De Kuifjes van Wilgendaal : Fotootjes...

Gestart door Marc van de Kuifjes, 5 februari 2006, 08:31:52

« vorige - volgende »

Marc van de Kuifjes

Citaat van: Riny op 18 december 2006, 22:12:24
Hoy Marc
In die kooi van Ineke kunnen met gemak 6 valkjes huizen.
Groetjes Riny :D

;D ;D ;D ;D ;D ;D ;D ;D ;D ;D ;D ;D ;D ;D ;D ;D
;D ;D ;D Dat had je beter niet gezegd!  ;D ;D ;D
;D ;D ;D ;D ;D ;D ;D ;D ;D ;D ;D ;D ;D ;D ;D ;D

De Kuifjes van Wilgendaal!

- De Kuifjes van Wilgendaal -

Marc van de Kuifjes

18 december 2006, 22:37:10 #571 Last Edit: 19 december 2006, 20:57:59 by Marc - Vier Kuifjes
Citaat van: Gerda op 18 december 2006, 22:18:05

Hoi Marc,

Mooie close-upjes van je kuifjes!!!
Lekker scherp!!
Waar fotografeer jij mee??

Groetjes, Gerda

Hallo Gerda,
Deze foto's zijn met een heel eenvoudig cameraatje genomen, een Fujifilm F30. Heb ik pas gekocht en ik heb er nog geen seconde spijt van gehad (en ik ben héél kieskeurig wat camera's betreft ;D). Deze foto's zijn overigens door Leentje genomen! Het enige wat ik er nog mee gedaan heb is croppen (het deel dat je wilt hebben uitknippen), verkleind zodat ze passen in het 480x600 formaat dat hier gebruikt wordt en een beetje verscherpt, dat alles met Photoshop.

Info over de camera vind je hier.

Marc van de Kuifjes

19 december 2006, 20:50:28 #572 Last Edit: 10 december 2007, 09:26:55 by Marc van de Kuifjes
Vandaag is Fikske een foto-slachtoffer van Leentje geworden ;).
De vorige keren ook al hoor, maar dan stond ze er niet zo goed op. Dit keer was het beter gelukt, alleen jammer dat haar mooie kuifje er niet helemaal op staat ::)... ook jammer van het halfopen oogje. Je zou bijna denken dat ze hoofdpijn heeft! ;D

Gerda

20 december 2006, 10:09:33 #573 Last Edit: 20 december 2006, 10:12:12 by Gerda

Hoi Marc,

Het is net of  Fikske iets heeft van: heb je haar weer met dat fototoestel. En dan lekker hooghartig kijkt!!  :D

Leentje maakt mooie foto's met het toestelletje. Tot voor een jaar geleden had ik ook een 'gewone' digitale camera, nl de Nikon 8800 (wel een Nikon bridge model = semi-spiegelreflex). Nu heb ik al enige tijd een digitale spiegelreflex. De Nikon D50. Dan blijf je foto's nemen ;D ;D
Maar nogmaals, jullie maken mooie foto's met jullie Fujifilm F30. Zoals ik las een perfecte camera om valkjes op de foto te zetten. Uniek bij slechte lichtomstandigheden en kan goed omgaan met bewegende onderwerpen.
Aanrader voor mensen die nog een nieuwe camera zoeken. Ook een mooie prijs, al te koop voor onder de 300 euro!!
Jullie dagboek is meteen een reclame folder voor dit toestel!!

Groetjes, Gerda

Monky

Hi Marc en Leentje,

Wat een prachtige foto van Fikske.
Je kan zo de bonte tekening van het koppie en nekkie goed zien. En wat een kuif...  :o :D

Groetjes,
Monky

Marc van de Kuifjes

Citaat van: Gerda op 20 december 2006, 10:09:33

Hoi Marc,

Het is net of  Fikske iets heeft van: heb je haar weer met dat fototoestel. En dan lekker hooghartig kijkt!!  :D

Leentje maakt mooie foto's met het toestelletje. Tot voor een jaar geleden had ik ook een 'gewone' digitale camera, nl de Nikon 8800 (wel een Nikon bridge model = semi-spiegelreflex). Nu heb ik al enige tijd een digitale spiegelreflex. De Nikon D50. Dan blijf je foto's nemen ;D ;D
Maar nogmaals, jullie maken mooie foto's met jullie Fujifilm F30. Zoals ik las een perfecte camera om valkjes op de foto te zetten. Uniek bij slechte lichtomstandigheden en kan goed omgaan met bewegende onderwerpen.
Aanrader voor mensen die nog een nieuwe camera zoeken. Ook een mooie prijs, al te koop voor onder de 300 euro!!
Jullie dagboek is meteen een reclame folder voor dit toestel!!

