29 april 2024, 02:46:28

Yeni's vriendjes...

Gestart door Anja, 4 februari 2006, 15:17:42

« vorige - volgende »

Sally

Hallo Anja,
Pfoeh sta weer overal zoveel achter, heb eigenlijk het fut niet om bij te lezen, maar heb toch je foto's bekeken.
En moet zeggen, ze zijn weer heel erg leuk. heb ervan genoten hoor!
En natuurlijk super leuk dat je foto's krijgt van de Y'tjes van de nieuwe baasjes.
Die foto van Yahoo vind ik wel super grappig met zijn nieuwe vriendinnetje. :P
En jij die hem zo goed hebt opgevoedt hihi. :D

Groetjes Sally

Anja

Citaat van: Anke op  6 mei 2008, 11:00:01
Hoi, hoi,
Ik wilde het volgende even met jullie delen :)

Er gebeurde gisteren zo iets liefs..
Beauty was aan het rondwandelen en besloot ineens op mijn been te klimmen. Vanaf mijn been kroop hij helemaal naar mijn schouder en daar ging hij zitten brabbelen :)
Toen bedacht ik dat Beauty het misschien wel leuk zou vinden als ik ging fluiten.
Dus ik fluiten... en Beauty op mijn schouder mee fluiten ;D ;D ;D
Het was echt zo leuk, ik had echt het gevoel dat we een band aan het krijgen zijn :-* :-*

Helaas lag het fototoestel aan de andere kant van de kamer..
Groetjes Anke



Zul je altijd zien Anke dta je dan net geen camera bij de hand hebt. Maar gelukkig weet ik precies wat je bedoeld want hier deed Beauty dat ook. En dat gevoel wat je dan hebt.............das niet te omschrijven.

Citaat van: danielle op  6 mei 2008, 14:28:06
Hoi Anja,
Ik had nog voor dat ik een tijd geen internet had, gelezen dat je valkjes naar nieuwe baasjes gingen. Ik heb dan ook heel veel aan je gedacht.  Ik heb nu alles gelezen en heb nog de tranen in mijn ogen staan. Zo wat ik dit een moeilijke tijd voor jullie. Wat moet het moeilijk zijn geweest om afscheidt te nemen van de valkjes. Wel super dat ze bij zulke lieve goede baasjes terecht zijn gekomen en dat je zo op de hoogte gehouden kan worden. Gelukkig gaat het ook heel goed met ze en lijken ze allemaal hun draai gevonden te hebben. Ook heb je nog 4 schatten van valkjes. Je hebt hele mooie foto's geplaatst dat ze aan het douchen zijn. En ja het zal een hele tijd vreemd zijn, want voor jou is 4 valkjes nu erg weinig en het zal ook erg leeg en stil zijn. Ik wil je dan ook nog heel veel sterkte wensen. En ik vind het super dapper van je, hoe je met dit allemaal bent omgegaan.

Dikke knuffel van Danielle


Hoi Danielle,

Het was idd erg moeilijk om ze te laten gaan. Maar ze hebben nu ook allemaal superbaasjes gevonden. Dat scheelt weer. En de baasjes houden me heel goed op de hoogte.

Citaat van: Sally op  7 mei 2008, 17:12:27
Hallo Anja,
Pfoeh sta weer overal zoveel achter, heb eigenlijk het fut niet om bij te lezen, maar heb toch je foto's bekeken.
En moet zeggen, ze zijn weer heel erg leuk. heb ervan genoten hoor!
En natuurlijk super leuk dat je foto's krijgt van de Y'tjes van de nieuwe baasjes.
Die foto van Yahoo vind ik wel super grappig met zijn nieuwe vriendinnetje. :P
En jij die hem zo goed hebt opgevoedt hihi. :D

Groetjes Sally


Een goede opvoeding hè ;) ;) ;) ;)

Ik ben heel erg blij dat de nieuwe baasjes ons zo goed op de hoogte houden. Geweldig gewoon.

Groetejs Anja

Anja









































Ann

Nogmaals bedankt voor de mooie tentjes. Ze worden gelijk in gebruik genomen dat zie je wel. Ze vinden het geweldig.

Groetejs Anja


Anke

De Y- tjes op kampeer vakantie ;D
Wat een leuke foto's!!
Groetjes Anke




Klik op de foto om mijn dagboekje te lezen...Kijk ook eens op de website van de Santpoortsevalkjes

Anja

Hoi Anke,

Dank je wel. Lekker kamperen met dit mooie weer....................geef ze eens ongelijk ;D ;D ;D

Groetejs Anja

☺ Pita ☺

Ooow wat verschrikkelijk lief :) ze vinden het wel erg leuk he Anja ;)
Groetjes Petra.

