29 april 2024, 02:44:36

Yeni's vriendjes...

Gestart door Anja, 4 februari 2006, 15:17:42

« vorige - volgende »

Annelies

Hoi Anja

Genieten genieten en nog eens genieten dat is alles wat ik doe in jouw boekje.

Ik ben een beetje laat sorry :-[ maar toch wil ik jullie nog even feliciteren met je 600 ste pagina en het goede nieuws van Ton echt super. :-*

Gr. Annelies

Hermien

Wauwie! Dit heeft mijn 'Vliegtuig' dus ook gezien! Ik bedoel dus de foto's. Zitten me nu aan mijn kop te zeuren dat ze ook zo'n speelwand willen hebben. Is wel een idee in de keuken, want daar knabbelen ze voortdurend al het behang kapot. Is het hardboard of kurk? En hoe bevestig ik dat dan? 'k Ben inmiddels ook begonnen met het maken van een speelkleed over de leuning van de bank. Of er nog een hoekje voor mijzelf overblijft in de kamer? Tja........
;D

*Yvon

Citaat van: Anja op 11 augustus 2008, 21:45:04
Hoi Eugenie en Kim,

Sorry dat het ven heeft geduurd maar ik was zo bezig in een ander boekje dat ik de foto's even was vergeten.

Dan ben ik nu even blij dat dat boekje op slot is gegaan.  8)  ;)
Heb me weer lekker kunnen ontspannen bij jouw foto's !!

Top foto's !!  :-*  ;D

Groetjes Yvon

Klik op de foto en zie onze site.
Ons dagboekje is 
< hier >

Dierenfreackske

Hoi Anja ...ik schaam me ook rot , was gisteren avond ok zo druk in dat boekje dat ik ook jouw foto's niet zag , maar heb gelukkig weer genoten van je supermooie valkjes en foto's , wat heerlijk toch als ze zo lekker zitten te spelen he ! Wat zijn het 4 lekker gezonde kanjers hoor ! Heel mooie vind ik ! Grtjs Ann



Anja

Hoi Anke,

Hihihihihihi een kereltje met lippenstift ;D ;D ;D

Hoi Kim,

Dank je wel. Dat speeltuintje had ik weer eens tevoorschijn gehaald. Wat een feest zeg.

Hoi Annelies,

Fijn dat je geniet. Beter wat laat dan nooit moet je maar denken Annelies. Dank je wel nog.

Hoi Hermien,

Dat zijn vloerplaten. Die kosten iets van € 0,49 bij de bouwmarkt. Wij hebben dat met schroeven vastgezet.
Die loper dat is ook mooi. Ik denk dat ik die in de winter eentje ga maken.

Hoi Yvon,

Ik ook hoor. Fijn dat je je even hebt kunnen ontspannen.

Hoi Ann,

Je hoeft je niet te schamen. Je bent er nu toch vroege vogel.
Dank je wel voor je compliment.

Liefs Anja

Dierenfreackske

Hoi Anja ...ok , bedankt he  , en goedemorgen he , je bent ook al wakker dan . Ik ben weer vroeg uit bed he , ja , dus kon ik nog vlug de foto's zien van gisteren en ik geniet telkens ook weer van jouw valkjes natuurlijk ! Hoe kan het ook anders he ! Grtjs Ann



Romy

Hoi Anja

Een beetje laat, maar ik wil je toch nog vertellen dat ik heel erg genoten heb van de foto's! Zowel de douchefoto's als de speelfoto's zijn allemaal heel erg mooi.

Jaja, je hebt een ijdel kereltje hoor  ;D

Yobi, voor jou nog een late proficiat voor je 2e verjaardag  :D

Groetjes
Romy

Hermien

Bedankt voor de infor. Ik ga nog dit weekend ff struinen bij de bouwmarkt. Heb er helemaal zin in!
Die boefies van mij krijgen ook álles voor elkaar....
;D  ;D  ;D

Dierenfreackske

Hoi hoi , alles goed hier ook ?  Kn uff. Ann ;D ;D



Mara

Hoi Anja

Prachtige foto's zeg. Die waren het wachten meer dan waard en maar goed dat dat boekje nu ook op slot is, ik kan me voorstellen dat je daar mee bezig was, was ik ook hoor.

Prachtige foto's!!

Mara

♪ Marlies

Citaat van: Anja op 12 augustus 2008, 07:53:32
Hoi Anke,

Hihihihihihi een kereltje met lippenstift ;D ;D ;D



Laten we hopen dat het bij lippenstift blijft.
Bij ons op het werk is er een man die veeeeeeeeeeeeel verder is gegaan. ::) :P :-X









Hermien

Wauw! Heel veen GEEL! Alleen wel een witte valkparkiet. Heel mooi plaatje!

amazingleeuwtje

Heej Anja,

Moet je ff stiekum verklappen dat ik met regelmaat in jou dagboekje zit te spieken hoor ;)...

Weet vaak niet wat ik dan moet schrijven, buiten het feit dat ik geniet van jou verhalen en foto's...

Nu weet ik wel wat nl.. GEFELICITEERD met bladzij 600 wohoooooo :P

Groetjussssssssssss

Kaatje

Hoi Anja,

Zo vanaf nu ga ik je ook weer hier volgen ! Ondanks dat ik zag dat ik een tijdje afwezig was kon ik gelukkig alles snel lezen en bekijken, want ik viel gelijk in de mooie douche foto's  :D

Ze zijn allemaal weer geweldig, ik heb echt bewondering voor je geduld om alles op de site te zetten, echt super !! De speelfoto's zijn ook geweldig om te zien, ... fijn om je nu weer regelmatig te lezen.

Fijne dag vandaag  :-*

Liefs, Karin

Dierenfreackske

Hoi Anja ...alles kids ? Normaal zou Nottie zaterdag komen maar hij bijft nog even bij Anke omdat hij nog een beetje kalk tekort heeft waardoor hij een beetje achterstand heeft op het vliegen , dus Anke gaat eerst vitamines nog geven zodat hij tip top is om naar hier te komen he . Ik moet nu nog een nieuwe afspraak maken maar het zal waarschijnlijk binnen een paar weken zijn denk ik ! Grtjs Ann