3 augustus 2025, 10:30:45

De Kuifjes van Wilgendaal : Fotootjes...

Gestart door Marc van de Kuifjes, 5 februari 2006, 08:31:52

« vorige - volgende »

Monky

Hi MArc,
Wat leuk dat Kikske zich eindelijk heeft laten kroelen!!1

Hartstikke gaaf!!

Groetjes,
Monky

Marc van de Kuifjes

Vandaag heeft Fikske zich opnieuw laten kroelen, dit keer door Leentje... tot Rikske zich ermee kwam bemoeien ::), toen was het afgelopen ;D.
Ook vandaag is het nog maar een keertje gelukt. Waarschijnlijk zijn de kroelbeurten gerantsoeneerd ;D.

De Kuifjes van Wilgendaal!

- De Kuifjes van Wilgendaal -

eefje nieuwenburg

het komt wel,ze gaat het vanzelf zo lekker vinden dat ze meer wil,heel gaaf hoor!

groetjes eefje

Marc van de Kuifjes

7 mei 2006, 19:48:09 #348 Last Edit: 10 december 2007, 07:48:46 by Marc van de Kuifjes
Rikske, het zangtalent van de kooi, is momenteel volop zijn pareltjes aan het verliezen. Hij wordt een echte "grijsaard" ;D!
Net als Jefke vindt hij dat parels eigenlijk alleen voor de dames zijn ;)!

Zo ziet zijn rugje er momenteel uit:

Dat zwarte vlekje in de schaduw van Rikske is niet "de schaduw van zijn oog" hoor ;D! Ik begreep het eerst ook niet maar het blijkt een schroef in het dak van de kooi te zijn ;D!

eefje nieuwenburg

oh en dan gaat al het geel weg jammer he?
maar goed het is hier bij dazzle en vito ook gebeurt en ze worden er niet minder leuk of mooi om vind ik.
heb je nog kunnen kroelen met je vriendin?

groetjes eefje

Monky

Hi Marc,

Jammer hè dat de parels weg gaan  :'( Maar misschien houdt hij wel hele mooie wolkjes over  ;D Dan heb je een mooi gewolkte valkje. Misschien kan Leentje daar een mooie tekening van maken  ;D ;D ;D

Garath zal ook zijn parels verliezen, maar ja, het is niet anders. Het is nog steeds een lieverd en daar gaat het uiteindelijk om, toch?

Groetjes,
Monky

Marc van de Kuifjes

Erg vind ik het niet dat die parels weggaan hoor, dat hoort er gewoon bij ;D.

Fikske kroelen lukt momenteel weer niet meer. Als je met je vinger naar haar toe komt wil ze er meteen haar snavel in zetten. Ook leuk, maar wel redelijk pijnlijk soms... ::)
Ze neemt wel heel netjes zaadjes aan nu.

Marc van de Kuifjes

13 mei 2006, 19:10:58 #352 Last Edit: 10 december 2007, 07:50:03 by Marc van de Kuifjes
Nog enkele beeldjes van Leentje en haar dikke vriend Rikske :-* :D.
Deze morgen genomen, nog in nachtjapon ;D.

:-*

:-* :-*

:-* :-* :-*

Caroline

Ach, wat een lieve foto's!!

Vooral de laatste is om te  :-* :-*
Pablo, Rocky, Noa, Coco, Eros, Diégah, Amor, Perle, Ricky, Kouros,
Princess, Armani, J´adore, JOOP! Queenie, Van Gils, Giorgio,
Jim, Anaïs, Naomi, Dior, Jasmijn, Vlinder, Ashley, Juicy, Tommy,
Isabella, Azzaro, Lilly, Zara, Valentino, Dolce & Violet.

Regelmatig jongen.

KLIK op foto.

Monky

Hi Mac,

Wat een lieve foto's  :)
Echt heerlijk  :-*

Jammer dat Fikske zo hard kan bijten. Disa bijt ook wel, maar nooit hard. Heb je haar wel eens met je neus proberen te kroelen? Zo heb ik dat met Whooshy, Garath en nu Disa ook gedaan. Ze zitten op mijn hand trosgierst te eten en ik zet haar dan in de opening van de kooi en vervolgens kan haar dan met mijn neus kroelen. Op een of ander manier vinden ze een gezicht minder eng. Is misschien een idee om te proberen?

Groetjes,
Monky

Ineke

Marc van de Kuifjes

26 mei 2006, 13:55:05 #356 Last Edit: 10 december 2007, 07:51:12 by Marc van de Kuifjes
Even mijn nieuwe camera testen... ;D

Jefke:

Marc van de Kuifjes

Intussen begint Fikske last te krijgen van haar hormoontjes. Ze zit regelmatig "kippetje" te doen en maakt daarbij speciale geluidjes die Rikske vrij interessant vindt. Soms zit ze zelfs op de zitstok te wipwappen... gek eingenlijk... doen popjes dat ook?

Lin

Wow! ik zat net even snel bij laatste berichten te kijken. Maar hier moet ik op reageren. subliem!  :o

Volg onze kwekerij ook op Facebook (klik op Like)

Christine

Citaat van: Marc - Vier Kuifjes op 26 mei 2006, 13:55:05
Even mijn nieuwe camera testen... ;D

Jefke:

Deze foto is mega prachtig!
De andere foto's van Leentje zijn super lief!!

Groetjes
Christine

*-*Rust zacht lieve Amy :'(*-*

Groetjes van: Flutty, Freya, Jazzy, Baïsha, Nicky, Ricky, Miko, Tosca, Dario, Cathy, Toby, Snowy, Timmy,  Simba, Ozzy, Diégah, Bounty, Mochita, Angelo, Gloria, Mumble, Khalina, Lyna, Lobke, Christy en Kobe **Fien, Luna, Amy & Sunny**