De Kuifjes van Wilgendaal : Fotootjes...

Gestart door Marc van de Kuifjes, 5 februari 2006, 08:31:52

« vorige - volgende »

Marc van de Kuifjes

26 februari 2008, 21:13:46 #1756 Last Edit: 27 februari 2008, 07:54:35 by Marc van de Kuifjes
De camera doet weer goed zijn werk de laatste dagen! ;D
Nog méér foto's! Deze zijn bijna allemaal door Leentje gemaakt! ;)

Tuurke komt even proeven van de aardappelpuree met spinazie. Ida en Jefke waren daar indertijd gek op. Tuurke weet het nog niet zo zeker... ::) ;D


Tuurke moet overal eens aan proeven! ;D


Even van de kooi pakken... Tuurke wordt al wat eigenzinniger! ;D


Hij wil wel graag bij de andere valkjes zijn! :D


Maar bij 't baasje is het ook fijn! ;)


Gekroeld worden is héérlijk! :D












Tuurke!!!





De Kuifjes van Wilgendaal!

- De Kuifjes van Wilgendaal -

Marc van de Kuifjes

Citaat van: Monky op 26 februari 2008, 21:12:45



WOW!!! :o :D Dat heb je prachtig gemaakt, Monique!
Hartelijk bedankt hoor! :D :D




De Kuifjes van Wilgendaal!

- De Kuifjes van Wilgendaal -

Monky

Graag gedaan, Marc :)

Je nieuwe foto zijn hartstikke leuk !!! Het is toch een bepaalde uitstraling die de jongen hebben van Dizzy... Echt heel lief.

Geef hem maar een knuffel van mij en zijn halfzusje Whooshy  :)

Groetjes,
Monky

Marc van de Kuifjes

Die knuffel zal hij met plezier aannemen! ;) ;D




De Kuifjes van Wilgendaal!

- De Kuifjes van Wilgendaal -

Marc van de Kuifjes

Wat is Tuurke een ongelooflijk leuk en lief valkje! :D Hij is nog tammer dan Ida en Jefke samen! ;D Hij vindt het erg leuk om bij je te komen zitten en gekroeld te worden! :D Hij laat ook steeds meer blijken dat hij dat wil.

Ik heb Tuurke vandaag ook eens uit de kooi gelaten, om beurten met Rikske en Fikske en vervolgens met Elmo en Swingie samen. Maar de "oude" valkjes hadden nauwelijks interesse in Tuurke. Tuurke zelf vond het wel interessant, maar uiteindelijk kwam hij toch liever weer op de schouder zitten...

Rikske en Fikske apart (zonder Elmo en Swingie dus) uit de kooi laten heeft een handig gevolg: ze gaan na korte tijd al uit zichzelf weer de kooi in! :) Als Elmo en Swingie er mee uit zijn is het meestal nogal een gedoe om ze weer in de kooi te krijgen.




De Kuifjes van Wilgendaal!

- De Kuifjes van Wilgendaal -

Monky

Heerlijk is het hè, om zo'n kroelkip in huis te hebben  :D

Geniet er maar lekker van  :)

Groetjes,
Monky

Kirsten

Hoi hoi,

Ik kwam hier even binnenvallen en wilde niet zomaar weggaan zonder te zeggen dat ik genoten heb van je prachtige foto's!
Wat een lieverdje  :-*

Groetjes
Kirsten


Onze hobbykwekerij en webshop vind je hier!

--------------------------------

Leentje van de kuifjes

Citaat van: Monky op 29 februari 2008, 19:43:55
Heerlijk is het hè, om zo'n kroelkip in huis te hebben  :D



Nou dat van die kroelkip is waar hoor!
Als je hem kroelt begint het met zachtjes bedelen en eindigt met het krassen van een kip!  ;) ;D
Groetjes Leentje




:D De Kuifjes van Wilgendaal! :D

- De Kuifjes van Wilgendaal -


Klik op mij! ;)

Marc van de Kuifjes

Gisterenavond hebben we de kooien verschoond. Tijd om alle kuifjes er samen uit te laten! :D

Tuurke vond het wel leuk met de aldere valkjes erbij, maar de andere vogels waren niet echt in hem geïnteresseerd... ::)

Samen op de kast. Wie is wie?






Vijf op een rij! ;D


Swingie:


Fikske:


Rikske:


Elmo:


Tuurke:


Enkele valkjes-panorama's...






Bij een schone kooi horen ook schone valkjes! ;D Effe poetsen...


Tuurke heeft ook al een flink krachtmeting gedaan met Elmo. Dat was flink bekvechten, en uiteindelijk ging Elmo achteruit! :o
...maar daarvan heb ik geen foto's...




De Kuifjes van Wilgendaal!

- De Kuifjes van Wilgendaal -

Monky

Hi Marc,

Wat heb je weer leuke foto's geplaatst. Wat heen heerlijk gezicht zo op een rij.
Wist je trouwens al dat een broertje van Elmo en Garath over een paar weekjes bij ons komt wonen?  ;D Hij is alleen cinnamon gepareld zonder de witte masker  ;D
Ik dacht dat je dat wel leuk vond om te weten  ;)

Groetjes,
Monky

Marc van de Kuifjes

Citaat van: Monky op  3 maart 2008, 10:00:37
Wist je trouwens al dat een broertje van Elmo en Garath over een paar weekjes bij ons komt wonen?  ;D Hij is alleen cinnamon gepareld zonder de witte masker  ;D
Ik dacht dat je dat wel leuk vond om te weten  ;)


Ik ben erg benieuwd!
Waar komt hij vandaan? Is het een "overname"?




De Kuifjes van Wilgendaal!

- De Kuifjes van Wilgendaal -

Monky

Het is een valkje van november 2006. De ouders zijn Dimple & Magic  :D Over 2 weken komt hij weer terug bij Karin en ik kan hem daarna ophalen  :) Ik ben ook erg benieuwd. Hij schijnt te kunnen praten  ;)

Groetjes,
Monky

Mara

Hoi Marc

Wat een mooie handtekening heeft Monique gemaakt! En hele mooie foto's van de Kuifjes heb je geplaatst.

Mara

Marc van de Kuifjes

Citaat van: Mara op  3 maart 2008, 19:14:06
Hoi Marc

Wat een mooie handtekening heeft Monique gemaakt! En hele mooie foto's van de Kuifjes heb je geplaatst.

Mara


Dank je! :D

Citaat van: Monky op  3 maart 2008, 13:41:25
Het is een valkje van november 2006. De ouders zijn Dimple & Magic  :D Over 2 weken komt hij weer terug bij Karin en ik kan hem daarna ophalen  :) Ik ben ook erg benieuwd. Hij schijnt te kunnen praten  ;)

Groetjes,
Monky


Is het toevallig één van de valkjes van Eefje? Gewoon uit nieuwsgierigheid hoor! :-[




De Kuifjes van Wilgendaal!

- De Kuifjes van Wilgendaal -