5 augustus 2025, 19:46:35

Valkjes uit het zuiden

Gestart door Bello, 2 maart 2006, 22:58:55

« vorige - volgende »

Anja

Wat lieffffffffffffffffffffffffffffffff

Dat zijn wel

waard.

Groetjes Anja

Bello

Als je toch eens kon voelen hoe dat voelt die kleine donsjes in je handen te hebben, heerlijk gewoon ;D ;D ;D ;D

En dat piepen hmmmmmmmmmmmmmmmm

Dorothé
Catka we zullen je nooit vergeten....missen doen we je allemaal, dag liefste knuffel

Mico

Hoi hoi Dorothé,

Wat gaaf zeg die foto's...dat gaat bij jullie ook echt super  :o :D Achhh wat een poepie he zo met zn oogjes open  ;D Heerlijk gewoon hoe je ze ziet groeien  :-*

En ja Dorothé dat is echt wel fijn om die donsjes in je handen te hebben...wat zijn ze warm en lief he  :D :D
Ons oudste donsje begint nu goed te lopen..zoooo grappig  ;D

Groetjes,
Miranda en Corine

Kaatje

Hoi Dorothé,

Ik kan me er wel wat bij voorstellen hoor hoe het moet zijn om zoiets wonderlijks in je handen te kunnen houden want volgens mij voelt het net aan alsof je zelf net bevallen bent !( wat klinkt dat stom )

Dit is ook precies hetzelfde gevoel wat je al hebt bij de oudere valkjes want het zijn dus net je kinderen want zorgen heb je dan ook continue als er iets is  ::)

Wat zijn het schoonheden geworden zeg, ik ben dus echt heel erg benieuwd naar de mutatie hoewel voor mij het karakter belangrijker is dan de mutatie hoor !! Als ze maar heel erg lief zijn denk ik altijd maar, dan is een mooie mutatie meegenomen !!

Maar ze zijn werkelijk schitterend, zo mooi, zo onschuldig en zo klein nog !!! Ik wens je er ontzettend veel plezier en geluk mee, ... geniet er van meid  :-* :-* !!!

Groetjes Karin

Emely

WAUW... wat groeit dat hard zeg..... jeez!!!

Weer hele mooie foto's hoor!!! :D

Liefs, Emely

*Petra*

Jonge tamme valkjes zoeken goed huisje !

Bello

Hoi Corine en Miranda,

Onze jongste is ietsje kleiner als de rest, (ze zijn bijna van de zelfde leeftijd dus veel verschil is er niet zo) en het krijgt goed te eten, er word geen mondje overgeslagen ;D

Werkelijk, we kwamen vanavond thuis en poeh wat groeien ze enorm niet meer normaal. Het zijn geen valkjes maar gieren of zo ;)

Dorothé
Catka we zullen je nooit vergeten....missen doen we je allemaal, dag liefste knuffel

Mico

Hai hai,

Hahahaha...gieren...heerlijk toch he  :D
Fijn dat het allemaal zo goed gaat..en dat ze allemaal goed groeien. Bij ons is dat helaas wel anders  :-\
We zijn benieuwd naar de volgende foto's  :D ;)

Groetjes,
Miranda en Corine

*Yvon

Hoi hoi

Kuifje door en oogjes open.  ;D
Op de vleugeltjes begint het ook al door te komen.
Wat gaat dat toch snel allemaal !!  :o :D

Groetjes Yvon

Klik op de foto en zie onze site.
Ons dagboekje is 
< hier >

Mara

Hoi Dorothé

Wat leuk zeg, de oogjes al open. Erg schattig om te zien. Ze doen het heel goed!

Mara

Bello

hoi hoi

We hebben vanavond Appie (de jongste) in laten slapen.

Hij had spreidpootjes......

Volgens de dierenarts had hij veel pijn.

Doet pijn, ook al was hij maar klein maar dit is de nare kant van jonge valkjes krijgen en hij heeft een mooi plekje in de tuin gekregen.....

Dorothé

Karin en Caroline
Bedankt voor jullie steun en raad deze week :)

De andere 3 donsjes doen het super en ze beginnen al te lopen ze groeien echt hard ;D

Caroline

Heel veel sterkte.  :-*

Rust zacht, kleine Appie.

Pablo, Rocky, Noa, Coco, Eros, Diégah, Amor, Perle, Ricky, Kouros,
Princess, Armani, J´adore, JOOP! Queenie, Van Gils, Giorgio,
Jim, Anaïs, Naomi, Dior, Jasmijn, Vlinder, Ashley, Juicy, Tommy,
Isabella, Azzaro, Lilly, Zara, Valentino, Dolce & Violet.

Regelmatig jongen.

KLIK op foto.

♥Debby♥

Dorothé, wat een verdrietig nieuws.. kan me voorstellen dat het,ondanks dat ze nog zo klein zijn, heel veel pijn doet.

Je hebt de juiste beslissing gemaakt voor Appie, ik hoop dat hij een mooi plekje vind bij de mooiste regenboog!

Dag Appie, vlieg maar en ga maar omhoog.. want daar hoog in de lucht, wacht jouw regenboog!

♥Debby's Gevleugelde Vriendjes♥
Klik op de foto voor mijn boekje.

*Yvon

Hoi hoi

Ahhhh  :'(  idd erg zielig dat het spreidpootjes had.  :-\
Soms is het dan maar het beste om het te laten gaan dan eraan te gaan frunniken.
Sterkte ermee !!

Gelukkig kan je nog genieten van de andere 3.  :)
Ben benieuwd naar nieuwe foto's.  ;) ;D

Groetjes Yvon

Klik op de foto en zie onze site.
Ons dagboekje is 
< hier >

*Petra*

Hoi Dorothé,

Oooh, wat sneu zeg..  :'(.
Dat is de mindere kant van de lieve kleintjes,
sterkte met het verlies van Appie.

Liefs Petra

Jonge tamme valkjes zoeken goed huisje !