12 mei 2024, 10:28:10

Yeni's vriendjes...

Gestart door Anja, 4 februari 2006, 15:17:42

« vorige - volgende »

Anja

Hoi Ann,

Fijn dat je zo hebt genoten.

Liefs Anja

Anja


Anja


Anja


Anja


Sharon

Hoi toppertje  :-*

na heel erg lang niet meer in je boekje te zijn geweest (schaam schaam  :-[ :-X :-\) ga ik nu weer hard mijn best doen om je boekje bij te houden. Ik heb helaas zoveel gemist dat het gewoon niet te doen is om alles bij te lezen. Daarom ben ik maar een paar pagina's terug gegaan. Hopelijk vind je dit niet erg  :-\

Je hebt zoals altijd weer prachtige foto's geplaatst en heb er dan ook heel erg van genoten. Ze zijn alle vier echt zo ontzettend lief, mooi en schattig en het is een genot om ze te zien genieten.

Ik vond het trouwens erg leuk om je weer te zien bij het NOP. Helaas heb ik niet echt met je kunnen bijkletsen  :-X :-[ Volgende keer beter hoop ik. Je zag er trouwens erg goed uit meid!

Liefs
Sharon
Lees alles over de ondeugdjes Angel, Boyd en Caily:
Hun dagboekje

Lees alles over mijn vorige valkjes in mijn vorige dagboekje:Dagboekje 1


Annelies

Hoi Anja

Super foto's weer ben wel een beetje jalours dat ze bij jouw zo lekker blijven zitten  ;D

:-*      :-*

Gr. Annelies

Caroline

Superfoto's!!!  :D

En Annelies .... als jij ze zo nat doucht blijven die van jou ook zitten hoor.  ;D 
Pablo, Rocky, Noa, Coco, Eros, Diégah, Amor, Perle, Ricky, Kouros,
Princess, Armani, J´adore, JOOP! Queenie, Van Gils, Giorgio,
Jim, Anaïs, Naomi, Dior, Jasmijn, Vlinder, Ashley, Juicy, Tommy,
Isabella, Azzaro, Lilly, Zara, Valentino, Dolce & Violet.


Regelmatig jongen.



KLIK op foto.

Dierenfreackske

19 september 2008, 21:59:40 #9173 Last Edit: 20 september 2008, 23:21:31 by Dierenfreackske
Hoi Anja..wat een mooie lieve foto's weer van je douchende valkjes zo lekker knus bij jou , heerlijk om te zien vind ik dat ! En natuurlijk zijn het ook supermooie schatjes he ! Grtjs Ann



Kimm

hoi anja,

wat een heerlijke foto's weer! genieten hoor. fijn dat ze het zo goed doen met zijn vieren.

liefs kim

ik hou van je Pebbles! 14-11-2008/15-02-2010

Wilma1

Citaat van: Caroline op 19 september 2008, 20:37:24
Superfoto's!!!  :D

En Annelies .... als jij ze zo nat doucht blijven die van jou ook zitten hoor.  ;D 


;D ;D ;D ;D ;D

Mooie foto's weer en toch telkens anders  :D ze genieten van elk straaltje  :D
;) Wilma


Kijk ook eens bij:

*DEEL1 *DEEL2 *DEEL3

Ali en Mark

Hi Anja,

Ik zat even wat rond te kijken hier op het forum en kwam steeds je mooie handtekening tegen, dus dacht ik kijk even naar je dagboekje. Echt supermooie foto's maak je! Dat ze zo van het water genieten! Ik heb altijd een beetje problemen met badderen. Ze willen bij mij niet echt, de viespeuken. ;) Alleen m'n nieuwste aanwinst vind het leuk om samen met mij onder de douche te staan, ik heb het bij de rest ook wel geprobeerd met een gewoon staand badje en met een plantenspuit, maar ze moeten er niks van hebben. :-[ Helaas! Trouwens, welke is yeni? Of is dat een stomme vraag en moet ik gewoon 600 pagina's terug kijken?  :)

Groetjes,

Ali

Hermien

Ik henb ook weer genoten van je douche............foto's  ;D En ook van de honden-in-de-tuin-foto's.  Maar daar zie ik toch zowaar iets heel eigenaardigs uit de grond opkomen....Groeien er bij jou in de tuin bulten met ogen?


            ;D   ;D   ;D   ;D

Wilma1

Citaat van: Ali en Mark op 21 september 2008, 16:13:50
Trouwens, welke is yeni? Of is dat een stomme vraag en moet ik gewoon 600 pagina's terug kijken?  :)


612 maar  ;D ;) Het staat meteen op de eerste pagina wie Yeni is  :)

;) Wilma


Kijk ook eens bij:

*DEEL1 *DEEL2 *DEEL3

Anja

Hoi Sharon,

Hoeft niet meid. Ik kom ook niet in alle boekjes. Dat is bijna niet meer te doen.

Fijn dat je hebt genoten van de foto's. Jammer dat we idd niet lang hebben kunnen kletsen. Wie weet zien we elkaar weer in januari en dan kletsen we gewoon bij.
Dank je wel voor je compliment.

Hoi Annelies,

Dank je wel. Blijven ze bij jou dan niet zitten?

Hoi Caroline,

Dank je wel.

Dat is ook een manier ;D ;D ;D

Hoi Ann,

Dank je wel. Schatjes zijn het zeker.

Hoi Kim,

Dank je wel. Het gaat heel goed zo met z'n viertjes. Gelukkig wel.

Hoi Wilma,

Dank je wel. Zelf krijg ik het idee dat het altijd dezelfde foto's zijn. Maar na het lezen van jouw reactie blijkt dat niet zo te zijn.

Hoi Ali,

Dank je wel voor het compliment over mijn handtekening. Fijn dat je hebt genoten van de foto's. Hier hebben ze er helemaal geen problemen mee dat ze moeten douchen. Het is zelfs zo dat ze vandaag zelfs een beetje boos zijn omdat we ze niet konden douchen. Gekke kippies hè.

Yeni is niet meer te zien op de foto's. Zij is overleden op 11 december 2007. Op de eerste pagina van mijn boekje (zoals Wilma aangeeft) staat hoe ze bij ons terecht is gekomen.
Enne..........er zijn geen stomme vragen. Als je iets wilt weten gewoon vragen hoor.

Hoi Hermien,

Fijn dat je hebt genoten. Ja idd er groeit hier vanalles. Is dat bij jou niet dan?

Hoi Wilma,

Thnx voor de verwijzing.

Liefs Anja