29 april 2024, 04:11:42

Yeni's vriendjes...

Gestart door Anja, 4 februari 2006, 15:17:42

« vorige - volgende »

*Manon*

Schitterende douche-  en smul foto's Anja!  ;D ;D ;D

Anja

15 juli 2008, 19:05:46 #8941 Last Edit: 15 juli 2008, 19:12:15 by Sanna
Hoi eugenie,

Dank je wel.

Hoi Ann,

Dat is geen broodje. Dat is een denneappel met zaad. Die heb ik bij Kirsten in de webschop besteld. Hier is de link.

http://www.valkcity.nl/shop

Hoi Manon,

Dank je wel.

Groetejs Anja

Dierenfreackske

Hoi hoi , bedankt voor de link hoor , ik ga zeker eens kijken en ga dat ook eens bestellen denk ik , lijkt me heel leuk en lekker ! Grtjs Ann



Sally

hallo Anja

Ik kom hier ook nog eens een kijkje nemen (het was alweer lang geleden) *schaam*.
Maar ik heb heel erg genoten van de foto's die je genomen hebt van jouw 4 beauty's.
Echt heel erg mooie foto's hoor, en ze hebben zo te zien erg gesmuld van de denneappel met zaad.

Groetjes Sally

Kaatje

Hoi Anja,

Wat een schitterende douche foto's heb je weer geplaatst, ze komen nu ook veel duidelijker tot zijn recht en je ziet ook gelijk het verschil  :D

Wat zijn je valkjes weer verwend, je ziet ze gewoon genieten van de dennenappel, echt een heel erg leuk gezicht en wat een schatjes zijn het toch !! En nee, augurk moeten ze hier ook niet, maar zelf ben ik er eerlijk gezegd ook niet wild van  ;)

Fijn weekend gewenst !

Liefs, Karin

Anke

Hoi Anja,
heerlijke douche en smulfoto's, om van te smullen zo mooi ;D
Groetjes Anke




Klik op de foto om mijn dagboekje te lezen...Kijk ook eens op de website van de Santpoortsevalkjes

Kimm

hoi anja,

heerlijke foto's. ik heb genoten en de valkjes denk ik ook :D

groetjes kim

ik hou van je Pebbles! 14-11-2008/15-02-2010

Bello

ff jullie naar boven slepen hoor!

dorothé
Catka we zullen je nooit vergeten....missen doen we je allemaal, dag liefste knuffel

Kimm

hey anja,

hoe gaat het met je? hoop dat het een beetje goed gaat met je hoor!

groetjes kim

ik hou van je Pebbles! 14-11-2008/15-02-2010

Silke *

Hoi Anja!
Ik durf het bijna niet te vragen, maar waarom heb je zoveel van je valkjes verkocht?
Ik was erg geschrokken toen ik het las in een ander boekje..

Groetjes
Silke

Mara

Hoi Anja

Het is erg stil in jouw boekje. Maar ik moet je toch even omhoog slepen hoor. Hoe is het met de 4 Y-tjes?

Groetjes

mara

Annelies

Hoi Anja

Oh wat bkunnen die genieten zeg gaaf joh die dennenappels, ik heb ze wel vaker gezien maar nooit dat ze er zo van kunnen genieten.

Ga ook eens bij Kirsten kijken  :D

Gr. Annelies

Mara

Citaat van: Silke * op 26 juli 2008, 13:27:03
Hoi Anja!
Ik durf het bijna niet te vragen, maar waarom heb je zoveel van je valkjes verkocht?
Ik was erg geschrokken toen ik het las in een ander boekje..

Groetjes
Silke


Hoi Silke

Anja heeft haar valkjes niet verkocht maar herplaats vanwege het feit dat Ton zo ziek is en dat ze geen risico wilden nemen met zijn gezondheid.

Alle valkjes hebben een heel goed plekje gevonde en Anja heeft er zelf 4 gehouden.

Mara

Anja

3 augustus 2008, 20:22:28 #8953 Last Edit: 3 augustus 2008, 20:37:55 by Anja
Hoi hoi allemaal,

Na een tijdje afwezig te zijn geweest ben ik weer terug. Ik heb zo een heleboel foto's voor jullie. Volgens mij van 3 weken douchefoto's.

Met de valkjes gaat het goed. Ze zijn bijna door de rui heen. Ik heb nu een heerlijk valkjeshoofdkussen ;D ;D ;D ;D ;D

Citaat van: Kimm op 25 juli 2008, 12:48:54
hey anja,

hoe gaat het met je? hoop dat het een beetje goed gaat met je hoor!

groetjes kim


Kim,

Het antwoord staat in het andere boekje ;) ;) ;)

Citaat van: Silke * op 26 juli 2008, 13:27:03
Hoi Anja!
Ik durf het bijna niet te vragen, maar waarom heb je zoveel van je valkjes verkocht?
Ik was erg geschrokken toen ik het las in een ander boekje..

Groetjes
Silke


Hoi Silke,

Eugenie heeft al een antwoord geplaatst. Ik heb dus 13 valkjes moeten herplaatsen omdat dat Ton erg ziek is. Het boekje van Ton vind je in het Buurthuis.

Hoi Eugenie,

Dank je wel voor het antwoorden.

Zo nu zal ik eens wat foto's gaan uploaden.

O ja ik loop natuurlijk gigantisch achter in alle boekjes dus ik denk dat ik er zo maar even overal in spring. Anders gaat me er toch een beetje te veel tijd in zitten. Hoop dat jullie dat begrijpen.

Groetejs Anja

Anke

Hoi Anja,
Fijn dat je er weer bent ;D
Yesssss douchefoto's die heb ik gemist!!
Duik jij maar lekker weer in onze boekjes hoor, alles bijlezen daar heb je wel heeeel veel tijd voor nodig ;)
Groetjes Anke




Klik op de foto om mijn dagboekje te lezen...Kijk ook eens op de website van de Santpoortsevalkjes