De Kuifjes van Wilgendaal : Fotootjes...

Gestart door Marc van de Kuifjes, 5 februari 2006, 08:31:52

« vorige - volgende »

Monky

Gaaf hoor  :D
Ik ben heel benieuwd  :)

Veel plezier alvast voor vanavond  :D

Groetjes,
Monky

Dafrinja

Geen één nachtje meer slapen :D....weer Marc vd 4 kuifjes!!! ;D ;D Veel plezier alvast met Elmo en Swingie! De namen blijven hetzelfde toch? Ik zie uit naar je foto's hoor! Kben erg benieuwd naar t nieuwe 4-tal.

Groetjes en succes vanavond!!!!

Dafrinja en valkje Gizmo

Caroline

Pablo, Rocky, Noa, Coco, Eros, Diégah, Amor, Perle, Ricky, Kouros,
Princess, Armani, J´adore, JOOP! Queenie, Van Gils, Giorgio,
Jim, Anaïs, Naomi, Dior, Jasmijn, Vlinder, Ashley, Juicy, Tommy,
Isabella, Azzaro, Lilly, Zara, Valentino, Dolce & Violet.

Regelmatig jongen.

KLIK op foto.

Mara

Anke

Hoi Marc,
Het is vandaag D-day ;D
Veel plezier vanavond, ik ben heel benieuwd hoe Swingie en Elmo het zullen doen.
Groetjes Anke

Klik op de foto om mijn dagboekje te lezen...Kijk ook eens op de website van de Santpoortsevalkjes

Diaantje

Ik ben ook benieuwd,
Wellicht ben je nu al thuis of nog onderweg....
Ik weet niet hoe ver het bij jou vandaan is...
Suces met de 4!!!!!!!

Dagboek Tjippy en Yuki

Dierenliefde is een wonder,
deze vriendschap is heel bijzonder.

Gerda

Zo Marc,

Weer met 4 kuifjes???

Veel plezier!

Liefs, Gerda

Marc van de Kuifjes

2 augustus 2007, 22:10:44 #1132 Last Edit: 9 december 2007, 16:02:46 by Marc van de Kuifjes
Elmo en Swingie zijn juist aangekomen! :D
Ik heb ze niet zelf opgehaald; de vorige eigenaar heeft ze tot bij ons gebracht. :) Het afscheid was wel een beetje moeilijk... :'(

Maar hier zijn dan enkele foto's. Nog niet al te best; ik wilde ze nu niet meteen al teveel met die camera lastig vallen ;D...
Elmo lijkt echt wel erg veel op Jefke. Dat maakt het wel een beetje lastig om niet "Jefke" te zeggen ;D

De Kuifjes van Wilgendaal!

- De Kuifjes van Wilgendaal -

Anke

Hoi Marc,
Wat fijn dat Elmo en Swingie er nu zijn.
Het zijn prima foto's hoor,  we kunnen ze zo al goed bewonderen.
Ik ben benieuwd hoe ze hun eerste nacht bij jou gaan doorkomen!
Groetjes Anke

Klik op de foto om mijn dagboekje te lezen...Kijk ook eens op de website van de Santpoortsevalkjes

Gerda

Hoi Marc,

Natuurlijk is Elmo geen Jefke, maar ik hoop dat je net zo'n goede band krijgt!
En met Swingie ook natuurlijk!

Trouwens, niets mis met de foto's hoor! We kunnen goed zien hoe  ze er uit zien  ;) Prachtige valkjes!!

Liefs, Gerda

Dafrinja

Gefeliciteerd !!!!! Veel plezier jullie met zn allen  ;D

Groetjes Dafrinja

Marc van de Kuifjes

Bedankt! ;D

Swingie en Elmo zijn de nacht goed doorgekomen. Bij mij was het iets minder, ik was maar bang dat er wel eens een paniekaanval zou kunnen zijn, maar gelukkig is de nacht rustig verlopen.

Vanmorgen was het wel grappig toen ik bij de kooien kwam. Twee valkjes die daar zaten te kijken van "wie staat daar nou?" ;D
Maar bang zijn ze zeker niet. Hoe dichter ik bij de kooi kwam met mijn hoofd, hoe dichter ze zelf ook bij de tralies kwamen zitten. Swingie zat heen en weer te wiebelen. Een grappig gezicht was dat. Elmo wilde ook wel eens aan mijn neus knabbelen ;D. Hij heeft gelijk ook een stukje gezongen. Gelukkig maar eventjes want het was nog maar pas na 6 uur :o ;D.

Ik heb dan de doeken verwijderd zodat de valkjes uit beide kooien elkaar konden zien. Rikske vond het erg interessant, net zoals Swingie. De twee anderen leken niet echt geinteresseerd.

Monky

Hi Marc,

Het zijn een stel beauties hoor  :D

Fijn dat ze zich al zo thuis lijken te voelen. Dat moet je natuurlijk ook altijd maar even afwachten.

Ik hoop dat ze straks allemaal dikke vriendjes worden.

Wat vindt Leentje ervan? Is ze blij met haar lutino?

Groetjes,
Monky

Marc van de Kuifjes

Ik denk wel dat Leentje er blij mee is hoor :D. Moet ze zelf maar even komen vertellen! ;) ;D
Het is voor ons wel een apart gezicht zo'n lutino als je dat nog nooit gehad hebt ;D.

Anke

Hoi Marc,
Fijn dat de nacht voor de valkjes goed verlopen is. Wat kan je je dan zorgen maken he over wat er zou kunnen gebeuren.... heel herkenbaar ;)
Leuk dat Swingie en Elmo niet bang voor je zijn :)
Ik ben benieuwd naar de verder kennismaking je andere valkjes.
Groetjes Anke