De Kuifjes van Wilgendaal : Fotootjes...

Gestart door Marc van de Kuifjes, 5 februari 2006, 08:31:52

« vorige - volgende »

Linn

Leuk filmpje! Het was een lieve mooie meid! Nogmaals sterkte! :-\

Anke

wat een lief filmpje! Lekker kroelen en zo bijdehand van je bord eten :)
wat zullen jullie haar missen.....
sterkte!
Groetjes Anke




Klik op de foto om mijn dagboekje te lezen...Kijk ook eens op de website van de Santpoortsevalkjes

Riny


Hoy Marc
Wat een vreselijk verhaal van Ida.
Sorry maar ik zag het net pas in je handtekening.
4 Jaar is inderdaad veel te jong om te sterven.
En wat andere mensen zeggen, probeer dat naast je neer te leggen.
Het zijn arme mensen want ze missen de liefde van en voor dieren, iets waar ik niet zonder zou kunnen.
Groetjes Riny

Marc van de Kuifjes

Wat de juiste ouderdom van Ida was weet ik niet eens, maar waarschijnlijk was ze nu ongeveer drieënhalf... zeker te jong om te sterven.




De Kuifjes van Wilgendaal!

- De Kuifjes van Wilgendaal -

Diaantje

Ik vind het zo raar dat sommige mensen zo reageren; van ach het was maar een vogeltje... >:(
Ik heb dat toen mijn grasje 6 maanden geleden overleed ook gehad...
Ik kan daar zo boos  >:( om worden....
Sommige mensen begrijpen gewoon niet wat voor een liefde en gezelligheid een vogel met zich mee brengt..
nogmaals  veel sterkte....


Dagboek Tjippy en Yuki

Dierenliefde is een wonder,
deze vriendschap is heel bijzonder.

Marc van de Kuifjes

Ach... ze hebben natuurlijk niet de emotionele binding die we er zelf mee hadden. Op die manier is het wel te begrijpen natuurlijk. Anders is het als ze er ook nog grapjes over beginnen te maken :o ::)...

Drie mannen in de kooi met een popje dat zal wel niet kunnen blijven duren denk ik. Voor Jefke maakt het volgens mij niet zoveel uit, maar Rikske heeft Fikske en Skippy heeft niemand. Je ziet wel af en toe dat Rikske Skippy van Fikske probeert weg te houden (kun je nog volgen? ;D) We zullen er dus toch best terug een popje bijnemen ;). Leentje heeft al laten weten dat het een lutino moet worden ;D. Als er dus iemand handtamme lutino-popjes ter beschikking heeft, laat maar weten! ;D
Maar het zal nog niet voor morgen zijn. We moeten nu eerst zien te verhuizen en als dat achter de rug is... maar dan is het al najaar!




De Kuifjes van Wilgendaal!

- De Kuifjes van Wilgendaal -

Mara

Hoi Marc

Laat die mensen toch die dergelijke dingen zeggen, dat krijg ik ook regelmatig te horen, het is maar een beest. Nou, het is ten eerste een dier en ten tweede heb ik er wel een band mee en dus mag ik ook rouwen.

Nogmaals sterkte.

Mara

Leentje van de kuifjes

Het liefst een lutino,maar een wildkleurtje is ook goed

ps:sorry dat ik zo weinig op het forum ben  :-[   :-\ maar ik heb het nogal druk met school..... >:( :(
Groetjes Leentje




:D De Kuifjes van Wilgendaal! :D

- De Kuifjes van Wilgendaal -


Klik op mij! ;)

Mara

Citaat van: Leentje - Vijf Kuifjes op  8 mei 2007, 19:04:58
Het liefst een lutino,maar een wildkleurtje is ook goed

ps:sorry dat ik zo wijnig op het forum ben  :-[   :-\ maar ik heb het nogal druk met school..... >:( :(


Hoi Leentje

School is ook belangrijk hoor. Dus de voorkeur gaat uit naar een lutino? Een gewone lutino of een geparelde? Of maakt dat echt helemaal niets uit?

Succes verder met school!

Mara

p.s. ik zou je nog steeds een foto sturen om te tekenen, of niet?

Leentje van de kuifjes

8 mei 2007, 20:11:55 #879 Last Edit: 8 mei 2007, 20:34:04 by Leentje - Vijf Kuifjes
eeeeeuuuuuuuuummmmmm

hoe ziet een geparelde lutino er eigenlijk uit? :-[

o ja,als je wil mag je een foto sturen hoor ;D
Groetjes Leentje




:D De Kuifjes van Wilgendaal! :D

- De Kuifjes van Wilgendaal -


Klik op mij! ;)

Mara

Hoi Leentje

Ik ben even een foto aan het zoeken.

Mara

Mara

HOi Leentje

Ik heb een foto gevonden. Het is niet de duidelijkste maar je ziet drie lutino's op een rij. En de middelste lutino is een geparelde lutino pop.



Mara

Deze is wat duidelijker.


Ivy

Hoi Leentje.
Ik heb een foto bij daglicht


Leuke van geparelde lutino's is dat ze heel vaak erg geel zijn. Prachtig is dat...

Hoi Marc.
Dat komt me zo bekend voor... mensen kunnen het niet begrijpen dat je zo veel verdriet kan hebben. Trek je daar maar niks van aan.

Groetjes, Ivana




Mischka&Brokkie, Jelle&Jessie, Sammy&Joepie, Leia&Bobby, Makker&Nicky & Moppie

Leentje van de kuifjes

nu kan ik echt niet meer kiezen hoor!?  ??????
Groetjes Leentje




:D De Kuifjes van Wilgendaal! :D

- De Kuifjes van Wilgendaal -


Klik op mij! ;)

Mara

Hoi Ivy

Pearly Sunshine laat zich niet graag fotograferen daarom zijn mijn foto's niet de beste maar het klopt, ze zijn vaak veel geler dan gewone lutino's.

Hoi Leentje

Wat vind je van een geparelde lutino?

Groetjes

mara