3 augustus 2025, 20:45:24

Valkjes uit het zuiden

Gestart door Bello, 2 maart 2006, 22:58:55

« vorige - volgende »

Anja

Dank je wel.

Ik hoop het ook hoor.

Groetjes Anja

Bello

Oh Anja,

Dat vinden we heel lief dat je dat voor de 3 musketiers wilt bakken.

Dan laten we van te voren ff weten wanneer we naar Helmond komen, en dan een bakkie komen doen.

Want binnenkort moeten we inkopen gaan doen voor de musketiers bij Jumper (hebben we de spullen binnen voor als het slecht weer word).

En dan naar de vismarkt gaan.

Dorothé
Catka we zullen je nooit vergeten....missen doen we je allemaal, dag liefste knuffel

Anja

Komt helemaal goed Dorothé ;) ;) ;)

Groetjes Anja

Gerda

Zo Anja wordt straks het forumbakkertje!!
Dan kan er bij het buurthuis, naast het cafe ook een bakker geopend worden  ;D ;D

De valkjes zullen er echt van smullen!!

Liefs, Gerda

Anja

;D ;D ;D ;D

Wie weet Gerda.

Groetjes Anja

Anja

Wat is het stil hier  ???

Alles goed met de 3 musketiers?

Groetjes Anja

Anja

Hoi hoi,

Dorothé heeft problemen om op de site te komen. er is niets aan de hand.
Zoals vele onder ons weten is het 's avonds een ramp op valkparkiet.

We hopen dat het snel is op gelost zodat we hier weer snel een verslag van de 3 musketiers kunnen lezen.

Groetjes Anja

Mara

Hoi Anja

Fijn dat je ons even laat weten dat er niets met Dorothé, Ivo en de drie musketiers aan de hand is maar dat ze problemen met de site hebben.

Ik hoop dat het gauw is opgelost, inderdaad.

Groetjes

mara

Bello

Hier zijn we dan weer eens een keertje.

Met de 3 musketiers is alles oké, Catka maakt nu iedere dag een hoek van de kooi helemaal leeg......kunsteitjes hebben we al ;) want Jannes en Catka zijn nog veel te jong......

Bello kan ik s'avonds niet uit de kooi halen, dat moet en mag alleen Ivo doen (echt waar) gekke mus, als Ivo niet thuis is mag ik dit wel.

Momenteel staan ze aan de andere kant van de woonkamer, de kaarters zijn er en onze musketiers slapen altijd heel vroeg en waar ze nu staan is het donker.[/

Dorothé
Catka we zullen je nooit vergeten....missen doen we je allemaal, dag liefste knuffel

Anja

Hoi Dorothé,

Binnenkort mss ook eitjes. Ben benieuwd.

Staan ze nu bij de tv?

En kan Ivo het een beetje winnen?

groetjes Anja

Bello

Hoi Anja,

Ja ze staan nu voor de tv die staat toch niet aan en daar is het donker anders worden ze heel onrustig en dat hoeft ook niet, op deze manier slapen ze gewoon.

Ach de kaarters, ze winnen en verliezen maar ik hoor niet zo veel geluid van beneden komen.

Ik ga zo ff kijken en iets lekkers nemen en dan lekker naar bedje (dat word toch nachtwerk tot de kaarters weg zijn).

Dorothé

Anke

Hoi Dorothé,
Ik ben benieuwd of Catka inderdaad eitjes gaat leggen!
Groetjes Anke

Klik op de foto om mijn dagboekje te lezen...Kijk ook eens op de website van de Santpoortsevalkjes

Mara

Hoi Dorothé

Fijn om weer van je te lezen. Hihi, die Catka toch. Ben benieuwd hoe het verder gaat.

Mara

Caroline

Je bent er weer!!  :D
Pablo, Rocky, Noa, Coco, Eros, Diégah, Amor, Perle, Ricky, Kouros,
Princess, Armani, J´adore, JOOP! Queenie, Van Gils, Giorgio,
Jim, Anaïs, Naomi, Dior, Jasmijn, Vlinder, Ashley, Juicy, Tommy,
Isabella, Azzaro, Lilly, Zara, Valentino, Dolce & Violet.

Regelmatig jongen.

KLIK op foto.

Bello

Met de 3 musketiers is alles oké.

Vanmorgen mocht Bello weer op de schouder van Ivo zitten tijdens het stofzuigen (vind ze heerlijk).

Catka en Jannes zaten bij mij,Catka is ineens enorm knuffelig (is ze normaal ook maar nu extreeem knuffelig) en Jannes zit dan te kijken.

Heb bij de Wibra zo'n plastic zeef gekocht met steel (€ 1.00) en daar doe ik de beukensnippers mee zeven en dan kan ik de snippers nog een keer gebruiken, maar de poepjes haal ik er eest uit. het was vandaag weer maakdekooieensschoondag.

Zaten ze met zijn 3en te kijken wat ik aan het doen was.

Dorothé