bonte witmasker of bont geparelde witmasker ?

Gestart door Karin, 9 februari 2006, 19:37:54

« vorige - volgende »

Karin

9 februari 2006, 19:37:54 Last Edit: 9 februari 2006, 19:39:43 by Karin
Omdat ik me de vorige keer ook al zo lelijk vergist had vraag ik jullie om advies ; wat denken jullie, is dit een bonte witmasker of een bont geparelde witmasker :

klik hier

Graag vooral reacties van mensen die denken te weten wat het is en niet gokkers  ;D ;D ;D Als het pareltjes heeft is het een popje en blijft het sowieso. Zo niet dan laat ik het DNA testen en dan besluit erna of ik het hou of niet  ;D Ik zal vanavond een nog duidelijkere foto maken.

Groetjes, karin.
Groetjes, Karin

mijn website

mijn dagboek

De Bonte Parel hyves

Quendi

Niet gepareld

Volgens mij moeten ze met deze lengte pennen als stipjes hebben in de pennen, iig 2 verschillende kleuren per pen. en deze pennen zijn effen, dus ik denk niet gepareld. ;)

Lin

Ik ga ook voor niet gepareld. Heb er nu ook een en die is iets jonger en die ziet er op het bont na hetzelfde eruit. Mooi valkje!

Volg onze kwekerij ook op Facebook (klik op Like)

Karin

Net nog even duidelijke foto's gemaakt, hoop ik  ;D

klik 1

klik 2

Wat moet ik hier nou van denken ? Halve parels  ;D

Groetjes, Karin.
Groetjes, Karin

mijn website

mijn dagboek

De Bonte Parel hyves

Kirsten

Hoi Karin,

Ik zeg inderdaad ook geen parels,. hij heeft er veel te egaal gekleurde pennen voor,.

Ik hoop alsnog voor je dat het een popje is

Groetjes
Kirsten

Onze hobbykwekerij en webshop vind je hier!

--------------------------------

Karin

10 februari 2006, 00:24:59 #5 Last Edit: 10 februari 2006, 00:26:45 by Karin
Heb je de 2 nieuwe foto's gezien kirsten ? De close-ups ?
Groetjes, Karin

mijn website

mijn dagboek

De Bonte Parel hyves

*Esther*

Zou het lacewing kunnen zijn?
Lange parels?
Esther

Bianca

ik denk ook niet dat het jonkie parels zal krijgen.
ik heb hier wel bonte jongen gehad die op een veer twee kleuren hadden die gescheiden werden met de veerpan als het ware.
Bij pretty binnen is het helemaal mooi die heeft een veer in haar kuif waarvan de veerpen helemaal donker (bijna zwart) is maar de "haartjes"  zijn knalgeel.

Groetje Bianca

Ervaring is de optelsom van alle vergissingen die je hebt begaan.

Kirsten

Hoi Karin,

Ja die had ik ook gezien,. wat een prachtige scherpe foto´s zeg,. Ik vind overigens het jong ook prachtig!,.

De reden dat ik denk dat het geen parels zijn, baseer ik op de donkere egale kleur op zijn rug/vleugels,. dus bovenop zeg maar,. Bij parels zou je veel meer ´verschil´moeten zien is mijn mening. Ik zit nu op mijn werk, maar volgens mij heb ik hier nog wel een duidelijk foto thuis van,.

Groetjes
Kirsten

Onze hobbykwekerij en webshop vind je hier!

--------------------------------

Karin

Ja Kirsten, Maar het zou dan BONT gepareld zijn  ;D Dus bonte vlekken en geparelde gedeeltes  ;D Nou, ik denk dat ik maar geduldig afwacht tot het volledig in de veertjes zit. Anders wordt het toch een DNA testje  ;D Ik zou het sowieso graag willen houden, maar eigelijk heb ik geen plek meer voor mannen  ::) Maar ja, het is wel het eerste Kazootje jr waar ik al 3 jaar op wacht...... Moeilijk, moeilijk  ;)

Groetjes, karin.
Groetjes, Karin

mijn website

mijn dagboek

De Bonte Parel hyves

Sanna

Hoi Karin,

Ik weet niet of je er wat aan hebt, maar dit was mijn bont geparelde jong met een dag of 14. Toen werden z'n pareltjes goed zichtbaar. Je ziet duidelijk 2 kleuren per pen.

Vergroting: http://photobucket.com/albums/v518/Birdeis/Jamey%20en%20Kaily%20-%20nest%201/?action=view&current=HPIM06908-91.jpg

Vergroting: http://photobucket.com/albums/v518/Birdeis/Jamey%20en%20Kaily%20-%20nest%201/?action=view&current=HPIM06979-91.jpg

Vergroting: http://photobucket.com/albums/v518/Birdeis/Jamey%20en%20Kaily%20-%20nest%201/?action=view&current=HPIM0702.jpg

En dit was het uiteindelijke resultaat:

Vergroting:  http://photobucket.com/albums/v518/Birdeis/Jamey%20en%20Kaily%20-%20nest%201/?action=view&current=HPIM0978.jpg

Groetjes, Sanna

Lin

dit is de mijne nu 13 dagen.

Ik denk dat het een niet geparelde is.

Volg onze kwekerij ook op Facebook (klik op Like)

Riny

Hoy Karin
Ook ik denk dat het een bonte witmasker wordt zonder parels.
Groetjes Riny :D

Tara

Hoi Karin,

ik sluit me aan bij de rest, gewoon Bont Witmasker. Op de rug zie je alleen maar grijze pennen, niets van wit, dus het lijkt mij dat ie gewoon Bont Witmasker is.

Groetjes, Tara