10 mei 2024, 04:50:42

Yeni's vriendjes...

Gestart door Anja, 4 februari 2006, 15:17:42

« vorige - volgende »

Caroline

Yabber bedelen?? ??? Gekkie, dat heeft hij sinds hij ziek is geweest en verder door mij gepapt is niet meer gedaan.  ::)

Hij was toen 3 1/2 week. En tijdens het pappen heeft hij ook niet gebedeld .... hij moest onder dwang gepapt worden en was met 6 1/2 week volledig zelfstandig.

Misschien zijn gemiste jeugd aan het inhalen.  ;D ;D Welke mutatie is Yella die lijkt toch helemaal niet op zijn ouders?? Of is het een lutino??

Maar ..... Joop! zit nu bij me op mijn schouder, ook vanaf 3 weken gepapt .... onder grote dwang  :o medicatie gekregen .... onder grote dwang, heeft nog nooit gebedeld maar sinds een anderhalve week bedelt hij ook tegen mijn vingers en mond.  :o Wel geschaafd hoor .... niet zoals Harrie  :-[

Sterkte met het afscheid nemen van Yeentje .... gelukkig gaat zij lekker bij haar papa en mama wonen en kun je mogelijk nog even gezellie gaan knuffen bij haar en Dorothé en Ivo.

Probeer er weer net als de andere bezoekjes met Dorothé en Ivo een gezellige dag van te maken, misschien wel een lekker chineesje na afloop.  ;)

Lieverds .... heel veel kracht.  :-*
Pablo, Rocky, Noa, Coco, Eros, Diégah, Amor, Perle, Ricky, Kouros,
Princess, Armani, J´adore, JOOP! Queenie, Van Gils, Giorgio,
Jim, Anaïs, Naomi, Dior, Jasmijn, Vlinder, Ashley, Juicy, Tommy,
Isabella, Azzaro, Lilly, Zara, Valentino, Dolce & Violet.


Regelmatig jongen.



KLIK op foto.

Saar

Heel veel sterkte met t afscheid nemen :-* :-* :-*

Kimm

ook namens mij heel veel sterkte vanavond! :-*

liefs kim

ik hou van je Pebbles! 14-11-2008/15-02-2010

*~Jeanine~*

Citaat van: Caroline op 25 april 2008, 09:10:08


Misschien zijn gemiste jeugd aan het inhalen.  ;D ;D Welke mutatie is Yella die lijkt toch helemaal niet op zijn ouders?? Of is het een lutino??


Hihihi hier weet ik toevallig het antwoord op. Omdat ik haar prachtig vind. Yella is een lutino gepareld poppetje :D

Hoi Anja, Ton en Lisa,

Heel erg veel sterkte met het afscheid nemen van Yeentje.
Het is net wat Caroline zegt wel een fijne gedachte dat hij naar zijn vader en moeder terug gaat.

Nogmaals sterkte.

Tot morgen.

Dierenfreackske

Hoi Anja...heb weew wat in te helen , was een beetje moe daarm kon ik gisteren avond niet on , maar vadaag dus wel , jeetje , wat een gedoe daar in Nijmegen hoor , eerst wel en dan niet starten , nu Ton zien eerst , wat begrijpalijk dat je boos bent nu ! JA ...hopelijk kan Ton maandag dan van start gaan met de chemo eindelijk ! Het is inderdaad leuk dat Yeentje bij haar ouders terug kan ! Heel veel sterkte ook met het afscheid nemen van haar !Ik kan me voorstellen dat je het ook moeilijk zal hebben met het afscheid nemen..Er zullen wer tranen vloeien he !
Sterkte hoor ! Grtjs Ann



Kaatje

Hoi Anja, Ton en Lisa,

Ook ik wil jullie voor vanavond en voor morgen en een zondag heel erg veel sterkte wensen met afscheid nemen ! Ik denk dan ook sterk aan jullie !

Liefs, Karin

Ton

Weer even off-topic,

Vandaag nog even contact gehad met Oncolgie. Het blijkt dat de oncoloog in Nijmegen hoofd-verantwoordelijk is voor de chemo-kuren die ik ga krijgen. Vandaar dat de goeie man/vrouw mij zelf wil zien/onderzoeken. Zo gauw zijn/haar goedkeuring er is, start hier in Helmond de chemo, en voor tussen-controles moet ik dan eventueel naar Nijmegen.
Probleem de wereld uit, was een vorm van mis-communicatie. Wel werd er begrepen dat we een "beetje" over de rooie waren...

Nu gaan we nog een minder leuk weekend tegemoet omdat we afscheid gaan nemen van 13 van mijn kameraadjes. Ben trouwens wel blij dat Anja voor mij kiest en niet voor de valkjes  ;D ;D ;D ;D ;D ;D ;D

Ton

Caroline

Pablo, Rocky, Noa, Coco, Eros, Diégah, Amor, Perle, Ricky, Kouros,
Princess, Armani, J´adore, JOOP! Queenie, Van Gils, Giorgio,
Jim, Anaïs, Naomi, Dior, Jasmijn, Vlinder, Ashley, Juicy, Tommy,
Isabella, Azzaro, Lilly, Zara, Valentino, Dolce & Violet.