Groetjes, Gerda

Hey Gerda!

Ik denk dat Fikske vooral gehinderd werd door de flits! :o ;D

Als je die 8800 nog hebt zou ik zeggen - zeker niet weg doen, zo'n camera's maken ze niet meer!
Ik heb ook nog een D200 reflex. Nou ja - hebben?? Die is intussen al 4 weken weg voor reparatie :(. Het toestel wou niet meer inschakelen, en dan heb je er niet veel aan natuurlijk ;D. Hopelijk heb ik het vlug terug want je geeft daar veel geld aan uit en dan kun je er nog geen gebruik van maken ook >:(. Maar je ziet dat we verder kunnen met dat kleine ding en met een reflex in-de-kooi-foto's maken lukt toch niet zo best ;D

Marc van de Kuifjes

Citaat van: Monky op 20 december 2006, 10:14:55
Hi Marc en Leentje,

Wat een prachtige foto van Fikske.
Je kan zo de bonte tekening van het koppie en nekkie goed zien. En wat een kuif...  :o :D

Groetjes,
Monky

Toch jammer dat die kuif er niet helemaal op staat he... volledig is ze nog veel mooier! ::)

Monky

Citaat van: Marc - Vier Kuifjes op 20 december 2006, 10:59:48
volledig is ze nog veel mooier! ::)

Dat weet ik  ;D Daarom is ze zo ook nog steeds mooi  ;D

Enne...Oefening baart kunst  ;D

Groetjes,
Monky

Monky

Hi Marc,

Ik wens je een hele fijne kerst en een heerlijke 2007  :)

Groetjes,
Monique

Karin

Groetjes, Karin

mijn website

mijn dagboek

De Bonte Parel hyves

Marc van de Kuifjes

24 december 2006, 15:54:08 #580 Last Edit: 10 december 2007, 09:30:17 by Marc van de Kuifjes
Nog even wat foto's van Fikske, door Leentje gemaakt!

Ze staat altijd wat dromerig op de foto's  ;D

Caroline

Hele fijne feestdagen en een voorspoedig 2007 vol valkenvreugde!!

Liefs van Ed, Caroline, Sanne, Thomas en Jasper.

PS. nog steeds problemen met mijn laptopje,
zie mijn dagboek, dus voorlopig weinig online.

Pablo, Rocky, Noa, Coco, Eros, Diégah, Amor, Perle, Ricky, Kouros,
Princess, Armani, J´adore, JOOP! Queenie, Van Gils, Giorgio,
Jim, Anaïs, Naomi, Dior, Jasmijn, Vlinder, Ashley, Juicy, Tommy,
Isabella, Azzaro, Lilly, Zara, Valentino, Dolce & Violet.

Regelmatig jongen.

KLIK op foto.

Riny

Hallo Marc
Ik wens voor jou en alle mensen,
de vervulling van veel stille wensen.
Fijne kerstdagen Riny

Wilma1

Niet te veel van al die verleidelijke dingen  ;D

Fijne dagen
;) Wilma

Kijk ook eens bij:

*DEEL1 *DEEL2 *DEEL3

ManjaV

Hoi Marc,

Wat een lieve foto's zeg! :D Zo schattig!

Bedankt voor je leuke berichtje met het fotokaartje in mijn dagboekje. Ik wens je natuurlijk ook hele fijne kerstdagen toe en een gezond en gelukkig 2007!

Groetjes,
Manja

MIKKI, MIJN EERSTE VALKJE...

Geboren 072005 / bij mij 092005 / afscheid 02092007 "Altijd in mijn gedachten"

Bezoek ook mijn website: www.everyoneweb.com/HobbykwekerijMikki