10 augustus 2025, 03:27:48

De Kuifjes van Wilgendaal : Fotootjes...

Gestart door Marc van de Kuifjes, 5 februari 2006, 08:31:52

« vorige - volgende »

Anke

Hoi Marc,
Wat leuk zo'n opendag in het dierenasiel!
Heb je niet stiekum een lief hondje of poesje meegenomen?
Leentje vond het duidelijk ook leuk, je ziet haar genieten op de foto's ;D
Ik ben erg benieuwd naar de ballonvalkparkiet. Je hebt een nieuwe mutatie gekweekt :)
Groetjes Anke

Klik op de foto om mijn dagboekje te lezen...Kijk ook eens op de website van de Santpoortsevalkjes

Marc van de Kuifjes

30 september 2007, 20:33:28 #1246 Last Edit: 9 december 2007, 16:37:25 by Marc van de Kuifjes
Nee hoor, geen hondje of katje voor ons. Een hond de hele dag alleen thuis laten als je uit werken bent, dat vind ik geen goed idee. En katten daar zijn we allergisch voor :-\...

Zo, hier is dan de ballonnenvalkparkiet. Het is een veelkleurige bonte geworden! ;D

De Kuifjes van Wilgendaal!

- De Kuifjes van Wilgendaal -

Anke

Klik op de foto om mijn dagboekje te lezen...Kijk ook eens op de website van de Santpoortsevalkjes

Marc van de Kuifjes

30 september 2007, 20:37:54 #1248 Last Edit: 9 december 2007, 16:37:50 by Marc van de Kuifjes
 ;D ;D ;D

Nog even een close-up van het kopje... ;D

Moet je toch maar kunnen, zoiets in elkaar knopen! ;)

Mara

Hoi Marc en Leentje

Leuk hoor, die foto's van de opendeurendag. En die ballonvalkparkiet is ook erg leuk!!

mara

Dierenfreackske

Leuk zo'n opendeurdag in een dierenasiel he  !!
Mooie foto's ook hoor !!Grtjs

Marc van de Kuifjes

10 oktober 2007, 21:41:22 #1251 Last Edit: 9 december 2007, 16:40:27 by Marc van de Kuifjes
Elmo gaf deze avond duidelijk te kennen dat hij zich wilde wassen. Als je naar hem blaasde ging hij meteen in de douchehouding zitten. Hij probeerde zich ook te wassen in het bakje met drinkwater ::) ;D.

Tijd dus voor een douche, en vermits we toch de kooien wilden poetsen hebben we ze eerst in de kooi maar eens flink besproeid! ;).

Alleen... de enige die zich niet wilde laten besproeien was... Elmo :o ??? ::)...

De andere valkjes hebben er flink van genoten. Vooral Fikske, die was weer drijfnat ;D. Zo nat dat ze niet eens meer kon vliegen, ze stortte gewoon naar beneden :o ;D! Dat was meteen de gelegenheid om ze nog eens zonder zitstok te proberen te pakken. En het lukte nog ook, ze aarzelde eerst wel even maar kroop dan toch op m'n arm! :D

Na het douchen hebben we Fikske wat drooggeblazen met de haardroger. Dat leek ze ook erg leuk te vinden! :D

Enkele fotootjes van een drijfnatte Fikske:

Anja

Hoi hoi,

Wat een mooie foto's van Fikske. Vooral die ene waar ze de vleugels uit wil slaan.

Groetjes Anja

♥Debby♥

Hihi.. die heeft heerlijk van het water genoten zo te zien..  heerlijk toch dat je van die schone valkjes hebt..  ;)

♥Debby's Gevleugelde Vriendjes♥
Klik op de foto voor mijn boekje.

Anke

Hoi,hoi,
Wat een schattig gezicht is het toch zo'n drijfnat valkje :)
Hihi die Elmo eerst laten zien dat ie wil en dan denken... nee dank je wel ;D Een echt eigenwijs valkje ;D
Groetjes Anke

Mara

Hoi Marc

Hele leuke foto's heb je gemaakt.

mara

Anja

Leuke handtekening zeg.

Groetjes anja

Dierenfreackske

Leuke natte foto's zeg !! Heerlijk he dat water !!
Ons valkjes genieten daar ook altijd zo van hoor !!!
Grtjs Ann

Marc van de Kuifjes

Nog enkele dagen en dan is het zover: de Valkjes van Wilgendaal (en wij ook natuurlijk ;D) gaan verhuizen! Dan zullen het écht de Valkjes van Wilgendaal zijn! :D
Donderdag is het dus eindelijk zover, na al die maanden wachten. Ik ben benieuwd hoe de valkjes het daar zullen vinden.
Ik ben trouwens ook benieuwd hoe de verhuis van de valkjes zal verlopen. We moeten dat immers tevoet doen want de kooien zijn te groot om in de auto te stoppen ::). Gelukkig is het niet ver... ;)

Mara

Hoi Marc

Oei...spannend zeg.....

En wat heb je een leuke handtekening.  ;D

Mara