11 mei 2024, 20:40:58

Yeni's vriendjes...

Gestart door Anja, 4 februari 2006, 15:17:42

« vorige - volgende »

Lisa

Hee Jeanine,

Gelukkig dat ze het eten en drinken al hebben gevonden zeg :D.
Hier herkende Yesni en Yabber elkaar ook meteen :o Raar he?.

Ik heb eerlijk gezegt ook vaak moeten slikken en toen kwam het in een keer :'( :'(.
Amanny meisje ik kan me goed voorstellen dat jij je zo voelde maar ik weet zeker dat ze het heeel erg goed bij jou heeft ;)
Wat heb je trouwens met dat schriftje gedaan dat ruikt zoooooo lekker :o.
Het maakt niet uit hoor dat ze niet veel zei.

Yabber/Beauty is ook echt een poepie :D en vooral naar zijn broertje of zusje toe :). Hopelijk went Yabbertje ook snel hoor

Doet Yesni/Feline haar lieve piepje al :D. Knuffel haar maar lekker van me :). Misschien komt het kriebelen nog wel wie weet wat er daarna nog van komt :P :P :P. Met dat piepertje dat ze heeft jaaa daar kan je toch niet lelijk tegen doen :-X.
Yesni is ook superlief. Is dat jullie al opgevallen?? De oranje puntjes aan het einde van haar kuifje :D.??

Doggy is ook echt een knuffel hoor en zelf ook dol op kindjes en die vind alles bijna goed en laat zich door iedereen aaien :D

Liefs  :-* :-* Lisa

Anja

Hoi Wilma,

Dank je wel voor het mooie gedicht.

Je bent benieuwd wat hij morgen bij jou doet. Als ik je een tip mag geven........neem maar een doos pleisters mee ;D ;D ;D ;D ;D

Groetejs Anja

Mico

Hai hai Anja,Ton en Lisa

Zo hier even een berichtje van onze kant  ;) Het ritje naar huis vanmiddag met Yahoo,Yara en Yeuntje is heel goed gegaan...ze waren best rustig in de auto.
Thuis aangekomen dachten wij ze buiten de kooi kennis te laten maken met de andere valkjes  ::) We deden dus de vervoerskoffertjes open en hup ze zaten gelijk op de rand  :P
Ik het deurtje van onze kooi open gedaan om de andere valkjes eruit te halen en hupppp....daar kwamen de 3 Y-tjes al aan en klommen zo de kooi in  :o We zijn er bij blijven staan om te kijken of het natuurlijk allemaal goed verliep en we kunnen niet anders zeggen dat het prima gaat  :D
Met de andere valkjes kunnen ze goed en ze hebben ook alle drie al gegeten en gedronken.Ook zitten ze al op de speeltouwen en zitten ze zichzelf te poetsen  :P
We willen jullie zeggen dat het echt poepies zijn..alle drie  :-*
We hebben ze nu wel de rest van de dag in de kooi gelaten zodat ze goed aan alles kunnen wennen..morgen mogen ze er weer lekker uit,kijken hoe dat gaat  ;) We zijn gelijk vandaag even naar de blokker geweest en jawel we hebben de juiste douchekop gekocht zodat jullie kanjers gewoon lekker kunnen blijven douchen  ;) :D
Hier wat foto's:

Yahoo


Yeuntje


Yara


Yahoo en Daisy


Yeuntje en Maikey


Yahoo en Yeuntje


De 3 Y-tjes


Yara en Maikey samen aan het eten  :D


Yahoo aan het rekken en strekken  :D


Yara aan het poetsen


Yeuntje,Yara en Amor


Dikke knuffel van Yahoo,Yara en Yeuntje  :-* :-* :-*

Liefs
Miran en Corine  :-* :-*

Lisa

Heeee Miranda en Corine,

Super joh. Deed Yahoo niet pikken naar de andere valkjes ???


