28 april 2024, 22:29:59

weten jullie iets?

Gestart door eefje nieuwenburg, 27 februari 2006, 22:44:20

« vorige - volgende »

eefje nieuwenburg

kunnen jullie misschien iets verzinnen op mijn laatste vraag in mijn verhaal?

http://www.valkparkiet.com/sqlforum/index.php/topic,11236.375.html

alvast bedankt!

groetjes eefje

Riny

Hoy Eefje
Ik zou er mee naar een vogelarts gaan.
Groetjes Riny :D

Tara

Hoi Eefje,

als hij te veel vitamines heeft gekregen in een keer is het ook logisch dat hij er een beetje belabberd uit ziet nu, er is nu iets nieuws, in poedervorm, ik weet niet meer van wat het is, zal eens vragen aan Jan, hij heeft het, en het is zeer goed zegt hij. Zal vandaag eens informeren.

Groetjes, Tara

Riny

Hoy Tara
Zit dat spul wat jou Jan geeft in witte bussen van 500 gram?
Ik gebruik nl dat product ook,het is alleen in Belgie verkrijgbaar.
Groetjes Riny :D

eefje nieuwenburg

hij geeft de aanbevolen hoeveelheid druppels als ik het goed begrepen heb dus ik weet niet of het daar aan ligt maar hij zag er daarvoor al niet zo best uit,de foto die erbij staat is van toen hij er voor het eerst over begon daarvoor wist ik niet eens dat ie valkjes had en hij zegt dat ie er al een tijdje zo uit ziet.
ik had ruihulp van puik(geloof ik) gekocht voor dazzle omdat die er toen ook niet uit zag en daar had ik nog van over dus dat heb ik aan hem gegeven zodat ie dat kon proberen.
ik hoop dat ie het leest maar ik spreek hem vanmiddag.

groetjes eefje

Bianca

ik heb ook vitamines in poedervorm van the birdcarecompany, dit vermeng je dan door het water.
www.birdcareco.com

En als je een rui-hulp wilt dan kun je wat extra hennepzaad geven, daar zit een stofje in dat daarbij helpt.


bianca

Ervaring is de optelsom van alle vergissingen die je hebt begaan.

Tara

Hoi Riny,

ik weet het niet, het zijn tamelijk kleine doosjes waarin het zit, en het is van een bekend iets, weet alleen niet meer van wat, je hebt zoveel bekende dingen (orlux, CéDé, ...) ik weet echt niet meer van waar het komt, het is ook nieuw, en je hebt verschillende varianten ervan.

Hoe heet het merk van 't jouwe?

Het is volgens mij alleszinds niet dat merk van Bianca.

Ik zie heb vanavond, ik vraag het zeker eens.

Groetjes, Tara

Riny


Tara



Volgens mij is het een beetje 't zelfde als zoiets, alleen van een ander merk...
zal het vanavond laten weten :)

eefje nieuwenburg

fijn dat jullie meedenken dat is gelijk weer iets waar ik ook van kan leren.
hij leest mee en ik heb het doorgegeven maar hij wil het nog even aankijken want verder is ie goed levendig en eet en drinkt goed dus even kijken of mijn tips(en die van jullie dus ook ;) ) willen helpen en anders gaat ie iets anders proberen.

groetjes eefje

Tara

De vitamines zijn van Orlux,
is kleine doosjes, ik ga even kijken of ik ze terug vind op een site.

Groetjes, Tara

Tara

Ik weet niet of deze link zal werken, ik hoop het wel,
hierin staan al die producten, vind ik heel erg interessant;

http://www.orlux.be/Nutri/Nutrition/Pages/Products/groupProductList.jsp?fam=-1&ani=-1&ran=2603&pro=-1

Groetjes, Tara