21 augustus 2025, 05:59:53

Yeni's vriendjes...

Gestart door Anja, 4 februari 2006, 15:17:42

« vorige - volgende »

Gerda

Hoi Anja,

Graag gedaan!

Mooie foto's!! Het lijkt met of ze onder de pareltjes zitten, maar dan niet in hun veren maar er op  ;D ;D

Liefs, Gerda

Hermien

Ik heb het al weer gezien hoor. Er is geen sieraad op de wereld mooier dan en valkparkiet met waterdruppels over zijn lijf. Iets mooiers dan dat kan ik mij werkelijk niet meer voorstellen en weet je, ik ga mijn 'Vliegtuig' toch ook eens over de (water)streep halen. Moeten ze wel ff mee naar boven willen, want dáár is de douche. Als ik ze ooit nog eens zover krijg ga ik er ook zeker foto's van maken, maar deze serie was wel héél erg proffessioneel. Klasse! En wat een lieve bekkies bij dit waterballet. Top! :D

Kimm

hey anja,

heerlijke foto's zeg! dat is weer genieten voor ons en je valkjes! mooi hoor! :D

groetjes kim

ik hou van je Pebbles! 14-11-2008/15-02-2010

Dierenfreackske

Hoi Anja ....ach wat een genot weer om naar te kijken en wat genieten jouw valkjes zo van het douchen, ik heb weer lekker mee genoten hoor ! Altijd super om valkjes zo gelukkig te zien he !
Grtjs Ann

Mara

Hoi Anja

Prachtige foto's zeg. Heb er weer van genoten. Jammer dat ze de augurk niet zo lekker vinden. Hier is het echt zo op, de Y-tjes vinden het heerlijk. En soms laten ze de augurk eerst uitdrogen en dan gaan ze pas eten, dat lijkt mook niet echt lekker..... ::)  ;D

Groetjes

Mara

lynette

Hoi Hoi,

Hier is ik weer  ;D
En heb weer genoten van de heerlijke douche foto's

Groetjes Lynette  :-*

ps. je bent al aardig op weg naar de 600ste pagina WauW  :o

Kweekseizoen 2012 is bijna begonnen

sandy

wat een gave fotos waaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaauw

Gerdy

wat een superrrrrrrrrr foto's...zo mooi als die water pareltjes op hun lijffie...ik hoop dat ik mijn valkjes ook eens zo ver ga krijgen om mee onder de douche te gaan.

gr gerdy

Annelies

Hoi Anja

Alles goed hier aan de valkjes en de foto's te zien wel  :D
Ze zijn weer gaaaaaaaaaaaaaaaaaaaf en mooooooooooooooi

Gr. Annelies

Anja

Dank je wel allemaal voor de complimentjes.

Ik heb zondag een bestelling geplaatst bij Kirsten. Nee niet voor een valkje maar voor lekkers.

Lekkere gierst en denneappels. Vandaag kwam het pakje al en ze zitten te smullen zeg. Wat een genot. Ik heb er wat foto's van gemaakt. Die ga ik zo plaatsen.

Groetejs Anja

Anja

Anja

Anja

Mara

Hoi Anja

Hele mooie foto's weer. Heb er van genoten!

Mara

Dierenfreackske

Hoi Anja ....val ik hier weer in de fotoboter , whaaaaauuuuuuuw
, ze zijn zoooooooooo  moooooooooooooooi  echt waar !
He meid , waar heb je dat broodje met granen vandaan of maak je dat zelf ? Hoe noemt zo'n broodje ?Ziet er wel leuk
en vooral heel lekker uit , wat een heerlijke smulfoto's ook , eens leuk ook om naar te kijken , ik krijg er zelf zin in , (in zo'n broodje)  hihi !  Zo ,   ik heb weer genoten hier ! Grtjs Ann