Zo lief :-* :-* :-* :-* :-* vind ik deze


Die is ook zo lief :D ::) echt zo lief hoe die kijkt :-*



Echt super dat jullie het ook poepiers vinden zeg!! En ook al meteen de goede douchekop gekocht zo hee.
Ook nog gelijk uit de koffertjes komen zeg :o en meteen al naar de kooi zeg :P :P

Liefs Lisa :-* :-*

Anja

Hoi Miran en Corin,

Ik had eigenlijk ook niet anders verwacht. Te gek dat jullie gelijk zo'n douchekop hebben gekocht.

Ik zag de foto's en moest gelijk weer huilen. Aan de ene kant van verdriet maar aan de andere kant van blijdschap dat ze het bij jullie zo fijn hebben. Dat is ook wel te zien op de foto's.

Nogmaals kei bedankt.

Groetejs Anja

Wilma1

Ohhhh, wat lief om te zien, vreemd en toch zo nieuwsgierig  :D maar wel rustig en tevreden, zo te zien  :) ;)


Kijk ook eens bij:

*DEEL1 *DEEL2 *DEEL3

Mico

We begrijpen goed dat je moet huilen van verdriet Anja...het is voor jullie enorm moeilijk en raar om te zien dat jullie valkjes nu hier zijn.Gelukkig zie je nu op de foto's dat het wel goed gaat  ;)

Yahoo heeft niet gepikt naar de andere valkjes hoor Lisa  ;) :D
We doet hij het nu soms naar Yeuntje..maar die pikt wel terug hihihi...

Vanmorgen was het echt heel moeilijk hoor...pffffffffffffff...we waren best nerveus en het viel echt niet mee met het weggaan  :'( We hebben ook echt wel een traantje gelaten.

Miran en Corine

♥Debby♥

26 april 2008, 22:34:40 #8377 Last Edit: 26 april 2008, 22:37:44 by *Debby*
Kreeg de tranen in mijn ogen van je verslag..

Sterke ook voor morgen weer..



♥Debby's Gevleugelde Vriendjes♥
Klik op de foto voor mijn boekje.

trienke

Zo te zien hebben ze een goed plekje.
Het zal je zeker nog een tijdje veel pijn doen :'(
Ik wil je even zeggen dat ik er voor je ben als je even wil praten :-*

Gerda



Jullie traantjes worden eigenlijk gedeeld en opgevangen door de nieuwe baasjes, die jullie valkjes met zoveel liefde in huis nemen!


Heel veel sterkte nog en liefs



Gerda

margreet

hallo Anja,

Voel met jullie mee, afscheid nemen van je schatjes.
Ze hebben in ieder geval superhuisjes gekregen, een kleine troost.

groetjes Margreet

Dierenfreackske

Hoi Anje ...een mooi gedicht voor jullie

Ik denk aan jullie ...sterkte voor morgen ! Grtjs Ann



*Manon*

Ik ga vanmiddag even bijlezen hier, maar wil jullie ook vandaag heel veel sterkte wensen.
Ik denk aan jullie  :-* :-* :-*

Groetjes Manon

Dierenfreackske




Wilma1

Citaat van: Anja op 26 april 2008, 22:05:58
Hoi Wilma,

Dank je wel voor het mooie gedicht.

Je bent benieuwd wat hij morgen bij jou doet. Als ik je een tip mag geven........neem maar een doos pleisters mee ;D ;D ;D ;D ;D

Groetejs Anja



Voor om zijn snavel  :P ;D ;D ;D ;D

Moeilijk hè Anja, bijna "jaloezie" als je ziet dat de valkjes zich laten knuffen door anderen.... het voelt zo dubbel, verdriet  :'( omdat ze weggaan en blijheid  :D dat ze goed gaan worden verzorgd en je weet door wíe  :)

De valkjes zullen sneller wennen dan jullie, zo zijn dieren en dat is eigenlijk alleen maar goed, anders is het nóg moeilijker, want een weg terug is er niet!

Tot zo,

Ik wacht op "mijn taxi"  ;D

:-* Wilma


Kijk ook eens bij:

*DEEL1 *DEEL2 *DEEL3