29 april 2024, 01:40:54

Yeni's vriendjes...

Gestart door Anja, 4 februari 2006, 15:17:42

« vorige - volgende »

Dierenfreackske

Hey Anja ...en Lisa , wat heb ik weer genoten , en je koppeltje  lijkt heel erg op mijn Suske en Wiske vind ik ! , hihi ! Wat een heerlijk douchrfoto's zeg ! Grtjs Ann



Annelies

Hoi Anja

Het moet toch heerlijk zijn als je je kanjers zo ziet genieten onder de douche.

Kan je na gaan hoe wij zitten aan het beeldscherm  ;D

Groetjes Annelies

Bello


Natuurlijk genieten wij hier volgens mij allemaal van die koppies van tevreden valkjes Annelies.

En dan nog zo'n berg foto's om naar te kijken, zodat het lijkt of we er bij zijn.


ff checken hoe het met de valkjes gaat, maar morgen zien we ze weer live!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!


Dorothé

Catka we zullen je nooit vergeten....missen doen we je allemaal, dag liefste knuffel

Mara

Hoi Anja

Prachtige foto's zeg. IK heb er van genoten!!! Dank je wel.

mara

Anke

Hallo luitjes :)

Verrassing ;D

Ach... als je drie maal per dag wipwapt... dan heb je toch recht op een blok of niet ;D



Ik had gedacht dat B&M het blok maar een eng ding zouden vinden. Nou mooi niet.. het stond nog geen 5 minuten in het hok of hup... erin :)
En een kwartier later waren ze het aan het vieren door weer eens lekker te wipwappen ;D

Beauty is zo gelukkig dat hij ook zijn fluitkunsten laat horen.
Ineens hoorde ik het bouwvakkersfluitje uit de achterkamer komen ;D









En ja hoor de andere valkjes komen nu toch op visite :)


Groetjes Anke




Klik op de foto om mijn dagboekje te lezen...Kijk ook eens op de website van de Santpoortsevalkjes

Mara

4 mei 2008, 19:20:32 #8495 Last Edit: 4 mei 2008, 20:29:27 by Sanna
Hoi Anja

Even een paar foto's van je schatjes.











Groetjes

Mara

Peggy

leuke foto's  :D

en wat gaaf Anke,dat je B&M een blok geeft..

Lisa,  wat lijk je toch veel op je moeder  :D

Gr Peggy


Mijn lief en trouw koppel; Joep&Guusje



Voor ons dagboek; klik hier

Mico

Hoi hoi Anja en Lisa

Hier komen weer een paar foto's van jullie knapperds  :D
Het gaat heel goed met ze..maar dat zal je wel zien op de foto's  :D ;)















En ook Yahoo heeft helemaal zijn draai gevonden..... ::)





op Daisy  :o :o ;D ;D ;D

Groetjes,
Miranda en Corine

Gerda

Citaat van: Mico op  5 mei 2008, 21:24:38

En ook Yahoo heeft helemaal zijn draai gevonden..... ::)





op Daisy  :o :o ;D ;D ;D




Geweldig!!!

En Anja maar zeggen: zo heb ik ze niet opgevoed!

Liefs, Gerda

♪ Marlies

Nou, ik weet niet wat er allemaal aan de hand is met de valkjes van Anja, maar ik zie overal 18 + foto's opduiken met haar valkjes in de hoofdrol. :o :o

Dierenfreackske

Hoi hoi ....wat een geweldige foto's van je valkjes zie ik overal Anja ....en wipwappen komt daar ook bij ;D ;D

Hihi....ik moest lachen als ik die tekst las van Marlies...hihi ...maar ze heeft ook gelijk he !
Ik hoop dat alles daar goed is met de 4 kanjers  maar dat zal wel he !


He Anja .....ik heb geweldig nieuws !!Je hebt het misschien in mijn dagboekje al gezien , maar ik heb een valkje bij in de voiliere ....de eerste ! Ik hoop dat je deze week ook de tentjes aankrijgt maar dat zal wel , ze zijn vorige woensdag opgestuurd en gingen deze week zeker aankomen , met de feestdagen loopt er wat vertraging in de post he ! Grtjs Ann



Anja

Hoi hoi,

Dank je wel voor de mooie foto's. Wat een genot zeg. Echt klasse van jullie.

Ik houd heeeeeeeeeeeeeeeel wijs mijn mondje dicht hoor :-[ :-[ :-[ :-[ :-[ ;D ;D ;D ;D ;D

Ann meid wat fijn dat je een valkje in de voliere hebt. Ik had het nog niet gelezen. De tentjes zijn er nog niet. Zo gauw ze binnen zijn dan laat ik het horen.
Meid ook nog veel sterkte en ik hoop dat je je grasje terug vindt.

Zo nu ga ik snel werken.

Groetejs Anja

Anke

Hoi, hoi,
Ik wilde het volgende even met jullie delen :)

Er gebeurde gisteren zo iets liefs..
Beauty was aan het rondwandelen en besloot ineens op mijn been te klimmen. Vanaf mijn been kroop hij helemaal naar mijn schouder en daar ging hij zitten brabbelen :)
Toen bedacht ik dat Beauty het misschien wel leuk zou vinden als ik ging fluiten.
Dus ik fluiten... en Beauty op mijn schouder mee fluiten ;D ;D ;D
Het was echt zo leuk, ik had echt het gevoel dat we een band aan het krijgen zijn :-* :-*

Helaas lag het fototoestel aan de andere kant van de kamer..
Groetjes Anke




Klik op de foto om mijn dagboekje te lezen...Kijk ook eens op de website van de Santpoortsevalkjes

danielle

Hoi Anja,
Ik had nog voor dat ik een tijd geen internet had, gelezen dat je valkjes naar nieuwe baasjes gingen. Ik heb dan ook heel veel aan je gedacht.  Ik heb nu alles gelezen en heb nog de tranen in mijn ogen staan. Zo wat ik dit een moeilijke tijd voor jullie. Wat moet het moeilijk zijn geweest om afscheidt te nemen van de valkjes. Wel super dat ze bij zulke lieve goede baasjes terecht zijn gekomen en dat je zo op de hoogte gehouden kan worden. Gelukkig gaat het ook heel goed met ze en lijken ze allemaal hun draai gevonden te hebben. Ook heb je nog 4 schatten van valkjes. Je hebt hele mooie foto's geplaatst dat ze aan het douchen zijn. En ja het zal een hele tijd vreemd zijn, want voor jou is 4 valkjes nu erg weinig en het zal ook erg leeg en stil zijn. Ik wil je dan ook nog heel veel sterkte wensen. En ik vind het super dapper van je, hoe je met dit allemaal bent omgegaan.

Dikke knuffel van Danielle

Lisa

Citaat van: Mico op  5 mei 2008, 21:24:38


En ook Yahoo heeft helemaal zijn draai gevonden..... ::)





op Daisy  :o :o ;D ;D ;D

Groetjes,
Miranda en Corine


Dat doet ie normaal nooit :o :o :o :o :o :P :P :P