De Kuifjes van Wilgendaal : Fotootjes...

Gestart door Marc van de Kuifjes, 5 februari 2006, 08:31:52

« vorige - volgende »

Marc van de Kuifjes

26 oktober 2008, 13:42:20 #2175 Last Edit: 15 november 2008, 21:14:16 by Marc van de Kuifjes




De Kuifjes van Wilgendaal!

- De Kuifjes van Wilgendaal -

Monky

Heerlijke foto's Marc!!!  :D


Fikske blijft mijn favoriet  :-*

Groetjes,
Monky




Karin

Ja, wat is Fikske mooi hè ?  :-* :-* :-* Één van de mooiste valkjes die ik ooit gekweekt heb. Dazzle en Chico krijgen binnenkort ook weer een blok ! Op speciaal verzoek van iemand die er 2 jongen van wil. Ik hoop dat er weer een Fikske bij zit  ;)
Groetjes, Karin





mijn website

mijn dagboek

De Bonte Parel hyves

Marc van de Kuifjes

Fikske is inderdaad heel mooi! 8) Ik weet nog dat ik haar indertijd wilde omdopen naar "Prinsesje"! ;D
Ze is eigenlijk op haar mooist met gespreide vleugels! Moet ik nog eens een foto van maken, dat zou geen probleem mogen zijn want ze gaat altijd op een zitstok terug naar de kooi en daar zit ze dan meestal op met de vleugels wijd open!

Ja, de mutaties die uit de eitjes van Dazzle en Chico komen zijn ook altijd verrassend! Ben benieuwd wat er nu weer zal uitkomen! Het zijn ook echte toverballen! ;D
Gaat dat eigenlijk wel lukken, twee jongen van Dazzle en Chico in een keer naar de nieuwe eigenaar? Ik meen mij te herinneren indertijd toen je nog het nestje van Jefke had, dat er nog iemand was die meteen twee jongen van Dazzle en Chico wilde, wat uiteindelijk niet doorgegaan is... ???




De Kuifjes van Wilgendaal!

- De Kuifjes van Wilgendaal -

Monky

Disa is ook al zo'n beauty... Ook een dochter van Dazzle en Chico... en dus zusje van Fikske hahaha.

Dat is toch wel een pachtkoppel, Karin... Ook al hebben de jongen een pittig karakter  ;D

Kom maar op met de foto met gespreide vleugels  :D

Groetjes,
Monky

Marc van de Kuifjes

Ik zal trachten om deze avond aan je wensen te voldoen! ;D




De Kuifjes van Wilgendaal!

- De Kuifjes van Wilgendaal -


Marc van de Kuifjes

Zoals beloofd, hier enkele foto's van Fikske met de vleugels wijd gespreid! :D











Tussendoor ook nog even een foto van Swingie die op mijn vingers zit. Deze foto was redelijk lastig om te maken, Swingie op de hand, arm gestrekt vooruit, en tegelijk in de andere hand de reflexcamera... ;D



En vermits het toch bijna Halloween is, nog enkele foto's met mijn kop er mee op! :o :o ;D Elmo en Rikske hadden er een party georganiseerd. Moest er nog plaats over geweest zijn dan waren Tuurke en Swingie er ook nog bij komen zitten. Ze hebben het in ieder geval geprobeerd! ;D











En omdat Elmo vandaag zo braaf geweest is, kreeg hij van 't vrouwtje een kusje.
...of was het nou andersom?? ;D





De Kuifjes van Wilgendaal!

- De Kuifjes van Wilgendaal -

Monky

Hi Marc,

Wat een heerlijke foto's  :D

Ik blijf bij wat ik zei... Fikske is mijn favoriet  ;D Wat heeft ze mooie symetrische vleugeltekening... Echt schitterend. En haar staart... WOW... Wat een mooi beestje is het toch...

Bedankt voor het maken van de foto's  :)

Groetjes,
Monky

♥Debby♥

WAUWWWWWWWWWWWW dat is echt SCHITTEREND!!  :o

Supermooi hoor!!

en leuk om de hele familie eens op de foto te zien.. en je hebt een superleuk halloween masker zeg.. gaaf!  ;) :D


♥Debby's Gevleugelde Vriendjes♥
Klik op de foto voor mijn boekje.

Karin

Ja, Disa ik ook schitterend 

Prachtige foto's Marc ! Ik heb er ook nog eentje voor je...





Ik heb vaker 2 jongen van Dazzle en Chico samen geplaatst. Waren wel handopfokjes... Ik heb wel met de mensen afgesproken dat ik ze beperkt kortwiek en vanaf een week of 5 ga handvoeren. Anders is het bij dit koppel niet te doen, 2 tegelijk. Maar ze zijn wel erg leuk hè 
Groetjes, Karin





mijn website

mijn dagboek

De Bonte Parel hyves

Marc van de Kuifjes

Citaat van: ♥Debby♥ op 28 oktober 2008, 22:19:48
.. en je hebt een superleuk halloween masker zeg.. gaaf!  ;) :D


Ja he! :D Het was niet makkelijk om zo een mooi masker te vinden! ;D

Citaat van: Karin op 28 oktober 2008, 23:33:38
Prachtige foto's Marc ! Ik heb er ook nog eentje voor je...


Ah! Tijd voor weer een nieuwe handtekening! ;D

Citaat van: Monky op 28 oktober 2008, 21:41:54
Ik blijf bij wat ik zei... Fikske is mijn favoriet  ;D Wat heeft ze mooie symetrische vleugeltekening... Echt schitterend. En haar staart... WOW... Wat een mooi beestje is het toch...


...en nu wil ik weer eens een foto van Disa zien! ;D




De Kuifjes van Wilgendaal!

- De Kuifjes van Wilgendaal -

Karin

Groetjes, Karin





mijn website

mijn dagboek

De Bonte Parel hyves

Leentje van de kuifjes

31 oktober 2008, 10:17:34 #2188 Last Edit: 31 oktober 2008, 10:22:43 by Leentje van de kuifjes
Is dat Tex met parels op zijn buik? ???
Groetjes Leentje




:D De Kuifjes van Wilgendaal! :D

- De Kuifjes van Wilgendaal -


Klik op mij! ;)

Karin

Ja, dat zie je vaker bij wildkleurtjes. Helaas verdwijnen ze meestal later  ::)
Groetjes, Karin





mijn website

mijn dagboek

De Bonte Parel hyves