9 mei 2025, 13:16:56

Weinig uit de kooi

Gestart door Boris, 21 februari 2006, 19:20:01

« vorige - volgende »

Boris

21 februari 2006, 19:20:01 Last Edit: 21 februari 2006, 19:22:12 by Boris
Sinds een aantal maanden komt mijn valkparkiet (3 jaar oud) weinig uit zijn kooi. Voor de rest is alles oke: eet goed, fluit veel en verder ook geen veranderingen in zijn gedrag. Elke dag zet ik zijn kooi open en hij gaat dan wel meteen in het open deurtje zitten maar komt er nauwelijks of niet uit. Hij vliegt dus ook heel weinig. Dit lijkt me niet goed voor zijn conditie en ik maak me er toch wel wat zorgen over. Is dit normaal?

moonwitch (diana)

Hoi Boris

Allereerst welke mutatie heb je,is het een wildkleur, lutino of anders.
Ik heb hier een wildkleur die, zo gauw ik de deur van de kooi opendoet als een speer weg schiet, en ik heb een lutino die rustig naar de opening wandeld en daar rustig blijft zitten en alleen in beweging komt als je je hand er voor houdt of ergens van schrikt.
Zo laat ff weten welke mutatie je hebt en of het een pop of man is.
Groetjes diana
R.I.P. Boomer 15-11-06
Voor altijd in onze gedachten , Kanjer

TerrorBird

zijn er genoeg klim en kijk en  speelmogelijkheden buiten de kooi ::)

::)  als het puur een paar rondjes vliegen tjah meschien heeft die der dan geen trek meer in

Tjow
TerrorBird

Boris

Hoi Diana,

Mijn valkparkiet is een wildkleur man. Misschien is het ook wel niks hoor, omdat hij verder heel gewoon doet. Ik kan hem ook gewoon aaien enzo en hij lijkt het prima naar zijn zin te hebben. Ik snap alleen de verandering in zijn gedrag niet zo.

Groetjes