erg moeilijk te zien .... ik denk de 2 andere wildkleurtjes .... misschien cinnamon, dit zie je eigenlijk pas als de veertjes uit de pennetjes zijn.  ;)

Maar gezien de donkere pootjes .... verwacht ik geen cinnamon bij de 2 NIET bonte en pareltjes zie ik tot nu toe ook niet bij hen maar .... nogmaals .... op de leeftijd is het erg moeilijk te zien op foto´s.  ;)
Pablo, Rocky, Noa, Coco, Eros, Diégah, Amor, Perle, Ricky, Kouros,
Princess, Armani, J´adore, JOOP! Queenie, Van Gils, Giorgio,
Jim, Anaïs, Naomi, Dior, Jasmijn, Vlinder, Ashley, Juicy, Tommy,
Isabella, Azzaro, Lilly, Zara, Valentino, Dolce & Violet.

Regelmatig jongen.

KLIK op foto.

Bello

Hoi Caroline,

ja ze hebben echt hele donkere pootjes, ach ze zijn alle 3 heel lief en mij maakt het eigenlijk niet uit wat voor mutatie ze zijn, de ouders zijn er ontzettend goed voor en het is gewoon mooi om te zien hoe dat allemaal gaat.

Dorothé
Catka we zullen je nooit vergeten....missen doen we je allemaal, dag liefste knuffel

*Petra*

Wat leuk hé. Dorothé, gewoon super om mee te maken. ze groeien als kool, en wat leuk, dat gele kuifje ertussen!!
Ze zien er goed uit, geniet er maar van, ze zijn zo groot!!

Groeten Petra   :D

Jonge tamme valkjes zoeken goed huisje !

Mico

Wat een mooie foto'ssss...wat een scheetjes zijn het zeg  :-* :-* Je moet nog eens aan ons vragen ofdat we ze pokon voeren hahaha...schitterend !!!
Dat is toch genieten he Dorothé...heerlijk die ukkies in huis.
Maar ja...voor je het weet zijn ze al weer groot  ;)

Groetjes,
Miran en Corine

Emely

En weer zijn de foto's prachtig om te zien!!! Het gaat echt super hard zeg, dat had ik niet zo verwacht hoor....

Leuk dat die kuif nu al door komt!!!

Knap dat jullie nu al aan de "veertjes" kunnen gaan zien wat voor mutatie het zou kunnen worden, ik als leek kijk mijn ogen uit als ik dat zo allemaal lees. Wel heel leerzaam overigens!!!

Dikke knuffel voor de drie kleintjes maar ook voor de papa en mama van hun en voor de baasjes van hun!!!

Liefs, Emely en Paco

*Manon*

Hey Dorothé,

Gave foto's hey!!
En wat zijn ze mooiiii ;D ;D ;D
Superleuk om te zien en vooral genieten inderdaad, voordat je het weet zijn ze weer groot ;)

Groetjes Manon

Mara

Hoi Dorothé

Wat zijn het toch scheetjes, echt waar. En die lieve Bello wegdoen, alleen omdat ze gewoon een eigen willetje heeft? Hoe komt die collega erbij...echt onvoorstelbaar.... :-X

Mara

Wilma1

31 januari 2008, 10:18:18 #2019 Last Edit: 31 januari 2008, 10:20:19 by Wilma1
Citaat van: Bello op 28 januari 2008, 22:22:21

Een collega zei vanmiddag tegen me: hou je zelf geen jonkie dan kun je Bello wegdoen.

Bello wegdoen?? nog geen haar op mijn hoofd die daaraan denkt, Bello hoort bij ons gezinnetje

:o :o :o :o :o Wat "simpel" zoiets te zeggen, als je van dieren houdt, neem je levende have in huis voor het LÉVEN in principe.... en áls je als iets weg doet, is dáár vast een heel goede rede voor  :( toch niet om iets kleins te kunnen houden ??? zodat je het kan "kneden"naar je zin  :o >:(  ???

Dan zou je geen dierenliefhebber zijn, maar iets willen hebben wat precies doet wat "jij" wil.... nouuu  ::) dát is leuk  :-\

Wat een vreemde collega  ::) ??? hoop idd dat die NÓÓÍT aan dieren begint  >:(

Ik heb genoten van alle prachtige foto's en wat gaat dat zeker snel, al zo groot en zo (eigen)wijs kijkend  ;D

:D Wilma

Kijk ook eens bij:

*DEEL1 *DEEL2 *DEEL3

Sally

Hallo Dorothé

Nu wat voor een rare collega heb jij zegt? Bello zomaar wegdoen?
Natuurlijk is er geen haar op je hoofd dat daaraan denkt!
Hoe komt ie erbij...

Je kleintjes zijn al goed aan het groeien zeg. Wat een leuke foto's allemaal! En misschien is Cato een geelwang? Of heb ik dit verkeerd verstaan? zou echt geweldig zijn he? :P
Maar zoals je al zegt, de mutatie maakt niet uit, zolang ze maar gezond zijn en lief. En zo goed dat de ouders er zo goed voor zorgen. Je hebt daar een super koppel!

Groetjes Sally

Lisa

He die Dorothé

Wat een lollige foto zeg van Bello

;D ;D ;DMisschien beschermde die Ivo wel :P.

En de foto's van de donsjes om te  :-* :-* :-* :-*

Liefs

Bello

Hoi Lisa,

Jij hebt het juiste antwoord, Bello ziet Ivo als "haar"partner en dan mag ik niet in de buurt, dan wilt ze Ivo helemaal alleeen hebben.

Maar ik ben niet bang van haar hoor, ik ken haar door en door.

Dorothé

Anja

Hey Oma,

Hoe gaat het met de 6 musketiers ;D ;D ;D

Groetjes Anja

Bello

Anja,

Volgens mij heb je met Ivo telepathie of zo.

Hij zei bij het eten ook al van:

Zo heb je 1 valkje en dan zijn het er ineens 6 ;)

Ja het gaat hier supersnel!!

Ze slapen nu al, lekker tegen elkaar in het blok.
Jannes en Catka slapen nu bovenop het blok.

Maar de ukkies hoeven maar te pipen en ze zitten erbij ;D

Dorothé

ps. Zo ff een valkjesbrood aam het bakken in een eigen broodbakmachine dus we zijn benieuwd  ;D