Dierenfreackske

Hoi Anja ..........whaaaahaaaaaaaaaaaaahaaaaaaaaaaaaaaa
;D ;D ;D   je had me effe goed beet he ..... ;D ;D ....ik dacht , dat kan toch niet .......... ;D  ;D ;D
Zou zonde zijn voor die tentjes natuurlijk moesten ze verloren gegaan zijn he meid !  ;D ;D ;D


Ben ik verbaasd te zien dat ze er al lekker gebruik van gemaakt hebben zeg ! Hier dus nog niet  :P :P

Maar ze zijn niet bang ...alleen vinden ze het niet intressant genoeg , denk ik ! ???

Wat een leuke foto's .......van supermooie tent ( ik blaas he ) 8) 8) :D :D   Gelukkig , was echt al ongerust dat je ze niet ging krijgen hoor , hihi ....jij bent een gave en toffe meid !
Grtjs Ann    Veel plezier met de tentjes en graag gedaan , dat weet je he !



Mara

Hoi Anja

Prachtige foto's, ze genieten echt van het tentje zeg. Prachtig gewoon.

Je hebt weer mooie foto's gemaakt!!!

mara

ManjaV

Hoi Anja,

Leuke foto's zeg :D Wat lief om ze te zien zitten in het tentje.

Groetjes,
Manja


MIKKI, MIJN EERSTE VALKJE...

Geboren 072005 / bij mij 092005 / afscheid 02092007 "Altijd in mijn gedachten"

Bezoek ook mijn website: www.everyoneweb.com/HobbykwekerijMikki

Bello

Heee

Maar dat is een leuk tentje...

hihihi de ytjes zijn aan het kamperen!!!!!!


Kom hier ff checken hoe eht met jullie 4 tal is.


Dorothé
Catka we zullen je nooit vergeten....missen doen we je allemaal, dag liefste knuffel

Kimm

hoi anja,

leuke schattige tentjes he? volgens mij kan het tentje van mij niet op de kooi want dan blijft ie niet staan. ik zal het eens gaan proberen, anders ga ik er zelf wel in camperen ;D
leuk hoor die foto's!!!

liefs kim

ik hou van je Pebbles! 14-11-2008/15-02-2010

Kaatje

Hoi Anja,

Wat een heerlijke foto's heb je geplaatst van je valkjes die lekker aan het kamperen zijn !! Erg leuk om te zien hoe ze zich amuseren met het tentje en het heeft ook nog eens een hele leuke zomerse kleur :D

Toppie van Ann zeg, je kan echt zien dat ze er erg blij mee zijn, wat zullen jullie genieten van dit gezicht als je ze zo bezig ziet  :D

Ik heb ervan genoten !!

Een heel fijn en goed pinksterweekend gewenst !

Liefs, Karin

Dierenfreackske

Hoi Anja ....geniet maar lekker van de valkjes en het hun kampeerterrein , hihi !    en geniet ook wel van jullie saampjes hoor in het mooie weer ! Grtjs Ann



Anja

10 mei 2008, 17:01:42 #8518 Last Edit: 10 mei 2008, 17:03:40 by Anja
Hoi Petra,

Ze vinden het geweldig die tentjes. En o wee als ik met mijn hand in een tentje ga...............niet normaal............dan hangen ze met z'n vieren aan mijn hand :o :o :o

Hoi Ann,

Gelukkig nog alles goed gekomen. Ik was bang dat er met de post iets mis was gegaan.
Ze hebben er echt veel plezier van.

Hoi Eugenie,

Dank je wel. Ze zijn er erg happy mee.

Hoi Manja,

Dank je wel. Leuk dat je weer komt buurten.

Hoi Dorothé,

Leuk hè. Met ons viertal gaat het goed. Ze zitten al de hele dag buiten. Ik heb ze met de plantenspuit gesproeid en dat vonden ze heerlijk.

Hoi Kim,

Geweldig die tentjes. Ik heb ze nu allebei in de kooi gezet. Ben benieuwd wat ze er van vinden als ze straks in de kooi gaan.

Hahahahahhahahaha jij in zo'n tentje...............heb jij verborgen talenten..............dan had je mee kunnen doen aan Hollands got talent als slangenmeisje ;D ;D ;D ;D

Hoi Karin,

Dank je wel. Ze vinden het helemaal toppie. Ik vind het geweldig van Ann en ben haar er zeer dankbaar voor.

Jij ook een fijn Pinksterweekend en een hele fijne moederdag.

Hoi Ann,

Genieten doen we zeker. De valkjes zitten nu heerlijk buiten en ik heb de tentjes in de kooi gezet. Ben benieuwd wat ze er straks van vinden.

Groetjes Anja

Kimm

hoi anja,

haha ja ik had inderdaad mee moeten doen, kijk maar!!!


ik hou van je Pebbles! 14-11-2008/15-02-2010