29 april 2024, 01:07:38

Yeni's vriendjes...

Gestart door Anja, 4 februari 2006, 15:17:42

« vorige - volgende »

Lisa

Hoi Dorothé,

Natuurlijk he zondag is douchedag ;D :P.
Ik vond het natuurlijk ook superleuk zaterdag ;D zoals gewoonlijk :D.

Hoi Eugenie,

Dankjewel dat je hem mooi vind. ik dacht ik doe Yeni er ook bij en toevallig had Ton een keereen foto gemaakt waar Yeni ''vloog''. Daarom heb ik haar ook in de lucht gedaan ;).

Hoi Kim,

hihi het is een kunst van flink oefenen en dan gaat het ooit wel eens fout  :censuur :censuur :censuur.

Liefs Lisa

*~Jeanine~*

Hoi Anja en Lisa

Kom even melden dat Beauty (Yabber) Feline (Yesni) en Yodi het super goed doen.

Feline weegt nu 97 gram :D
Ik vergeet iedere keer de andere te wegen bij mijn moeder ::)

Beauty is een ongelovelijke ijdeltuit. Hij loopt graag de kamer rond en zet zich dan voor de spiegel ::)
Yodi is ondernemend en ondeugend maar ook harstikke lief.

Feline is een harstikke lief gezellig valkje. Heel rustig maar wel aanwezig :D
Het is een echt kroeldoosje geworden ;D

Lisa

Hoi Jeaninne,

Wat fijn dat het goed gaat zeg.
En wat is Feline een dikzak zeg :P. Maar ja net als bij mensen heb je dunne en dikke mensen en dat is zo ook met valkjes ;D .

Hihi dat maakt niet uit hoor maar ik ben toch ook stiekum benieuwt wat Beauty weegt zeg ::).

Haha Beauty een ijdeltuit. Ik had dat eeder verwacht van Feline :o . Hihi probeer er eens een keer een foto van te maken als beauty dat doet bij je moeder.

En wat fijn dat Yodi ook lief is zeg ;D. Feline is ook heel aanwezig hoor en wat fijn dat ze een kroeldoos is.

Anja zei van dat ze hier teveel vriendjes had en daarom steeds terug ging naar de kooi als je haar wouw kriebelen

:-* Lisa

lynette

Hoi Hoi

wat een mooie handtekeningen heb je gemaakt
ik vind hem heel mooi die je heb gekozen zeker omdat je Yeni er ook in heb gezet heel mooi  ;D

Groetjes Lynette


Kweekseizoen 2012 is bijna begonnen

Dierenfreackske

Hoi Lisa , ik vind de handtekeniongen die je hebt gemaakt super mooi , echt heel leuk ook !


Hoe is het daar met de Y-tjes ?
Grtjs Ann



Sally

Hallo Anja,

Misschien een late reactie (maar we hebben enkele dagen geen internet gehad)

maar ik heb genoten van de douchefoto's. Ze zijn zoals altijd weer geweldig. Echt super om te zien hoe ze er telkens weer van genieten. Daarvan ga je zelf toch ook genieten..

En Lisa, voor jou nog een late "van harte gefeliciteerd met je verjaardag". ^

Groetjes Sally

Lisa

Hoi Lynette

Hihi dankjewel hoor dat je de handtekening van ons mam mooi vind. Heb er wel lang op gezeten om een goede te maken :-[ .

Hoi Ann,

Dankjewel hoor. met de Y-tjes is het goed hoor.

Hoi Sally,

Beter laat als nooit toch? ;D ;D dankjewel hoor :-*

Liefs lisa

Wilma1

Zoooohhhhhwwwww  :o wat veel foto's  :D Af en toe lijken ze om zich heen te kijken, waar alle anderen zijn  ::)


Een hoop ruimte ineens op de kooi, maar het blijft net zop mooi om te zien.

Fijn dat het met alle anderen ook goed gaat, dat geeft een hoop geruststelling!!

:D Wilma


Kijk ook eens bij:

*DEEL1 *DEEL2 *DEEL3

Hermien

Ik denk dat het voor mij onderhand ook eens tijd wordt voor een 'handtekening'.  Verwacht nou niet meteen er morgen een te zien, maar als ik tijd vind ga ik eens fotoshoppen enzo. Hebben jullie nog speciale programma's  en/of een truckendoos die je hiervoor gebruikt? Hulp en suggesties zijn hier altijd welkom hoor!
Alvast bedankt!

Anja


Anja


Anja


Anja


Lisa

Citaat van: Hermien op 23 mei 2008, 14:29:36
Ik denk dat het voor mij onderhand ook eens tijd wordt voor een 'handtekening'.  Verwacht nou niet meteen er morgen een te zien, maar als ik tijd vind ga ik eens fotoshoppen enzo. Hebben jullie nog speciale programma's  en/of een truckendoos die je hiervoor gebruikt? Hulp en suggesties zijn hier altijd welkom hoor!
Alvast bedankt!


Hoi Hermien

Zelf gebruik ik Corel Paint Shop Pro Photo X2 en dan haal ik er de vogels uit en zet ze op een achtergrondje ;D.
Veder weet ik niet echt veel fotobewerk programmas alleen Picasa dat kan je vinden op google en is geheel gratis ;D.
In picasa kan je foto's met een witte rand eromheen. Doorelkaar of als een rastar dat je 4 fotos hebt :D

Groetjes Lisa

180sonic

Hoi anja,
elke zondag opnieuw, genieten van jou foto's!!
leuk hoor!! geweldig om te zien! :D
bedankt voor het delen!
groetjes nicole

Citaat van: *Lisa op 25 mei 2008, 13:13:27
Citaat van: Hermien op 23 mei 2008, 14:29:36
Ik denk dat het voor mij onderhand ook eens tijd wordt voor een 'handtekening'. Verwacht nou niet meteen er morgen een te zien, maar als ik tijd vind ga ik eens fotoshoppen enzo. Hebben jullie nog speciale programma's en/of een truckendoos die je hiervoor gebruikt? Hulp en suggesties zijn hier altijd welkom hoor!
Alvast bedankt!


Hoi Hermien

Zelf gebruik ik Corel Paint Shop Pro Photo X2 en dan haal ik er de vogels uit en zet ze op een achtergrondje ;D.
Veder weet ik niet echt veel fotobewerk programmas alleen Picasa dat kan je vinden op google en is geheel gratis ;D.
In picasa kan je foto's met een witte rand eromheen. Doorelkaar of als een rastar dat je 4 fotos hebt :D

Groetjes Lisa


photofilter, das gratis te downloaden en is ook werkelijk een gratis pakket!!
en adobe photoshop natuurlijk, maar das een duur en enorm pakket!