4 augustus 2025, 00:29:55

Valkjes uit het zuiden

Gestart door Bello, 2 maart 2006, 22:58:55

« vorige - volgende »

Anja

Speciale boom....................juist een valkjeskerstboom

Groetjes Anja

Mara

Hoi Dorothé

Ik moest van Wilma gaan meeblahen...Dus bij deze

Bla bla bla bla bla bla bla bla

Zo Wilma, tevreden? ;)

Mara

Caroline

Pablo, Rocky, Noa, Coco, Eros, Diégah, Amor, Perle, Ricky, Kouros,
Princess, Armani, J´adore, JOOP! Queenie, Van Gils, Giorgio,
Jim, Anaïs, Naomi, Dior, Jasmijn, Vlinder, Ashley, Juicy, Tommy,
Isabella, Azzaro, Lilly, Zara, Valentino, Dolce & Violet.

Regelmatig jongen.

KLIK op foto.

Bello

Jaaaa

bijna 100 pagina's.......................

Met de birdies is alles ok, ze slapen helaas al als we s'avonds thuiskomen maar dan maken we ze rustig wakker en dan zitten ze lekker bij ons ff tv te kijken.

Dorothé
Catka we zullen je nooit vergeten....missen doen we je allemaal, dag liefste knuffel

Mara

Hoi Dorothé

Ik zal ook nog maar eens een handje helpen met het vol krijgen van de 100 pagina's.

Jammer dat ze al slapen als jullie thuiskomen. Ik ben benieuwd hoe het maandag gaat. Ik ben sinds maanden niet meer om 17.00 naar huis gekomen. Ben benieuwd of de vogeljes me missen.

Mara

Bello

hehe wqe hebben weer internet.
het netwerk van de KPN lag er hlemaal uit zaterdag de hele dag en de nacht (dus hadden we ook geen telefoon), maar ja die gaat hier toch niet vaak.

Met de birdies is alles oké, Jannes is nu voor het eerst in de grote rui en daar heeft hij het wel moeilijk mee, hij is voor het eerst soms een beetje slecht gemutst en kibbelt wat met Catka.

Doeiiiiiiiiiiiii 

Dorothé
Catka we zullen je nooit vergeten....missen doen we je allemaal, dag liefste knuffel

Anja

Hoi Dorothé,

Ik stond op het punt je te mailen want ik had al even niets meer gehoord. Nu lees ik dat je geen internet had. Vervelend zeg.

Arme Jannes,

Hoop dat de rui snel voorbij is. Hij zal er niet zo'n last van hebben als Bello.

Groetjes Anja

Bello

NEEEEEEEEEEEEEEEE

Alstjeblieft niet, Jannes is een totaal ander valkje dan onze Bello, maar ze is de laatste tijd wel in een beter humeur hoor.
Bello heeft nl. een takkehumeur als ze in de rui is.

Errugggggg geen ineternet joh, dan merk je pas hoe vaak je achter de pc zit.

Dorothé

Anja

;D ;D ;D ;D ;D ;D

Hoezo internetverslaafd :o :o ;D ;D :P :P

Groetjes Anja

Bello

valkparkiet.com verslaafd zul je bedoelen hihihihii

dorothé

Caroline

;D ;D ;D

Erg hè, ik ben altijd weer blij dat het iets kleins is als mijn internet niet werkt.

Nu ook werkt mijn draadloze verbinding niet, vermoederlijk mijn Wifi. Is een kleine moeite waarschijnlijk en nog garantie maar als ik mijn laptop wegbreng heb ik niks.  :-\ ::) Nu kan ik ng wel met usb-kabel tussen modum-router en laptop internetten.

Ik ben nu nog op zoek naar het goeie moment om de laptop even weg te brengen.  ;) ;D ;D

Maar eigenlijk is dat er niet, ik kan eigenlijk geen dag zonder.  :-[ :-X

Groetjes van Caroline

Regelmatig jongen.

KLIK op foto.

Mara

Hoi Dorothé

Ik vond het al vreemd stil hier...Zo kom je nooit aan de 100 pagina's.  ;) Maar gelukkig ben je er weer.

Hoi Caroline

Mijn laptop is in reparatie omdat de brander kapot is. Hoop dat hij morgen terug komt want nu moet ik elke keer naar boven om achter de pc te gaan zitten en de kabel uitrollen, erg lastig....En dan merk je pas hoe makkelijk wireless is.

mara

Bello

Hoi hoi

Nou Caroline,

Gelukkig was er niets bij ons aan de hand maar bij de KPN :-\
We hadden alles al goed nagekeken en toen opgebeld bij de buren en bij mijn schoonouders, want mobiel kost dit handen met geld.

Zit momenteel met mijn linkerduim en hand in getapt, maar achter de computer gaat hoor, kan het hier niet missen.

Dorothé

Mara

Hoi Dorothé

Wat vervelend en vooral lastig van je hand. Hoop dat je gauw opgeknapt bent.

mara

Caroline

Regelmatig jongen.

KLIK op foto.