29 april 2024, 00:04:08

zelfde vader !!

Gestart door Coco en Chantal, 24 februari 2006, 13:11:52

« vorige - volgende »

Coco en Chantal

24 februari 2006, 13:11:52 Last Edit: 24 februari 2006, 13:15:21 by Coco__en_Chantal
Hallo ik had een vraagje

Kan het kwaad als je 2 valkjes koppelt die dezelfde vader hebben , maar een verschillende moeder.

het is namelijk zo, vorig jaar had ik een man Noa die 2 popje (chika en Chanel) had bevrucht, geen probleem, maar vorig jaar heeft een mevrouw een valkje gekocht van het popje chika(en man noa) en nu wilt zei er gaan nog 1 bij, maar ik heb nu dus een nestje liggen van Chanel en noa.
Als zei er 1 daarvan zou nemen dan heeft haar valkjes dus dezelfde vader.


Ik hoop dat jullie mijn verhaal snappen hahaha

Alvast weer bedankt.


Groetjes Chantal en de valkjes


Rianne

Het blijven verwanten, in hoeverre het kwaad kan weet ik niet. Ik zou het zelf niet doen.
Als het niet bedoeld is om mee te kweken, kan het gerust maar dan zouden evt eitjes verwijderd moeten worden.

Riny

Hallo Chantal
Ik ben het met Rianne eens.
Het zijn en blijven half broertjes /zusjes van elkaar.
Geen jonkie's laten krijgen is mijn advies,dit om eventuele problemen te voorkomen.
Groetjes Riny :D

Irene

ik heb hier ook broer en zus (in ieder geval zelfde moeder/ vader is twijfelachtig). Echte haat/ liefde verouding; ze wipwappen wat af en ondertussen kibbelen ze ook. Ik heb helemaal niet de intentie om met ze te kweken, dus mochten er eitjes komen, ik zelf neem het risico liever niet.
groetjes, irene

v.l.n.r.: Pebbles, Punkie en Gijs
Lees hier meer over deze 3 spookjes


Coco en Chantal

bedankt voor de antwoorden.
Ik geef het gewoon door dat als het man en pop zijn dat als ze eitjes krijgen de eitjes weg moet halen.

Bedankt  iedereen
Groetjes Chantal en de valkjes


Riny

Hallo Chantal
Meer kun je niet doen.
Ik heb zo ook 2 valkjes aan dezelfde mensen verkocht.
De risico's heb ik hun verteld en nu maar hopen dat ze die ook ter harte nemen.
Groetjes Riny :D