9 augustus 2025, 22:31:19

Valkjes uit het zuiden

Gestart door Bello, 2 maart 2006, 22:58:55

« vorige - volgende »

Bello

6 januari 2008, 20:48:23 #1755 Last Edit: 6 januari 2008, 21:17:27 by Bello
Hoi hoi

Ja Caroline, het is spannend maar we willen gewoon dat Jannes en Catka het goed aanleren om het goed te kunnen doen.

Gelukkig is Catka gestopt met 6 eitjes, ( 2 eitjes hebben we veruild voor 2 nepeitjes) een niet te groot nestje om te beginnen.

Catka ligt er nu zo'n 17 uur per dag op de eitjes en Jannes maar 7 uur . Ivo zie al dat zouden ze samen wel zo afgesproken hebben (hihihi).

Ja we wachten geduldig af en we storen ze echt niet.....

Dorothé

Catka we zullen je nooit vergeten....missen doen we je allemaal, dag liefste knuffel

*Petra*

Succes hier, spannend hé, maar wel super leuk  ;D

Gr. Petra

Jonge tamme valkjes zoeken goed huisje !

Mara

Hoi Dorothé

Leuk hoor, 4 bevruchte eitjes. Ik ben heel erg benieuwd wanneer het eerste eitje gaat uitkomen!

Mara

*Manon*

Hoi Dorothé

Nog een paar daagjes en dan kan het eerste eitje uitkomen?
Geweldig spannend hoor!
En wat een leuke foto's heb je gemaakt zeg...  ;D ;D

Groetjes Manon

Bello

Vanavond was ik niet thuis, en Ivo hoorde een valkje fluiten.

Ging hij kijken en Jannes was het niet maar BELLO!!

Wat een gekke mus he.

Hier is het nog rustig in het broedblok......

Dorothé
Catka we zullen je nooit vergeten....missen doen we je allemaal, dag liefste knuffel

Mico

Hoi hoi Dorothé,

Ach hahaha wat een uitslover die Bello  ;D
Bij jullie dus ook nog steeds alles rustig in het blok....hier ook helaas  :-\ ik ben best een ongeduldig tiepje geloof ik  :-X :P

Groetjes
Miran en Corine

Bello

Nee hoor,

Nog geen donsjes....

Dorothé

Mico

Owwwww wat erg he  :-X :-\
Dat wachten duurt toch zo lang....pffffffffffff  :P
Op welke datum verwachten jullie ze eigenlijk??

Groetjes,
Miran en Corine

Bello

Ha tantes!!!!

Wij kunnen ze verwachten tussen nu en 13 januari....

Dorothé

Mico

Hai hai  ;D

Oww spannend he...bij ons moet de laatste op de 16de zijn uitgekomen dus we zijn benieuwd en gaan weer in wachtstand  ;) Wel weten we dat ze in ieder geval alle drie bevrucht zijn...we waren toch wel heeel erg benieuwd en konden niet langer wachten..hebben toch maar een schouwlampje gekocht  ;D :-X

Wilma1

Oeps, wat een spannig hier....mams zit inmiddels al wat te "puffen"  :D...nog even geduld, wat een leuk begin van januari, wat meestal een wat saaie maand is, voor jullie een een kleine babyboom  :D

;) Wilma

Kijk ook eens bij:

*DEEL1 *DEEL2 *DEEL3

Anja

Bello

noppes nog niets

Maar omdat we overdag niet huis zijn heb ik het idee dat Catka nu volop broed en Jannes een klein beetje de kantjes ervan af loopt.

Dorothé

*Yvon

Hoor je ook niet eens een klein beetje gepiep ?  ::) ;D

Groetjes Yvon

Klik op de foto en zie onze site.
Ons dagboekje is 
< hier >

*Manon*

Hoi Dorothé,

Spannend hoor, ik hoop dat je morgen wakker wordt en er een klein donsje in het nestje ligt...

Groetjes Manon