3 augustus 2025, 20:41:28

Valkjes uit het zuiden

Gestart door Bello, 2 maart 2006, 22:58:55

« vorige - volgende »

Bello

Nee nee,

Ik doe echt niet teveel hoor, dat kan ik normaal al niet dus ik weet wanneer ik de rem erop moet zetten ;D

Morgen maken we wat foto's van de birdies, ze zijn nu alle 3 in de rui :P

Groetjes Dorothé
Catka we zullen je nooit vergeten....missen doen we je allemaal, dag liefste knuffel

Anja

Hier zijn ze ook in de rui. Een kussen per dag komt eraf ;D ;D ;D
Ben erg benieuwd naar de foto's.

Groetjes Anja

Bello

hm hallo Catka en Jannes

ff niet storen

Nu ben ik aan de beurt hoor

En hoe vinden jullie mij Bello? ik was ff nieuwsgierig wat het baasje aan het doen was.

Groetjes Dorothé
Catka we zullen je nooit vergeten....missen doen we je allemaal, dag liefste knuffel

Anja

Hoi Dorothé,

Als die 2 niet in luve zijn dan weet ik het niet meer.
Ik heb genoten van je foto's.

Groetjes Anja

Little Cockatoo

Wat een schitterende foto's. En dat zelfs in de rui. HOe mooi moeten ze dan wel niet zijn wanneer ze niet in de rui zitten. Geweldig ;D
Gr. Hanneke

Vogels: Vido, Chico en rosé kaketoe Yinka

*Petra*

OOhhh wat LIEFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFF  :o :o!!

Groetjes Petra  :D

Jonge tamme valkjes zoeken goed huisje !

Mara

Hoi Dorothé

Leuke foto's weer! Geweldig.

mara

Bello

Wat dachten jullie toen wij dit prille geluk voor het eerst zagen.

We hebben met zijn 2en er heerlijk van staan te genieten.

Maar Catka bewaart haar ...... tot een later tijdstip daar is ze nog niet aan toe, daar moet Jannes straks toch wel zijn best voor gaan doen.

Straks als hij uit de rui is en mooi gaat fluiten nou....

Groetjes Dorothé

ja mooi zijn ze he ondanks de rui ;D

Bello

Hoi,

We zijn er achter dat Jannes bij Chantal vroeg ging slapen, om 20.00 uur gaat meneer al pitten, maar dat krikken we wel op tot 21.00 uur. ;D

Hij zit nu het liefst (nu hij in de rui is) gewoon op je schouder.

Is zo leuk dat hij smoorverliefd is op Catka.

Groetjes Dorothé

ps. Bello is ook lief hoor, die helpt tenminste mee met stofzuigen.

Anja

Hoi Dorothé,

Wat fijn dat het zo goed gaat met de valkjes. en dat kroelen daar kan ik uren naar kijken.

Hoe is t verder/

Groetjes Anja

Bello

We waren vanmiddag naar Hellemondie geweest, eerst ff naar de Junper (jeetje die is echt goedkoop dus ff inkopen gedaan voor de katten en vogels) en daarna naar Anja en Ton geweest.

Voor de birdies hebben we Nutribird gekocht die eigenlijk voor grasparkieten is en mensen kinderen, Catka en Jannes vlogen erop af of dat ze uitgehongerd waren.

Groetjes Dorothé

Bello

Hee Chantal,

Vanmorgen kwam ik er een beetje uit met de bijsluiter van Jannes.

Leg hem op je borst, hand erom heen en dan kun je uuuuuren met hem knuffelen.
Ik wist dat we iets verkeerd deden!

Ze hebben lekker bij ons gezeten en toen hem ik ze nat gesproeit in de wasbak in de keuken en nu zitten ze lekker te pitten.

Groetjes Dorothé

Anja

Hoi Dorothé,

Hier vinden ze pelets ook heel lekker hoor.
Fijn te horen dat je de bijsluiter hebt gevonden. Nu weet je voortaan wat je moet doen.

Groetjes Anja

Coco en Chantal

Hallo Dorothe

he gelukkig je weet hoe je jannes moet knuffelen ;D, snapte het al niet hoor, want jannessie was echt een knuffelkont hier, nouja je hebt het die dag van ophalen hier ook wel gezien hoe graag hij geknuffeld werd.

Misschien wil hij voor catka niet te watjes overkomen he dat hij graag knuffeeld, hahaha dat zou het ook kunnen zijn he  ;D ;D

Geef ze alle 3 maar een dikke kus van mij.  :-*

Groetjes Chantal en de valkjes

Bello

Ja dat hebben we zeker gezien maar hij is nu ook nog in de rui.

Ik zei gelijk van: hehe eindelijk weet ik en beetje meer over zijn bijsluiter ;D

Dorothé