De Kuifjes van Wilgendaal : Fotootjes...

Gestart door Marc van de Kuifjes, 5 februari 2006, 08:31:52

« vorige - volgende »

marilyn

hoikes marc

nee werkt ook niet maar misschien ligt het niet aan jouw uploaden maar aan mijn pc aangezien caroline er niets van gezegd heeft moet het toch zijn dat zij ze wel heeft kunnen horen  ;)

groetjes marilyn

Caroline

Oh sorry, dat was ik vergeten, ook ik hoorde alleen het blaffen en de telefoon.  ::)

Groetjes!!
Pablo, Rocky, Noa, Coco, Eros, Diégah, Amor, Perle, Ricky, Kouros,
Princess, Armani, J´adore, JOOP! Queenie, Van Gils, Giorgio,
Jim, Anaïs, Naomi, Dior, Jasmijn, Vlinder, Ashley, Juicy, Tommy,
Isabella, Azzaro, Lilly, Zara, Valentino, Dolce & Violet.


Regelmatig jongen.



KLIK op foto.

Marc van de Kuifjes

Vreemd... ik weet echt niet hoe het komt ???
Hoedanook, degene die je wel hoort zijn ook de leukste ;)




De Kuifjes van Wilgendaal!

- De Kuifjes van Wilgendaal -

marilyn

hoikes marc

ik kan je ook niet vertellen hoe het komt hoor want op gebied van pc ben ik echt een leek  :-\ maar in elk geval die telefoon en dat blaffen vond ik wel leuk  ;)

groetjes marilyn

marilyn

hoikes marc

hoe gaat het met jou kuifjes ?
en met de tekeningen van leentje ? die hang je toch wel op zeker zo'n mooie tekeningen !!!!!!!!!! amai

groetjes marilyn

Lin

Wat leuk inderdaad een goede imitator! Ik kan helaas de andere geluiden ook niet horen wel geblaf en het rinkelen. Erg leuk!


Volg onze kwekerij ook op Facebook (klik op Like)

Marc van de Kuifjes

17 februari 2006, 18:24:20 #81 Last Edit: 17 februari 2006, 19:32:50 by Marc - Vier Kuifjes
Probeer het hier eens mee, dit zou moeten werken ;D

Ida:
http://www.mvdh.be/vierkuifjes/060215/ida.wav

Jefke:
http://www.mvdh.be/vierkuifjes/060215/jefke.wav

Overigens gebruik ik het telefoon-imitatie-geluid van Jefke als beltoon op mijn GSM ;D




De Kuifjes van Wilgendaal!

- De Kuifjes van Wilgendaal -

Marc van de Kuifjes

Tja... er gebeurt niet veel spectaculairs de laatste dagen... :(
Er hangen hier inderdaad al wel enkele tekeningen aan de muur hoor ;D

Citaat van: marilyn op 17 februari 2006, 11:35:35
hoikes marc

hoe gaat het met jou kuifjes ?
en met de tekeningen van leentje ? die hang je toch wel op zeker zo'n mooie tekeningen !!!!!!!!!! amai

groetjes marilyn




De Kuifjes van Wilgendaal!

- De Kuifjes van Wilgendaal -

Eugenie

Hoi Marc,

Ik zag je in het dagboek van Karin staan. Wij hebben nl. ook een valkje bij haar in bestelling. Het gaat er 1 van de vijfling worden, het liefst een popje. Wij hebben al een cinnamon gepareld popje Kwibus (van bijna 1 jr oud, zie dagboek Kwibus online). Welke heb jij uitgezocht Marc? Ook van de vijfling of een van de 'oudere jongen in het mandje'?
En je hebt een erg leuk dagboek, als je eraan begint te lezen houd je niet meer op. Leuk zoals je je verhalen schrijft.
Ik kom nog wel eens lang in je dagboek.

Groetjes,
Eugenie

Marc van de Kuifjes

17 februari 2006, 19:30:43 #84 Last Edit: 17 februari 2006, 21:27:29 by Marc - Vier Kuifjes
Hallo Eugenie,

Wij hebben momenteel Fikske bij Karin in "bestelling". Dat is intussen al het derde valkje dat we bij Karin halen na Jefke en Rikske. Een valkje van bij Karin is altijd een hele belevenis en erg spannend omdat je de ontwikkeling van bij de geboorte op de voet kunt volgen. Dat maakt het wachten extra lang ;D ;D ;D. Het is wel telkens een reis van 140km voor ons om het valkje af te halen :o ;D.

