De Kuifjes van Wilgendaal : Fotootjes...

Gestart door Marc van de Kuifjes, 5 februari 2006, 08:31:52

« vorige - volgende »

Marc van de Kuifjes

Hmmm... klinkt exotisch... en duur! ;D




De Kuifjes van Wilgendaal!

- De Kuifjes van Wilgendaal -

Mara

Hoi Marc

Hele mooie foto's van de Vier Kuifjes.

En wat lief van Monique om de drie naast elkaar te zetten. Wat zijn ze toch mooi die lutino's.

Mara

Marc van de Kuifjes

Ik vond een leuke valkparkiet-prent op het internet ;D.
Vond ik wel leuk om te posten! ;D





De Kuifjes van Wilgendaal!

- De Kuifjes van Wilgendaal -


Marc van de Kuifjes

Citaat van: Mara op 11 mei 2007, 13:08:38
Hoi Marc

Hele mooie foto's van de Vier Kuifjes.

En wat lief van Monique om de drie naast elkaar te zetten. Wat zijn ze toch mooi die lutino's.

Mara


Kunnen we meteen goed het verschil zien ;).




De Kuifjes van Wilgendaal!

- De Kuifjes van Wilgendaal -

Marc van de Kuifjes

Intussen is het precies een week geleden dat Ida stierf... :-\

Alweer een week...

:'(




De Kuifjes van Wilgendaal!

- De Kuifjes van Wilgendaal -

Mara

Citaat van: Marc van de Kuifjes op 11 mei 2007, 18:16:34
Citaat van: Mara op 11 mei 2007, 13:08:38
Hoi Marc

Hele mooie foto's van de Vier Kuifjes.

En wat lief van Monique om de drie naast elkaar te zetten. Wat zijn ze toch mooi die lutino's.

Mara


Kunnen we meteen goed het verschil zien ;).


Hoi Marc

Dat is waar, ik heb alleen maar een geparelde lutino en gewone lutino's in mijn voliere. En die willen dus nooit op de foto.

De tijd gaat snel, ik weet het....

Mara

Marc van de Kuifjes

Skippy is de maatste tijd ongelooflijk super formidabel macho in de kooi. Hij imiteert het gedrag van Rikske bijna perfekt en zijn gezang is ook helemaal een kopie van het lied van Rikske, alleen klinkt het wat zachter.
Hij is ook heel dominant aan het worden. Jefke en Fikske gaan meteen uit de weg als hij komt aanlopen. En met Rikske gaat hij regelmatig in de clinch.
Klein maar dapper! ;) ;D




De Kuifjes van Wilgendaal!

- De Kuifjes van Wilgendaal -

Diaantje

Hoi Marc,

Leuk dat er bij jou een lutino bij komt!
Wat voor een kooi heb je nu eigenlijk?
Je hebt er nu wel 4 maar als je er straks weer 5 hebt?


Dagboek Tjippy en Yuki

Dierenliefde is een wonder,
deze vriendschap is heel bijzonder.

Marc van de Kuifjes

Maar een nieuw valkje komt er pas bij als we een grotere kooi hebben hoor! En dat zal pas zijn als we verhuisd zijn en dat is op z'n vroegst in september. Het zal dus nog niet voor morgen zijn! ;)




De Kuifjes van Wilgendaal!

- De Kuifjes van Wilgendaal -

Diaantje

O oke.
Ik merk ook dat Tjippy ook wat macho gedrag krijgt is wel grappig om te zien..
Simba daar in tegen weet ik nog steeds niet of ze een pop of man is. Ze probeert Tjippy na te doen met fluiten maar het klinkt heel schel en absoluut niet als fluiten..
Ach we zien het welover een paar maanden.... 


Dagboek Tjippy en Yuki

Dierenliefde is een wonder,
deze vriendschap is heel bijzonder.

Marc van de Kuifjes

Ik heb vandaag de kuifjes elk afzonderlijk uit de kooi gelaten. Ze doen erg druk als ze samen uit de kooi zijn en dat maakt het soms nogal lastig om ze er weer in te krijgen. Ook heb ik de indruk dat door die drukte Rikske zijn tamheid er wat op achteruit gaat. Hij laat zich wel nog steeds met alle plezier kroelen maar als hij uit de kooi is komt hij nog maar heel weinig bij je zitten. Hij stapt nog op als je een vinger voor houdt maar gaat meestal nogal snel weer vliegen. Alleen als er een ander valkje bij me zit blijft hij wat langer. Hij zit gewoon liever bij de andere valkjes ;D.

Vandaag heb ik een filmpje gemaakt van Skippy terwijl hij zat te kwetteren. Ik wou hem eigenlijk filmen tijdens zijn zang maar toen ik de camera klaar had kwam er niet veel gezang meer uit. ::) Maar zijn gekwetter is ook leuk natuurlijk ;D.

http://www.youtube.com/watch?v=IhcV_ClyZXA




De Kuifjes van Wilgendaal!

- De Kuifjes van Wilgendaal -

Marc van de Kuifjes

Hallo allemaal,

Ik ga het dagboekje van de kuifjes hier afsluiten. Momenteel is er niet veel nieuws te melden en vermits we binnenkort verhuizen zal er hiervoor toch niet veel tijd meer overblijven. Ik zal de andere dagboekjes wel nog blijven volgen!

Als we dan eenmaal verhuisd zijn en alles weer tot rust gekomen is begin ik misschien wel weer een nieuw dagboekje. Ik heb al een mogelijke naam daarvoor in mijn hoofd! ;) ;D

Groetjes - Marc




De Kuifjes van Wilgendaal!

- De Kuifjes van Wilgendaal -

Anke

succes met verhuizen marc!
Ik ga ervan uit dat er wel weer een dagboekje komt ;D
Groetjes Anke




Klik op de foto om mijn dagboekje te lezen...Kijk ook eens op de website van de Santpoortsevalkjes

Marc van de Kuifjes

Je kan op je twee oren slapen! ;)




De Kuifjes van Wilgendaal!

- De Kuifjes van Wilgendaal -