2 mei 2025, 21:22:14

allemaal jullie schuld!!

Gestart door hylke, 23 februari 2006, 05:40:10

« vorige - volgende »

hylke

Hoi allemaal,
Ik ben heel boos op jullie! Dankzij jullie ben ik namelijk ook besmet met het valkenvirus ;D
Sinds gisteren is Nicky's toekomstige maatje in huis. Een heel lief 8 weken oud valkenvrouwtje (hoop ik, is dat al te zien?)
Ik heb nog geen naam voor haar (meedenken mag). Ik heb gisteren een prachtige kooi voor ze gekocht, echt een plaatje! Ik zal er een foto van maken als het lukt. Ze heeft gisteravond de hele tijd op één plekje gezeten maar toen ik vannacht 4:00 beneden kwam, zat ze een stok hoger aan de snoepstaaf te knabbelen. Ik ben helemaal opgewonden en zit nog steeds beneden ook al is het inmiddels 5.38 :-) Ik ben echt verslaafd! Ik hoop dat Nicky haar leuk gaat vinden, en dat ze lekker bij elkaar kunnen. Is een mannetje van 10 jaar overigens nog vruchtbaar of hoef ik me daar geen zorgen over te maken. Ik zal jullie op de hoogte houden van de vorderingen!
Liefs,
Hylke

aad

hoi hylke

tja denk dat  er niet meer vanaf te komen is ..  ;D ;D

groetjes aad

• SH0RTY •

Hylke wat lief!

Ik dacht eerst; uh-oh, wat gebeurd hier! We krijgen ergens de schuld van, als het maar niet ernstig is!

Ik ben benieuwd waneer je de foto laat zien, foto's zijn altijd erg leuk!

Laat ik je maar gerustellen met deze woorden:

YOU ARE NOT ALONE!
(in je verslaving aan valkjes dan)  ;D

groetjes,
Roxanne

bobbie

Hoi,

Gefeliciteerd met je nieuwe aanwinst.  :D :D :D

Het valkenvirus is inderdaad zeer besmettelijk en blijft hardnekkig aanwezig  ;D

Ik denk zelf dat een valkparkiet van 10 jaar nog wel vruchtbaar is.

Een naam .......... hmmmmmm .........

Daisy = madeliefje
Yuki   = geluk

Dat zijn 2 namen van mijn valken. Yuki staat in mijn handtekening hieronder. Dat is een valkje met 1 pootje. Een lieverd.

Welke mutatie heeft je nieuwe valkje?
En je eerste?

Heel veel geluk met ze.

Groetjes, Nel :)

hylke

Hahaha het was ook de bedoeling dat je eerst zou denken oh oh wat is hier nu weer aan de hand LOL
Yuki vind ik een geweldige naam maar ik vind niet dat ik die kan stelen. Maar namen in die strekking vind ik heel leuk...waar heb je de naam vandaan?
Beide valkparkietjes zijn wildkleur al heeft het nieuwe vrouwtje wel een paar kleine gele vlekjes in haar nekje.
Groetjes Hylke

sweetfuzzy

Citaat van: aad op 23 februari 2006, 06:10:25
hoi hylke

tja denk dat er niet meer vanaf te komen is .. ;D ;D

groetjes aad

ja dat klopt en het ongeneeslijk en zeer besmettelijk  ;D ;D ;D
Groetjes van Sweetfuzzy en de valkenbende

Rianne

Hoi Hylke.

ik hoop dat je het ons kunt vergeven ;D

Zo te lezen is het popje split voor bont. :) Ben benieuwd naar foto's van je lieverds. Ga je ook een dagboek/verhaal bijhouden? :)

hylke

Ik wil best een roman bij gaan houden voor jullie hoor :-) Is ook wel leuk voor mezelf :-)
Groetjes Hylke

Olga en Hans

Hoi Hylke,

Wat leuk dat je ook besmet bent  :D met het valkenvirus.
2 Jaar geleden zei ik ook van, ik hou het maar bij 1tje, maar dat is ook anders gelopen  ;D.
Ben benieuwd hoe zij gaat heten  ??? en veel plezier met je valkjes.

Groetjes Olga.

Tjico    01-01-2004       Coco en Kaya
Spykie  06-07-2004       zijn verhuisd    
Coco    17-07-2004       en wonen sinds
Rocky   07-08-2004       07-10-2007
Kaya     04-04-2005      bij Cobie.
Yoeri    17-05-1993

Hellen

Ook ik ben besmet naar een dag een valk in huis tehebben
wat een leuke slimme dieren zeg

Jacco

BESMET.....WIE???  ;D  ;D  ;D

Ik ben er al aan verknocht,al is het nog maar ééntje.Maar binnenkort komt nummer twee eraan!  :D

Gefeliciteerd...en ben beneiuwd naar je foto's hier!  ;D

Groetjes Anita...

winston

ja ben ook besmet maargoed is geen nare besmetting..vind um eigenlijk wel fijn 8)

Mariska

Hoi Hylke,

Zooo he, ik schrok echt wel :o
Ik dacht gelijk het ergste ::) ;D

Maar dit is een hele aangename besmetting hoor kan ik je vertellen.
Ik heb er 9 gekocht in minder dan een jaar ::)

Ik heb pas geleden (vandaag of gisteren) nog ergens iets gelezen van een koppel van Peter en Lique die al rond de 12, 13 zijn en het nog steeds goed doen ;)
Dus die leeftijd lijkt me geen probleem.

Veel plezier van je valkje :D

Groetjes
Maris!!

Twila en Dakota (1 bonte man, 1 cinnamon bonte pop beide split witmasker, nog te reserveren. nu 1 jaar oud)

Salsa & Sueño (2 geelwang poppen en 2 split geelwang mannen te reserveren, nu 1 jaar oud)