De Kuifjes van Wilgendaal : Fotootjes...

Gestart door Marc van de Kuifjes, 5 februari 2006, 08:31:52

« vorige - volgende »

Monky

Hi Marc,

Heb jij je handtekening aangepast?

Die foto van Fikske is toch dezelfde als die in je handtekening ???

Het maakt ook eigenlijk niet uit hahaha. Het is en blijft een mooie foto  ;D ;D ;D

Verder alles goed met de valkjes?

Groetjes,
Monky


Marc van de Kuifjes

Ik heb inderdaad Fikske gewijzigd in mijn handtekening. Ik vond die foto gewoon mooier ;D.

Je bent overigens de eerste die het ziet, zelfs hier thuis hadden ze het nog niet opgemerkt! :o 8)

Met de valkjes gaat het nog steeds goed, alleen valt er (alweer) niet veel te vertellen :-\...

Leentje heeft deze avond nog enkele foto's gemaakt van Ida en Jefke. Alleen sta ik er zelf mee op :o dus het valt nog af te wachten of ze voor publicatie vatbaar zijn ;D ;D ;D. Ik moet ze nog bekijken...




De Kuifjes van Wilgendaal!

- De Kuifjes van Wilgendaal -

Ineke

Citaat van: Marc - Vier Kuifjes op  6 oktober 2006, 19:37:23
Leentje heeft deze avond nog enkele foto's gemaakt van Ida en Jefke. Alleen sta ik er zelf mee op :o dus het valt nog af te wachten of ze voor publicatie vatbaar zijn ;D ;D ;D. Ik moet ze nog bekijken...

Ik wil wel stiekum meekijken, hoor:D Jij bent dan gewoon n zeldzaam soort vogel op de foto, de aapvogel.

Monky

 ;D ;D ;D ;D ;D

Iedereen die op je fotowebsite heeft gekeken, heeft je toch ook al gezien  ;) ;D

Ik ben eigenlijk ook wel benieuwd naar de foto's  ;D

Groetjes,
Monky

Karin

CitaatLeentje heeft deze avond nog enkele foto's gemaakt van Ida en Jefke. Alleen sta ik er zelf mee op  dus het valt nog af te wachten of ze voor publicatie vatbaar zijn   . Ik moet ze nog bekijken...


;D ;D ;D Gewoon een beetje paintshoppen  ;)
Groetjes, Karin





mijn website

mijn dagboek

De Bonte Parel hyves

Marc van de Kuifjes

13 oktober 2006, 18:40:05 #500 Last Edit: 10 december 2007, 09:03:50 by Marc van de Kuifjes
 ;D ;D ;D ;D ;D ;D ;D ;D ;D ;D ;D ;D ;D ;D ;D ;D ;D ;D ;D ;D ;D ;D ;D ;D ;D ;D ;D ;D ;D ;D ;D ;D ;D ;D ;D ;D ;D ;D ;D ;D ;D ;D ;D ;D ;D ;D ;D ;D ;D ;D ;D ;D ;D ;D ;D ;D ;D ;D ;D ;D ;D ;D ;D ;D ;D ;D ;D ;D ;D ;D ;D ;D ;D ;D ;D ;D ;D ;D ;D ;D ;D ;D ;D ;D ;D ;D ;D ;D ;D ;D ;D ;D ;D ;D ;D ;D ;D ;D ;D ;D ;D ;D ;D ;D ;D ;D ;D ;D ;D ;D ;D ;D ;D ;D ;D ;D ;D ;D ;D ;D ;D ;D ;D ;D ;D ;D ;D ;D ;D ;D ;D ;D ;D ;D ;D ;D ;D ;D ;D ;D ;D ;D ;D ;D ;D ;D ;D ;D ;D ;D ;D ;D ;D ;D ;D ;D ;D ;D ;D ;D ;D ;D ;D ;D ;D ;D ;D ;D ;D ;D ;D ;D ;D ;D ;D ;D ;D ;D ;D ;D ;D ;D ;D ;D ;D ;D ;D ;D ;D ;D ;D ;D ;D ;D ;D ;D ;D ;D ;D ;D ;D ;D ;D ;D ;D ;D ;D ;D ;D ;D ;D ;D ;D ;D ;D ;D ;D ;D ;D ;D ;D ;D ;D ;D ;D ;D ;D ;D ;D ;D ;D ;D ;D ;D ;D ;D ;D ;D ;D ;D ;D ;D ;D ;D ;D ;D ;D ;D ;D ;D ;D ;D ;D ;D ;D ;D ;D ;D ;D ;D ;D ;D ;D ;D ;D ;D ;D ;D ;D ;D ;D ;D ;D ;D ;D ;D ;D ;D ;D ;D ;D ;D ;D ;D ;D ;D ;D ;D ;D ;D ;D ;D ;D ;D ;D ;D ;D ;D ;D

