17 juni 2024, 02:39:04

nieuw valkje ???

Gestart door Karin, 8 juni 2003, 05:45:59

« vorige - volgende »

Karin

Jáááá !! Ze komt !! Ze is dus tam, houdt van kriebelen en we zijn door de keuring heen  :D We gaan haar woensdagavond of het weekend halen. Ze is dus eerst van zijn ouders geweest, maar i.v.m. allergie bij hun komen wonen. Maar ze hebben 3 kleine kinderen die steeds de deuren open laten staan en ze is dus al een keer weggevlogen. Nou, ik ben benieuwd hoor. Jullie zullen haar wel zien in mijn dagboek.

Groetjes, Karin.
Groetjes, Karin





mijn website

mijn dagboek

De Bonte Parel hyves

Tara

AAAh wat fijn Karin!

Ik ben erg benieuwd, zeker foto's tonen dan hoor ;D, ik ben net als mijn Plukkie hebzuchtig ::).
Groetjes, Tara

Kolkkie

Hey Karin,

Gefeliciteerd dan maar met je aanstaande aanwinst, en mag je er veel plezier aan beleven.

Groetjes,

Mariska
Trots baasje van Pukkie en Harley (koppeltje), Lisa (dochter), Einstein (oma van 22 jaar), Bart en Homer.

Coco R.I.P. ??-??-1995 - 14-08-2006

Ellen

Hoi hoi,

En hoe heet je nieuwe zorgenkindje?

Gefeliciteerd hoor ........................en dat je
er maar veel plezier mee mag beleven.

Gr. Ellen

Paul

Hoi Karin,
Heel erg leuk dat je hem toch gaat halen :-)
Je zal alleen wel je handtekening moeten veranderen want die klopt dan niet meer  :D
Veel plezier met jullie nieuwe aanwinst :-)

Groetjes,  Paul

Marianne

Hoi Karin,

Van harte gefeliciteerd met deze schoonheid erbij.
Dat je er maar heel veel plezier aan mag beleven.

Groetjes Marianne
Ook de valkgroetjes van Bassie, Dobey, Pino, Yuko, Zazou, Dory, Koda, Kazoo, Jut en Jul !!!

Lique

hoi karin,

wat leuk zeg, dat je toch het valkje neemt. hij zal het ook heel goed krijgen. alvast gefeliciteerd

Groetjes lique

Irene

Dag Karin,

Van harte met je nieuwe maatje. Het kon ook niet anders; het is zo'n schatje :) :) :-*. Heel veel geluk ermee en ik kijk uit naar de foto's!
Groetjes, Irene

v.l.n.r.: Pebbles, Punkie en Gijs
Lees hier meer over deze 3 spookjes


Karin

Allemaal bedankt voor de lieve reacties... Ja, snel foto's maken en een nieuwe handtekening maken  ;D Ze heet Ricky en ze schijnt erop te reageren. Het past alleen niet zo bij de namen die ik al heb voor onze valkjes  ;D. Daar zit allemaal een Z in. Ik heb al zitten denken aan Ziggy, maar ja, het is een popje dus past eigelijk niet. Iemand nog een idee ??

Groetjes, Karin.
Groetjes, Karin





mijn website

mijn dagboek

De Bonte Parel hyves

Tara

Hey wat leuk Karin ;D

Had je al bij de namen gekeken? Misschien vind je daar wat, ik zou niet echt meteen een naam weten, misschien is het jouw 'stijl' niet, Ziggy gaat toch wat voor beiden, denk je niet? Ik vind het anders wel een leuke naam hoor, ik ben benieuwd naar de foto's ::)

Groetjes, Tara

Kolkkie

Hey Karin,

Ga je haar vanavond ophalen, of toch in het weekend?
Ziggy is best een leuke naam hoor. Dat lijkt op Ricky, dus het is voor haar ook makkelijker.

Groetjes,

Mariska
Trots baasje van Pukkie en Harley (koppeltje), Lisa (dochter), Einstein (oma van 22 jaar), Bart en Homer.

Coco R.I.P. ??-??-1995 - 14-08-2006

Karin

Vanavond  :) en ja, Ziggy vind ik ook steeds beter gaan klinken  ;D Lizzy vind ik ook leuk... Nou, eerst maar even kijken of ze wel op Ricky reageerd, anders zijn er nog meer mogelijkheden  8)

Groetjes, Karin.
Groetjes, Karin





mijn website

mijn dagboek

De Bonte Parel hyves