29 april 2024, 08:12:27

Yeni's vriendjes...

Gestart door Anja, 4 februari 2006, 15:17:42

« vorige - volgende »

*Yvon

Hoi hoi

GEFELIVLEUGELSTAART !!!  ;D ;D

Groetjes Yvon

Klik op de foto en zie onze site.
Ons dagboekje is 
< hier >

Anja


Dank je wel voor de felicitaties.

Anke,

Nee geen taart maar wel ei en soepgroente. Nou ze hebben gesmuld hoor.

Marlies,

Anders ik wel hoor. Het is een heerlijk ventje en een lekkere kroelkont. Ook heeft hij gelijk in de gaten als je iets eetbaars hebt. Vooral pudding vind hij heel erg lekker.

Groetejs Anja

Romy

Hoi Anja

Een beetje laat, maar ik wil Yingo nog feliciteren met zijn verjaardag!
Yingo is een superlief valkje  :-* Ik vind hem een enorm lief koppie hebben  :-*

Dierenfreackske

Hoi Anja ...eten jouw valkjes pudding ? Wat gaaf ! Ik moet dat ook maar eens proberen , hopelijk worden ze daar niet te dik van dan ?  Grtjs Ann



♪ Marlies

Citaat van: Dierenfreackske op 25 juni 2008, 18:24:41
Hoi Anja ...eten jouw valkjes pudding ? Wat gaaf ! Ik moet dat ook maar eens proberen , hopelijk worden ze daar niet te dik van dan ?  Grtjs Ann


Bij Yingo is een paar grammetjes erbij niet zo erg, hij kan het hebben. ::)

*Manon*

Hoi Anja,

Van harte gefeliciteerd met de verjaardag van Yingo.
Wat leuk om zo een fotoserie te maken van donsje tot grote stoere valk  ;D ;D ;D

Hij is prachtig!!

Groetjes Manon

Lisa

Hoi Romy,

Bedankt voor de felicitatie van Yingo. Maakt niet uit hoor^^ beter laat dan nooit.
Hij is ook heel lief. Als hij in de kooi zit en hij wil gekroelt worden doet hij zijn koppie door de tralies :o kriebel je hem en doet ie zijn koppie weer terug. Toen we het in het begin zagen schrokken we wel  :o .

Hoi Marlies,

Hahah dat is waar. Het is echt een papvalkje. Als we nu nog pap maken eet hij het allemaal op. En pudding heeft hij zo graag:o niet normaal gewoon. Maar hij blijft iets in de 70 gram zitten laatst woog hij 75 gram volgensmij.

Hoi Manon,

Dankjewel voor de felicitatie.
Het is ook stoer he. Als je dat zo ziet dat daar zo'n mooi valkje uit kan komen. Hij is ook super mooi! Hij is nu alleen een beetje sjaggie want hij is in de rui. Net als alle anderen.

Liefs Lisa

Dierenfreackske

Hoi Lisa ....hihi , wat leuk dat Yingo zijn koppie door de trailies steekt om gekroeld te worden he !
Wat een superlieve valkjes heb je toch !
Een fijn weekend hoor ! Grtjs Ann



*~Jeanine~*

Hoi Anja,

Ik spring gewoon weer bij in je boekje. ;)

Nog bedankt dat je een boodschap toen heb overgebracht in mijn boekje.

Heb genoten van alle prachtige foto's.

sandy

beter laat dan nooit nog gefeliciteert met yingo ik vind jammer dat ik al tijdje niet meeer in je boekje ben geweest  du veel in te halen

Kimm

hoi anja,

hoe gaat het hier?

groetjes kim

ik hou van je Pebbles! 14-11-2008/15-02-2010

Anja


Ik heb nog wat foto's. Ik zet ze allemaal hier neer want ik heb ff geen zin om alles op te splitsen.

Zondag, na een fietstochtje, hadden we een schildpad gevonden. Een zaagrugschildpad. Deze hebben we op gevangen en de dierenambulance is hem 's avonds komen halen.

We hadden dus even een neiuw huisdier.











































Anja


Mara

Hoi Anja

Hele mooie foto's zeg. Wat een leuke schildpad.

Groetjes

Mara

*Yvon

Hoi hoi

Leuke foto's weer !!  ;D
Wat heeft Yingo ook een mooi licht koppie.  :-*
Het lijkt wel of ze niet te dicht bij de andijvie durfde te komen.  ;D

Maarre die schildpad....... kon of wilde je die niet houden ?  ;) ;D
Mooie vijvertje in de tuin,schildpadje erin,klaar !!  :P ;D

Groetjes Yvon

Klik op de foto en zie onze site.
Ons dagboekje is 
< hier >