Wat dat schrijven betreft... ik kan veel beter schrijven dan het mondeling uitleggen, maar ik moet wel inspiratie hebben natuurlijk en die is op het ogenblik een beetje opgebruikt ;D maar als er nog eens iets spannends of leuks gebeurt zoals wanneer Fikske komt dan schrijf ik het zeker op  :D

Dit is Fikske:


Citaat van: Eugenie op 17 februari 2006, 18:58:51
Hoi Marc,

Ik zag je in het dagboek van Karin staan. Wij hebben nl. ook een valkje bij haar in bestelling. Het gaat er 1 van de vijfling worden, het liefst een popje. Wij hebben al een cinnamon gepareld popje Kwibus (van bijna 1 jr oud, zie dagboek Kwibus online). Welke heb jij uitgezocht Marc? Ook van de vijfling of een van de 'oudere jongen in het mandje'?
En je hebt een erg leuk dagboek, als je eraan begint te lezen houd je niet meer op. Leuk zoals je je verhalen schrijft.
Ik kom nog wel eens lang in je dagboek.

Groetjes,
Eugenie




De Kuifjes van Wilgendaal!

- De Kuifjes van Wilgendaal -

Caroline

Citaat van: Marc - Vier Kuifjes op 17 februari 2006, 18:24:20
Overigens gebruik ik het telefoon-imitatie-geluid van Jefke als beltoon op mijn GSM ;D


Hoi Marc, wat een leuk en origineel idee!!

Groetjes van Caroline  :D

PS. Het gaat goed met Fikske, hij groeit als kool. Lekker ding hoor!!
Pablo, Rocky, Noa, Coco, Eros, Diégah, Amor, Perle, Ricky, Kouros,
Princess, Armani, J´adore, JOOP! Queenie, Van Gils, Giorgio,
Jim, Anaïs, Naomi, Dior, Jasmijn, Vlinder, Ashley, Juicy, Tommy,
Isabella, Azzaro, Lilly, Zara, Valentino, Dolce & Violet.


Regelmatig jongen.



KLIK op foto.

Marc van de Kuifjes

Heb je haar gezien dan? :D

Citaat van: Caroline op 18 februari 2006, 08:24:31
PS. Het gaat goed met Fikske, hij groeit als kool. Lekker ding hoor!![/b][/color]




De Kuifjes van Wilgendaal!

- De Kuifjes van Wilgendaal -

Caroline

Citaat van: Marc - Vier Kuifjes op 18 februari 2006, 08:49:12
Heb je haar gezien dan? :D

Citaat van: Caroline op 18 februari 2006, 08:24:31
PS. Het gaat goed met Fikske, hij groeit als kool. Lekker ding hoor!![/b][/color]



Ja hoor!! Er staan regelmatig foto's van haar in  het dagboek van Karin.  ;)
Pablo, Rocky, Noa, Coco, Eros, Diégah, Amor, Perle, Ricky, Kouros,
Princess, Armani, J´adore, JOOP! Queenie, Van Gils, Giorgio,
Jim, Anaïs, Naomi, Dior, Jasmijn, Vlinder, Ashley, Juicy, Tommy,
Isabella, Azzaro, Lilly, Zara, Valentino, Dolce & Violet.


Regelmatig jongen.



KLIK op foto.

Marc van de Kuifjes

Ahhh... ik dacht misschien in "levenden lijve" ;D

Citaat van: Caroline op 18 februari 2006, 09:02:44
Citaat van: Marc - Vier Kuifjes op 18 februari 2006, 08:49:12
Heb je haar gezien dan? :D

Citaat van: Caroline op 18 februari 2006, 08:24:31
PS. Het gaat goed met Fikske, hij groeit als kool. Lekker ding hoor!![/b][/color]



Ja hoor!! Er staan regelmatig foto's van haar in  het dagboek van Karin.  ;)




De Kuifjes van Wilgendaal!

- De Kuifjes van Wilgendaal -

Marc van de Kuifjes

18 februari 2006, 13:30:20 #89 Last Edit: 9 december 2007, 20:44:36 by Marc van de Kuifjes
Ooit al eens geprobeerd om met een hand 2 valkjes tegelijk te kroelen en met de andere hand een camera vast te houden? ;D
Ik ben eens benieuwd wat dat zal worden met Fikske erbij ;D. Ida zal je er nooit bij zien zitten want die wil alleen een voorkeursbehandeling ::) ver van de andere valkjes. Ik zal dus maar beginnen trainen in het gelijktijdig gebruik van 3 vingers :o ;D






De Kuifjes van Wilgendaal!

- De Kuifjes van Wilgendaal -