Ik had eigenlijk stiekem gehoopt dat jullie dat zouden vergeten... ;)...
Ik heb de foto's zelf niet eens te zien gekregen, Leentje had de foto's al gewist van de camera nog voor ik ze kon bekijken :D... ze vond ze niet goed... :P

Maar goed, ik heb hier nog wel enkele foto's waar ik met Jefke op sta. Ik vind ze niet echt geschikt om te tonen maar als troostprijs dan toch maar :).

Een "candid"-foto!




De Kuifjes van Wilgendaal!

- De Kuifjes van Wilgendaal -

Ineke

Ik vind m wel grappig. Hier zitten ze ook graag op de benen en tenen.

Paauwtje

Leuke foto!! dus niet druk maken om de rest
Balou, K.C., Coco, Sky, Star, Spot, Sisi, Luna, Xante en Summer

Karin

15 oktober 2006, 21:54:09 #503 Last Edit: 15 oktober 2006, 21:57:30 by Karin
ER IS ER ÉÉN JARIG, HOERA, HOERA !! [/size]


( het is een paar uurtjes te vroeg, maar ik weet niet of ik morgen online ben  ;) )
Groetjes, Karin





mijn website

mijn dagboek

De Bonte Parel hyves

Ineke


Monky

Hi Marc,

Happy Birthday!!!!!

Groetjes,
Monique

Caroline

Pablo, Rocky, Noa, Coco, Eros, Diégah, Amor, Perle, Ricky, Kouros,
Princess, Armani, J´adore, JOOP! Queenie, Van Gils, Giorgio,
Jim, Anaïs, Naomi, Dior, Jasmijn, Vlinder, Ashley, Juicy, Tommy,
Isabella, Azzaro, Lilly, Zara, Valentino, Dolce & Violet.


Regelmatig jongen.



KLIK op foto.

Marc van de Kuifjes

Allemaal bedankt hoor! :D
...en uitgerekend vandaag heb ik al de hele dag schele hoofdpijn...
Gisteren een beetje teveel wijn gedronken denk ik ;D




De Kuifjes van Wilgendaal!

- De Kuifjes van Wilgendaal -

Marc van de Kuifjes

Zo rond een uur of vijf deze morgen was er plots tumult in de kooi van de kuifjes :o. Ik zo vlug mogelijk uit bed om licht te gaan maken zodat ze zouden kalmeren...

...en dan vraag je je af waar ze nu weer van geschrokken zijn ???

...tot ik op een gegeven ogenblik een vreemd geluidje hoorde. Het moet van dat geluidje geweest wijn dat ze geschrokken waren!
Bleek dat het mijn GSM was die reeds enkele dagen ongebruikt op stond en waarvan de batterij vrijwel leeg was... dat ding begon geluidjes te maken om erop te wijzen dat de batterij opgeladen moest worden ;D

Laat dus nooit je GSM in de buurt van de kooi liggen! ::) ;D




De Kuifjes van Wilgendaal!

- De Kuifjes van Wilgendaal -

Karin

Ach ja, vreemde geluiden hè   ::) Zo moeten mijn valkjes nog steeds wennen aan het rare gepiep van mijn nieuwe wasmachine als ik hem instel. Ze gaan standaard met zijn alle fladderen  ::)
Groetjes, Karin





mijn website

mijn dagboek

De Bonte Parel hyves