Regelmatig jongen.



KLIK op foto.

Mara

Hoi Ton

Toch altijd nog een vrolijke twist aan iets geven  ;). Maar ik snap de woorden van Gerda en Wilma ook wel, maar ook de frustratie die het met zich meebrengt. Maar gelukkig is daar ook alweer helderheid over.

Tja, vanavond gaat het eerste valkje vertrekken naar een nieuw huisje....Dat zal zeker niet makkelijk zijn en ik wil jullie heel veel sterkte wensen deze komende paar dagen.

Ik zie jullie zondag en nogmaals heel veel sterkte.

Mara

Valerie

Hoi Lieve Anja en Ton, Lisa en Jeroen,

Ik weet niet wat ik zeggen moet.
Ik wilde vandaag 1 en ander bijlezen op het forum en sprak toevallig Lisa op Hyves. Die vertelde me van de valkjes die herplaatst moeten worden. Wat verschrikkelijk. Alsof alles nog niet zwaar genoeg is, moeten jullie nu ook nog eens afscheid nemen van de gezellige valkenbende thuis. Niks douchplezier meer.  :(
Ik blijf aan jullie denken. Heel veel sterkte komend weekend met afscheid nemen en heel veel sterkte komende maandag. Ik hoop dat alles goed gaat en Ton aan de chemokuur kan beginnen.
Wat naar moet dat zijn om helemaal in angst en zenuwen voorbereid te zijn om dan te horen te krijgen dat het wordt uitgesteld.
Sterkte en de moed niet verliezen!



Kaatje

Hoi Ton,

Fijn om je even zelf te lezen en ik ben blij dat jullie nu weten van het hoe en waarom ! Heel erg fijn om te lezen dat het probleem nu de wereld uit is en er na een maandag snel gestart kan gaan worden met de chemo !

Je bent een echt bikkel kanjer en ik heb enorm veel bewondering voor jullie ! Ik wil jullie nogmaals heel veel sterkte wensen dit weekend met de verhuizing van jullie geliefde valkjes.

Een kleine troost is dat jullie weten dat jullie lieverdjes het net zo goed gaan krijgen en jullie ze hier op de voet kunnen gaan volgen !!

Dikke knuffel voor jullie,

Liefs, Karin

Dierenfreackske

Hoi Ton .....STERKTE HOOR !! Je hebt een supervrouwtje hoor ! Grtjs Ann



Anja

Citaat van: Valerie op 25 april 2008, 13:34:04
Hoi Lieve Anja en Ton, Lisa en Jeroen,

Ik weet niet wat ik zeggen moet.
Ik wilde vandaag 1 en ander bijlezen op het forum en sprak toevallig Lisa op Hyves. Die vertelde me van de valkjes die herplaatst moeten worden. Wat verschrikkelijk. Alsof alles nog niet zwaar genoeg is, moeten jullie nu ook nog eens afscheid nemen van de gezellige valkenbende thuis. Niks douchplezier meer.  :(
Ik blijf aan jullie denken. Heel veel sterkte komend weekend met afscheid nemen en heel veel sterkte komende maandag. Ik hoop dat alles goed gaat en Ton aan de chemokuur kan beginnen.
Wat naar moet dat zijn om helemaal in angst en zenuwen voorbereid te zijn om dan te horen te krijgen dat het wordt uitgesteld.
Sterkte en de moed niet verliezen!



Hoi Valerie,

Er blijven 4 valkjes hier dus doucheplezier blijft wel hoor. Die 4 gaan gewoon weer elke zondag douchen.


Allemaal nog bedankt voor alle kaarten. Het is voor mij niet meer mogelijk om iedereen apart te bedanken. We putten uit jullie kaarten een heleboel kracht.

Jullie zijn stuk voor stuk kanjers.

Groetejs Anja

Anke

Hoi Anja en Ton,
Fijn dat de miscommunicatie is opgelost nu.
In ieder geval gaat de behandeling wel in Helmond plaatsvinden, dus kan Anja op de fiets op bezoek.

Dit weekend gaat voor jullie heel zwaar worden met al het afscheid nemen.
Heel veel sterkte, ik zie jullie zondag!
Groetjes Anke




Klik op de foto om mijn dagboekje te lezen...Kijk ook eens op de website van de Santpoortsevalkjes

ManjaV

Hoi Anja,

Ik reageer wat laat, maar dat komt omdat ik gisteren en vandaag pas het hele verhaal heb gelezen. Ik wil jou en Ton heel veel sterkte wensen in deze moeilijke periode. Ik hoop dat jullie er samen doorheen komen.

Het is altijd moeilijk om afscheid te nemen van iets dat je lief is, dus zeker van de valkjes. Toch weet ik uit eigen ervaring dat je heel blij kunt zijn als je zeker weet dat ze goed herplaatst zijn. En gelukkig blijven er nog vier bij jullie wonen.

Heel veel sterkte voor de komende tijd.

Groetjes,
Manja


MIKKI, MIJN EERSTE VALKJE...

Geboren 072005 / bij mij 092005 / afscheid 02092007 "Altijd in mijn gedachten"

Bezoek ook mijn website: www.everyoneweb.com/HobbykwekerijMikki