6 augustus 2025, 17:31:22

Valkjes uit het zuiden

Gestart door Bello, 2 maart 2006, 22:58:55

« vorige - volgende »

Bello

Weet je wat Ivo zei?

De sfeer in de kooi is totaal veranderd sinds Jannes er is.

Bello is nu verdraagzamer geworden tegen Catka, en Jannes heeft ze ook wel geaccepteerd :D

Vanavond toen ik thuis kwam heb ik ze om de beurt een knuffelbeurt gegeven, heerlijk vonden ze dat. Daarna mochten ze op de standaard

Als we thuis zijn dan fluit Jannes nog niet veeel, maar ik weet niet wat ze uit vreten als we niet thuis zijn, dus dat horen we in het weekend wel ;D En hij zit wel zich uit te sloven bij Catka.

Groetjes Dorothé

ps wel een beetje laat vanavond, maar we kregen een onverwachte uitnodiging voor een verjaardag in Swolgen.
En daar zijn we naar toe gegaan.
Catka we zullen je nooit vergeten....missen doen we je allemaal, dag liefste knuffel

Peggy

Hoi Dorothé,
Leuke valkjes heb je hoor! en ja ik vind persoonlijk jannes ook een hele mooie naam en ik hoorde dat Chantal het wel fijn vond dat je de naam aanhield ;D ;D
Ik lees dat Bello alleen maar oog heeft voor Ivo,  dat is hier net zo met onze nikkie...op zich wel komisch.  Nikkie volgt mij overal en oowee als ik de ruimte verlaat, ;D ;D

Komt er ook een 4de valkje bij ;D ?  van Chantal.
Wij waren vd week ook weer een keertje bij chantal,  was weer erg gezellig...we wachten op het uitkomen vd eitjes van Dj en Pimmetje ;D   zo leuk.

Als ik het goed begrepen heb,  heb jij toch alledrie je valkjes bij chantal gehaald?
Het zijn in ieder geval erge mooie lieve valkjes.

Gr Peggy

Mijn lief en trouw koppel; Joep&Guusje

Voor ons dagboek; klik hier

Anja

Hoi Dorothé,

Je zou het stiekum op kunnen nemen met zo'n ouderwetse cassette recorder. Dan weet je het want als jullie in het weekend thuis zijn laat hij natuurlijk niet zien wat hij door de week doet hè ;D ;D ;D

Groetjes Anja

Bello

Hoi hoi

Ik ben maar ff op de site.

Gisteravond had ik ineens erge pijn aan mijn ribben en maag, ik gilde het uit van de pijn, overgeven. Ik kon bijna niets meer

Ivo heeft gelijk de huisartsenpost gebeld en die waren er binnen zeer korte tijd. Wat was ik blij dat Ivo thuis was ;D

Wat bleek ik had een acute maag/darm koliek, ik kreeg gelijk een injectie tegen de pijn en medicijnen.

Mijn ribben en de spieren zijn wat gekneusd door de verkramping.

Ben nu dus thuis, mocht niet werken en een paar dagen rustig aan doen en geen zwaar eten. Hoe ik er aan kwam weet ik niet.

Groetjes Dorothé

Catka we zullen je nooit vergeten....missen doen we je allemaal, dag liefste knuffel

Bello

Jaaaaaaaaaaaaaaaaa

Bello
        Catka
                 Jannes

zijn alle 3 valkjes van "ons Chantalleke"

en daar zijn we dus supertrots op.

Dorothé

Mico

Hoi Dorothé,

Jeetje dat is niet best zeg...wat een geluk dat Ivo thuis was.
We hopen dat je snel weer opknapt...doe maar lekker rustig aan.

Groetjes,
Miranda en Corine

Caroline

:o Zo dat klinkt niet fijn.  :-\

Fijn dat je nu een stuk beter bent.

Beterschap!!  :D
Pablo, Rocky, Noa, Coco, Eros, Diégah, Amor, Perle, Ricky, Kouros,
Princess, Armani, J´adore, JOOP! Queenie, Van Gils, Giorgio,
Jim, Anaïs, Naomi, Dior, Jasmijn, Vlinder, Ashley, Juicy, Tommy,
Isabella, Azzaro, Lilly, Zara, Valentino, Dolce & Violet.

Regelmatig jongen.

KLIK op foto.

Mara

Hoi Dorothé

Dat is zeker niet zo leuk. Ik hoop dat het nu weer wat beter met je gaat!

mara

Anja

Hoi Dorothé,

hoe is het nu met je?

Groetjes Anja

Anja

Hoi Dorothé,

Hoe gaat het nu met je?

Heb jullie even omhoog gehaald. Wel zwaar hoor met 3 valkjes ;D ;D ;D

Groetjes Anja

Mara

Hoi Dorothé

Ik was je al kwijt maar dankzij Anja heb ik je weer gevonden. Ja, ik vraag me ook al af hoe het met je is.

Mara

Bello

Hoi hoi

Daar zijn we weer!!!

Door de medicijnen en injectie heb ik de hele vrijdag doorgeslapen.
Zaterdag nog in bed gelegen (dus niet hier geweest). rust rust en nog eens rust....

Gelukkig geen krampen meer gekregen, mensen kinderen wat deed dat pijn, hoop ik nooit meer mee te maken.

Op dat moment dacht ik echt dat ik het niet zou halen....
Gelukkig was de dokter er zo :)  en Ivo was de hele tijd bij me.

Ik kan nog niet veel eten maar het gaat beter ;D

Ribben en spieren doen nog pijn maar dat kon nog enige tijd duren.

Catka en Jannes hebben vandaag voor het eerst geknuffeld, we hebben samen er een hele tijd naar staan te kijken, heerlijk om te zien :D

Groetjes Dorothé

Caroline

Fijn dat je weer opgeknapt bent.  :D

Het klinkt verschrikkelijk wat je had.  :-\ :o
Pablo, Rocky, Noa, Coco, Eros, Diégah, Amor, Perle, Ricky, Kouros,
Princess, Armani, J´adore, JOOP! Queenie, Van Gils, Giorgio,
Jim, Anaïs, Naomi, Dior, Jasmijn, Vlinder, Ashley, Juicy, Tommy,
Isabella, Azzaro, Lilly, Zara, Valentino, Dolce & Violet.

Regelmatig jongen.

KLIK op foto.

Anja

Hoi Dorothé,

gelukkig heb niet meer zoveel pijn.
doe lekker rustig aan hè. En als je de afspraak liever op de 30ste zet kan dat ook hoor.

Daar kun je uren naar kijken hè 2 kroelende valkjes.

Groetjes Anja

Mara

Hoi Dorothé

Doe jij maar lekker rustig aan!! En ben voorzichtig met jezelf.....*ik moet even je adres opzoeken*  :-[

Mara