21 augustus 2025, 04:46:24

Yeni's vriendjes...

Gestart door Anja, 4 februari 2006, 15:17:42

« vorige - volgende »

Mara

Hoi Lisa

Ja, wie weet wordt het wel wat...

Zal dit de 600ste pagina beginnen?

Groejtes

Mara

Romy

Hoi Anja

proficiat met je 600-pagina's tellende dagboekje  :-* :-* :-* :-* :-* :-*
Al mag het vanaf nu wel dagboek genoemd worden in plaats van dagboekje :)

Groetjes
Romy

Mara

HOi Anja

Van harte gefeliciteerd met het bereiken van deze mijlpaal. Op naar de volgende 600!!

Groetjes

Mara

Kimm

ja dames, jullie hebben goed geholpen! :D  :D

gefeliciteerd anja met je 600ste pagina!!!!!!!!!!

liefs kim

ik hou van je Pebbles! 14-11-2008/15-02-2010

lynette

Jajaja

600 ste pagina  ;D ;D ;D

en wat een prachtige foto's weer  ;D

Groetjes Lynette

Kweekseizoen 2012 is bijna begonnen

Dierenfreackske

Hoi Gefeliciteerd met de 600 ste pagina , dat is heel wat hoor ! Amai , bij mij zal het nog wel een paar jaar duren vooraleer ik aan zo veel pagina's kan geraken , wat een prestatie zeg !
Geniaal hoor ! Grtjs Ann

Martha

Hey hallo Anja,

Zo jij bent een echte "veteraan" wat dagboeken betreft!!!

Ik ben maar begonnen bij je douchefoto's (wat een gezellige boel bij jou in de douche!!!), ik was bij het begin begonnen maar toen zag ik dat ik nog 599 pagina's te gaan had  :P, daar moet ik éven wat meer tijd voor uittrekken!!!

Mooie vogeltjes en hondjes heb je zeg, een gezellig huishouden!

Groetjes Martha, Oezie, Soekie en Koekie 
Mijn website!
www.valkenvriendjes.nl

R.I.P. Pino 2006-22/07/2008
R.I.P. Soekie 04/2008-12/12/2008

Anja

Jeetje zeg,

600 pagina's..........pffffffff wat veel zeg. Sta er zelf versteld van. Dit was mij natuurlijk niet gelukt zonder jullie.

Dus iedereen

@ Martha,

Het is niet te doen als je alles moet gaan lezen. Mocht je iets willen weten dan roep je maar hoor..

Dank je wel voor je mooie woorden. Douchen doen ze hier elke zondag. Zij en wij en jullie natuurlijk genieten er erg van.

Hermien

Sohe, Anja. De ZESHONDERDSTE pagina. Dat ga ik je nog in geen ZESHONDERD jaar nadoen hoor. Zóveel verhalen gaat mijn 'Vliegtuig' me niet opleveren. Ik moet nl. niet in herhaling gaan vervallen, hè? Maar van mijn dondersteentjes krijg je vandaag je welverdiende ZESHONDERD klapzoentjes!

:-*  :-*   :-*  :-*  :-*  :-*  :-*  :-*   :-*  :-*  :-*  :-*  :-*   :-* :-*  :-*   :-*  :-*  :-*  :-*  :-*  :-*   :-*  :-*  :-*  :-*  :-*   :-* :-*  :-*   :-*  :-*  :-*  :-*  :-*  :-*   :-*  :-*  :-*  :-*  :-*   :-* :-*  :-*   :-*  :-*  :-*  :-*  :-*  :-*   :-*  :-*  :-*  :-*  :-*   :-* :-*  :-*   :-*  :-*  :-*  :-*  :-*  :-*   :-*  :-*  :-*  :-*  :-*   :-* :-*  :-*   :-*  :-*  :-*  :-*  :-*  :-*   :-*  :-*  :-*  :-*  :-*   :-* :-*  :-*   :-*  :-*  :-*  :-*  :-*  :-*   :-*  :-*  :-*  :-*  :-*   :-* :-*  :-*   :-*  :-*  :-*  :-*  :-*  :-*   :-*  :-*  :-*  :-*  :-*   :-:-*  :-*   :-*  :-*  :-*  :-*  :-*  :-*   :-*  :-*  :-*  :-*  :-*   :-* * :-*  :-*   :-*  :-*  :-*  :-*  :-*  :-*   :-*  :-*  :-*  :-*  :-*   :-*  :-*  :-*   :-*  :-*  :-*  :-*  :-*  :-*   :-*  :-*  :-*  :-*  :-*   :-* :-*  :-*   :-*  :-*  :-*  :-*  :-*  :-*   :-*  :-*  :-*  :-*  :-*   :-* :-*  :-*   :-*  :-*  :-*  :-*  :-*  :-*   :-*  :-*  :-*  :-*  :-*   :-* :-*  :-*   :-*  :-*  :-*  :-*  :-*  :-*   :-*  :-*  :-*  :-*  :-*   :-* :-*  :-*   :-*  :-*  :-*  :-*  :-*  :-*   :-*  :-*  :-*  :-*  :-*   :-* :-*  :-*   :-*  :-*  :-*  :-*  :-*  :-*   :-*  :-*  :-*  :-*  :-*   :-* :-*  :-*   :-*  :-*  :-*  :-*  :-*  :-*   :-*  :-*  :-*  :-*  :-*   :-* :-*  :-*   :-*  :-*  :-*  :-*  :-*  :-*   :-*  :-*  :-*  :-*  :-*   :-:-*  :-*   :-*  :-*  :-*  :-*  :-*  :-*   :-*  :-*  :-*  :-*  :-*   :-* * :-*  :-*   :-*  :-*  :-*  :-*  :-*  :-*   :-*  :-*  :-*  :-*  :-*   :-* enz., enz. enz.

;D

Anke

Hoi Anja

600PAGINA'S :o

GEFELICITEERD!!!!!!!

Groetjes Anke

Klik op de foto om mijn dagboekje te lezen...Kijk ook eens op de website van de Santpoortsevalkjes

Dierenfreackske

Hoi Anja ....hoe is het daar met de valkjes ? Geniet maar gezellig hoor van de valkjes en hondjes ! Grtjs Ann

BaUkJe

Jeetje, maar liefst 600!!! pagina's ... wohhhhhh GEFELICITEERD!! gr Baukje

Anja

Dank je wel voor de felicitaties.

Met de valkjes gaat het goed. Ik heb weer eens het oude speelplankje tevoorschijn gehaald en dat is me een succes.

Heb ook een spiegeltje opgehangen en Yunah is helemaal in zijn nopjes.

Liefs Anja

Kimm

hoi anja,

wat doet yunah dan met het spiegeltje?

groetjes kim

ik hou van je Pebbles! 14-11-2008/15-02-2010

*~Jeanine~*

Hoi Anja,

Kom maar gewoon weer binnenvallen. En wel meteen op je 600ste pagina. Hartelijk gefeliciteerd.

Dikke kus en knuffel ook van Feline :-*