De Kuifjes van Wilgendaal : Fotootjes...

Gestart door Marc van de Kuifjes, 5 februari 2006, 08:31:52

« vorige - volgende »

♥Debby♥

Fijn dat jullie weer veilig thuis zijn marc.. ach, wat je van ver haalt is lekker zullen we maar zeggen..  ;)

Ben benieuwd naar de foto's.. veel plezier met Tuurke natuurlijk!!


♥Debby's Gevleugelde Vriendjes♥
Klik op de foto voor mijn boekje.

Marc van de Kuifjes

Hier zijn ze dan, de eerste zelfgemaakte fotootjes van Tuurke!
Hij is al behoorlijk op zijn gemak in z'n nieuwe omgeving. Hij heeft zich al laten kroelen, met bijhorende piepgeluidjes. Op de vinger stappen ging ook al vrij makkelijk! :D








De Kuifjes van Wilgendaal!

- De Kuifjes van Wilgendaal -

♥Debby♥

Wauw.. ook al zo aan het eten ook.. Gaaf hoor!!! tuurke is echt schitterend!!

Veel geluk met hem!


♥Debby's Gevleugelde Vriendjes♥
Klik op de foto voor mijn boekje.

Monky

Hi Marc,

Gefeliciteerd met Tuurke  :)
Wat een beauty is het geworden zeg... mooie lichte parels :-*

Fijn dat hij zich al thuis voelt  :D Heel veel plezier met hem/haar

Groetjes,
Monky

Rianne


Marc van de Kuifjes

Dank jullie wel! ;D Tuurke gaat blijkbaar een heel makkelijk vogeltje worden! :D Uiterlijk lijkt hij wel heel erg op zijn halfbroertje Rikske toen we hem pas hadden!

Citaat van: Monky op 21 februari 2008, 10:44:54
Fijn dat hij zich al thuis voelt  :D Heel veel plezier met hem/haar


Tja, wat zal het zijn? Karin was ook nog niet helemaal overtuigd dat het een man zou zijn... We zien wel, het maakt niet veel uit voor mij!




De Kuifjes van Wilgendaal!

- De Kuifjes van Wilgendaal -

Anke

Hoi Marc,
Gefeliciteerd met Tuurke!!
Hij zit er al zeer ontspannen hoor.
Veel plezier met hem!
Groetjes Anke




Klik op de foto om mijn dagboekje te lezen...Kijk ook eens op de website van de Santpoortsevalkjes

Dafrinja

Hoi Marc!

Waww, wat een mooi valkje is het hoor, die Tuurke! Echt mooie pareltjes..
Fijn ook dat hij zo gauw al went aan zijn nieuwe omgeving.

Veel plezier met hem/haar.

Groetjes!!!!!!

Dafrinja

Marc van de Kuifjes

Het gaat echt uitstekend met Tuurke hoor! Hij is helemaal niet bang. Hij kruipt gewoon op de vinger of de arm alsof het altijd zo geweest is.

Hij had wel erge honger deze avond. Ik denk dat hij z'n voerbakjes nog niet gevonden had... ??? Hij zat echt te bedelen in de kooi en nam gretig zaadjes aan van tussen de vingers. We hebben dan maar een ander voerbakje bovenaan in de kooi gehangen met zaadjes en eivoer erin. Toen hij dat ontdekte is hij meteen gretig beginnen eten! :D




De Kuifjes van Wilgendaal!

- De Kuifjes van Wilgendaal -

Mara

Hoi Marc

Wat een schatje is Tuurke. Echt heel erg mooi. En al eten...super zeg!

mara

Marc van de Kuifjes

Tuurke is inderdaad écht een schatje! :D
Hij is héél lief, vindt het héérlijk om gekroeld te worden en hij zegt altijd goeiedag als je de kooi voorbij komt! ;D

Straks gaan we hem voor het eerst uit de kooi halen. Dat hebben we jammer genoeg nog niet eerder kunnen doen omdat we het al heel de week erg druk hebben... feestje hier, feestje daar, deze namiddag alweer weg... ::)

Intussen wordt het ook tijd om nog eens aan een nieuwe handtekening te gaan denken! ;D




De Kuifjes van Wilgendaal!

- De Kuifjes van Wilgendaal -

Monky

Hi Marc,

Was Tuurke nu een jong van Dizzy en Diba? Ik weet het even niet meer  :-[
Wat heerlijk dat het zo goed gaat en dat ie lief is  :D Daar doen we het tenslotte om hahaha.

Als je een mooie foto maakt van Tuurke, wil ik wel kijken of ik een mooie handtekening voor je kan fabriceren  :)

Groetjes,
Monky

Anke

Hoi Marc,
Wat fijn dat Tuurke het zo goed doet bij jullie!!
Veel plezier met de eerste losvliegsessie :)
Groetjes Anke




Klik op de foto om mijn dagboekje te lezen...Kijk ook eens op de website van de Santpoortsevalkjes

Marc van de Kuifjes

Tuurke is inderdaad van Dizzy en Diba. 't Was inderdaad een beetje verwarrend deze ronde, met al die verschillende ouderkoppels! ;D Ik kan ze ook niet allemaal uit elkaar houden! ::) ;D

Misschien maak ik strraks wel foto's! Ik laat de eer aan Leentje om hem voor 't eerst uit de kooi te halen. Maar die slaapt nu nog, het was een beetje laat geworden op het feestje waar we gisteren naartoe moesten... ;D

We gaan Tuurke wel apart uit de kooi laten; niet samen met de andere valkjes dus. Anders gaat hij waarschijnlijk gelijk mee in de hoogte zitten... ::) ;D




De Kuifjes van Wilgendaal!

- De Kuifjes van Wilgendaal -

Marc van de Kuifjes

Nog enkele fotootjes die ik op de camera vond! :D Deze zijn door Diane gemaakt:

Rikske en Fikske:


Elmo:


...en Tuurke! :D







De Kuifjes van Wilgendaal!

- De Kuifjes van Wilgendaal -