21 augustus 2025, 15:49:13

Yeni's vriendjes...

Gestart door Anja, 4 februari 2006, 15:17:42

« vorige - volgende »

Lisa

10 juni 2008, 18:39:04 #8745 Last Edit: 12 juni 2008, 09:35:49 by *Lisa
Heeeey Chantallekuh,

Wanneer ga je op vakantie dan ;D :P?

Het is idd een schatje hoor :-* :-* .

Hihi nu nog een keer Max aaien zonder dat hij blaft :o :P

Mara

Hoi Lisa en Anja

Wow, wat stoer van jullie twee zeg. Kiaro is ook heel erg mooi maar ik vind zijn snavel wel heel erg groot  ;). PRachtig gewoon om jullie met Kiaro te zien.

Groetjes

Mara

Bello

KEIGAAF!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

en wat een lef om zo kleine Kiaro om jullie arm te nemen, maar hij is ook wel heeeel erg lief!!!

Mooie foto's Cantal ;D

hihi Corine volgende keer ook een beetje lachen!!!!

Dorothé

Catka we zullen je nooit vergeten....missen doen we je allemaal, dag liefste knuffel

Anja

Hoi hoi,

Dank je wel voor de complimenten. Het was toch een hele belevenis hoor. Maar we hebben het gedurfd.

Met de valkjes gaat het goed. Alleen hebben ze nu dus in de gaten dat Ton er niet is. Dus is het schreeuwen en schreeuwen.

Straks leg ik gewoon een doek op de kooi. Dan zijn ze tenminste even stil. Zal blij zijn als het weer over is hoor maar dat duurt nog een dag of 6.

Groetejs Anja

Dierenfreackske

Hoi Anja ....jouw valkjes missen Ton dus echt he ! Ze willen gewoon dat jullie er allebei zijn he !  ;D ;D
Ja , het is natuurlijk niet leuk als ze zo schreeuwen he !

Zeg hen dan dat het maar voor even is ! ;D ;D hihi ! Grtjs Ann

Romy

Hoi Anja

Ik kan begrijpen dat het vervelend is dat de valkjes zo schreeuwen. Ze missen hun maatje natuurlijk  :)
Gelijk heb je dan je nu en dan een doek over de kooi doet. Zo hebben jullie ook een beetje rust, wat toch wel erg belangrijk is.
Is het eventueel geen mogelijkheid om de valkjes in een andere ruimte te zetten? Dat hebben wij een tijdje gedaan als Flupke erg schreeuwde. Gelukkig hoeft het nu niet meer.

Groetjes
Romy

Anke

Hoi Anja,
Het eerste eitje van B&M tikt ;D
Groetjes Anke

Klik op de foto om mijn dagboekje te lezen...Kijk ook eens op de website van de Santpoortsevalkjes

Annelies

Hoi Anja

Wat een gave kaketoe is wel wat anders hé dan een albino valkje.

Heb zelf ook een geelkuif gehad maar ze zijn wel heeeeeeeeeeeeel gaaf.

Super foto's van jouw en lisa hoor

Gr. Annelies

Anja

Hoi Ann,

Klopt hoor. Ze missen hem erg hoor. Ik zal het tegen ze zeggen.

Hoi Romy,

Die mogelijkheid heb ik helaas niet. Het is een gigakooi die ik niet zomaar in een andere ruimte kan zetten. De doek helpt al voldoende. Toch bedankt voor het meedenken.

Hoi Anke,

Wat spannend meid. Ik hou het bijna niet meer. Ik probeer zoveel mogelijk je boekje in de gaten te houden.

Hoi Annelies,

Dat is zeker wat anders. Echt wel heel gaaf.
Dank je wel meid.

Groetejs Anja

Dierenfreackske

Hoi Anja ....hoe is het daar met jou en de valkjes ? 
Ik hoop dat je nog een klein ietsiepietsie kan wachten en het nog een klein beetje uithoud om uit te kijken naar het eerste donsje van Macy en Beauty bij Anke  , hihi ,  ik hou het hier ook niet meer uit bijna , ik mag nog niet gaan slapen , want anders mis ik weer iets ! Grtjs Ann

Caroline

Ik zou maar leker gaan slapen Ann, meestal tikt het wel een dag, soms 2 dagen.  ;)
Pablo, Rocky, Noa, Coco, Eros, Diégah, Amor, Perle, Ricky, Kouros,
Princess, Armani, J´adore, JOOP! Queenie, Van Gils, Giorgio,
Jim, Anaïs, Naomi, Dior, Jasmijn, Vlinder, Ashley, Juicy, Tommy,
Isabella, Azzaro, Lilly, Zara, Valentino, Dolce & Violet.

Regelmatig jongen.

KLIK op foto.

Sjet

Hoi Anja
prachtige foto's hoor
en oh  wat  knap dat jullie zo'n grote  vogel op je arm durven nemen.  heb er van genoten .

Groetjes Georgette  :)

Romy

Hoi Anja

Dat kan ik goed begrijpen. De kooi van Flupke kan nog net door de deur, dus als ze heel lang en luid blijft schreeuwen, dan zetten we haar in de bureau.
Maar als de kooi te groot is, dan gaat dat niet natuurlijk. Gelukkig helpt een doek voldoende bij jullie.
Flupke blijft soms gewoon doorgaan met een doek erover! Of ze gaat op zoek naar een gaatje, en dan zie je haar koppie verschijnen en gaat ze extra hard schreeuwen "hier ben ik, het licht is uit gegaan denk ik"  ;D ;D ;D ;D ;D ;D ;D ;D ;D

Groetjes
Romy

Sally

Hallo Anja,

Ik ben hier ook een pagina terug gegaan.
Wat een stoere foto's zeg van Jou met Kiara, en Lisa met Kiara.
Echt leuk denk ik om zo'n grote vogel op je arm te hebben.

Vorig jaar heb ik een grijze roodstaart op mn hoofd gehad. :P
Die vond het heel erg leuk om op je hoofd te landen. Maar die nagels zijn toch net iets scherper als van een valkparkietje hoor. :P

Ik ga direkt ook nogeens kijken in Ton's boekje.

Groetjes Sally

Anke

Hoi Anja,
Je bent oma geworden ;D
Op vrijdag de 13e is er een geel donsje geboren ;D

Dat vage gele vlekje is dus een donsje ;)
Zo lief en ietepetieterig klein :-* :-*
Groetjes Anke

Klik op de foto om mijn dagboekje te lezen...Kijk ook eens op de website van de Santpoortsevalkjes