De Kuifjes van Wilgendaal : Fotootjes...

Gestart door Marc van de Kuifjes, 5 februari 2006, 08:31:52

« vorige - volgende »

Marc van de Kuifjes

Citaat van: Karin op 15 december 2008, 23:36:43
Ik wilde eigelijk volgend jaar niet meer kweken met Dizzy omdat ze dan al weer 7 jaar wordt, maar twijfel nog wel... ze doen het zo goed, krijgen zulke leuke jongen... misschien nog 1 jaartje ? Ze krijgen wel altijd een berg jongen zeg !! Hihihihi....

Blijven doorgaan tot alle eitjes op zijn! ;D

De Kuifjes van Wilgendaal!

- De Kuifjes van Wilgendaal -

sabine

Citaat van: Marc van de Kuifjes op 16 december 2008, 08:02:16
Citaat van: Karin op 15 december 2008, 23:36:43
Ik wilde eigelijk volgend jaar niet meer kweken met Dizzy omdat ze dan al weer 7 jaar wordt, maar twijfel nog wel... ze doen het zo goed, krijgen zulke leuke jongen... misschien nog 1 jaartje ? Ze krijgen wel altijd een berg jongen zeg !! Hihihihi....

Blijven doorgaan tot alle eitjes op zijn! ;D

Eventueel kunnen de eieren door een andere koppel uitgebroed worden.  ;)

Marc van de Kuifjes

Weer enkele foto's van de Kuifjes! ;D

Tex klaar om op te stijgen! ;D

Tex bij Leentje... :-* :D

In kerststemming! ;)

Zes kuifjes op een rij! ;D

Rikske... moet weer schrikken van de flits... ::) ;D

Fikske...

Elmo... schrikt ook alweer van de flits... :o

Enkele groepsfoto's...

Tex aan het poetsen...

Tex lijkt hier sprekend op wijlen Ida! :D

Dit waren ze alweer voor vandaag! ;)

Monky

Hi Marc,

Wat een heerlijke foto's weer.
Wat is Tex toch een lekker ding  :) Ik vind die stipjes op zijn borst zo schattig  :D Wordt hij een beetje geaccepteerd in de groep?

Leuke foto's van Leentje "the red nosed  reindeer"  ;D

Groetjes,
Monky

Marc van de Kuifjes

Tex veroorzaakt geen enkel probleem in de groep, hij zit er gewoon tussen alsof het al jaren zo is! ;D Soms heb ik de indruk dat Fikske geïnteresseerd is in Tex! :D

aad

Karin

CitaatEventueel kunnen de eieren door een andere koppel uitgebroed worden.   

Nou, het gaat me niet om het broeden, maar om het leggen  ::) Ben bang dat ze legnood krijgt als ze te oud wordt.
Groetjes, Karin

mijn website

mijn dagboek

De Bonte Parel hyves

Marc van de Kuifjes

Omdat onze voorraad Nutribird B14 pellets zo goed als op was, hebben we recent enkele nieuwe dozen aangekocht.

Blijkbaar is er iets aan de pellets veranderd, want ze hebben een andere geur. Ze hebben nu zo'n kunstmatig-zoet-geurende aarbeien-kauwgom-geur, terwijl er vroeger een veel aangenamere en minder storende appel-geur in zat. Op de doos staat vermeld "verbeterde smaak"!

Ja, dát zal wel!... de vogels raken de pellets nog nauwelijks aan! En vroeger aten ze die zo graag! ::)

Waarom moet een goed produkt toch steeds veranderd worden! >:(

Gerda

Je vraagt je dan af wat er verbeterd is en wie dat bepaalt. Valkjes zijn in ieder geval niet in staat dit op de pakken te vermelden en je vraagt je ook af of het proefpennel uit daklozen heeft bestaan ofzo?
Misschien toch even een briefje naar de leverancier!

Dat wordt dan op zoek naar andere pellets!

Een kroeltje voor de kuifjes!
Liefs, Gerda

Marc van de Kuifjes

Tja... een briefje...
Ik ben al op zoek geweest naar een email adres op de web site van Versele-Laga, maar dat is blijkbaar niet te vinden?? ???
Ik kijk het nog wel even aan... misschien moeten ze er gewoon aan wennen...

Karin

Ik heb het bij de B18 gehad, die koop ik per 4 kilo en de vorige zending was ook zo zoetig. Die van mij aten het wel, maar gelukkig is deze zending weer "normaal". Ik vind het toch wel een beetje erg kunstmatig. Maar goed, dat zijn vele merken. Ik heb er nu een paar gekocht en ik ga ze over een tijdje naast elkaar proberen, kijken wat ze het lekkerst vinden. Ik heb nu ook Zupreem, schijnt ook erg goed te zijn, wel veel duurder dan nutribird. Maar ja, jij hebt er maar 6  ;) Ik ben zelf de tel kwijt  ;D ;D ;D
Groetjes, Karin

mijn website

mijn dagboek

De Bonte Parel hyves

Karin

Groetjes, Karin

mijn website

mijn dagboek

De Bonte Parel hyves

Marc van de Kuifjes

Bedankt voor de kerstwensen! :D

Zelf zal ik dit jaar een kerstkaartje schuldig moeten blijven vrees ik... :-[
Ik kan momenteel gewoon de tijd niet vinden om een kaartje te maken... ::) Ik ben momenteel aan het werken aan een project voor mijn schoonbroer, die professor is aan de K.U. Leuven, en daar kruipt al sinds een maand zowat al mijn vrije tijd in! :o Daarom ben ik momenteel ook wat minder aktief op valkparkiet.com.
Best interessant werk, maar het zal goed zijn als het voorbij is! ;D