29 april 2024, 04:42:41

Yeni's vriendjes...

Gestart door Anja, 4 februari 2006, 15:17:42

« vorige - volgende »

Caroline

Pablo, Rocky, Noa, Coco, Eros, Diégah, Amor, Perle, Ricky, Kouros,
Princess, Armani, J´adore, JOOP! Queenie, Van Gils, Giorgio,
Jim, Anaïs, Naomi, Dior, Jasmijn, Vlinder, Ashley, Juicy, Tommy,
Isabella, Azzaro, Lilly, Zara, Valentino, Dolce & Violet.


Regelmatig jongen.



KLIK op foto.

Peggy

Wat heerlijk en bovendien echt helemaal verdiend,dat jullie zoveel steun en liefde krijgen van vele mensen van dit forum!  Heel bijzonder en mooi.

Lieve Ton,Anja,Jeroen en Lisa;  heel veel sterkte dit weekend met het afscheid nemen van jullie vriendjes..ondanks dat jullie weten dat ze in zeer liefdevolle huisjes terecht komen,zal het voor jullie erg moeilijk zijn!

Ik bel jullie van de week!

Liefs Peggy


Mijn lief en trouw koppel; Joep&Guusje



Voor ons dagboek; klik hier

imv

.....  :'( kippenvel  :'(

Zijn alle valkjes nu ondergebracht?
Heel veel sterkte komend weekend, ik weet dat er dan een aantal gaan verhuizen.

:-* :-* :-*
IRene

Dierenfreackske

Hoi lieve Anja , Ton ,Lisa en Jeroen ...heel veel sterkte met het afscheid nemen dit weekend van de 13 valkjes .
Het is weer zo'n moeilijk moment in jullie leven he ! Gelukkig zien jullie je schatjes nog op het forum en ook bij de lieve mensen .Ook ik zal nog de andere valkjes gelukkig volgen op het forum want Beauty en Macy gaan bij Anke , joepie ...en Yesni(Feline ) en Yabber (..???)  gaan bij Jeannine ...Jippie...en andere valkjes Trixie bij Yvon terug he...(heerlijk zeg) En de andere valkjes gaan ook naar lieve mensen ( ik weet al niet meer goed naar wie juist maar ik weet dat ze in goede handen zijn ) Het zijn stuk voor stuk lieve (mara , ja , zij ook , toffe meid ook!) mensen....ik weet dat ik ze bijna allemaal ken van het forum ... dus ik weet echt dat je een hele goede keuze hebt gemaakt .. Zo kan je je schatten ook nog volgen he ! Dat maakt het ook draaglijker he meid !

Er komt een tijd weer dat het allemaal weer beter gaat ....echt waar hoor meid ,,, je moet nu sterk zijn voor jezelf  , Ton natuurlijk en je kinderen , jullie hebben elkaar nu echt wel nodig en hopelijk schijnt de zon daarna weer ook voor jullie , dat meen ik echt .



sandy

ik ben blij dat alle valkjes een goed huis hebben gekregen en dat je ze nog op het forum kan volgen

nogmaals heel veel sterkte met het afschijd nemen

een knuffel knuffel van het valkjesparadijs

Mara

Hoi Anja

Dank je wel om me er even aan te helpen herinneren. Mam zei al, je moet toch maar naamkaartjes gaan maken, die namen kan ik niet allemaal onthouden.  ;)

Lieve Anja, Ton, Lisa en ook Jeroen, heel veel sterkte de komende dagen met afscheid nemen. Gelukkig kunnen jullie de valkjes nog wel volgen op het forum, dat is ook wel fijn en sommige valkjes blijven voor jullie nog wel bereikbaar met de trein.

Ik zie jullie zondag...tot dan heel veel sterkte en ik zal aan jullie denken.

Ik heb trouwens besloten om Yubel, Yiba en Yella hun namen te laten behouden. Dat als je een keertje op visite komt, ze nog wel naar hun eigen oude vertrouwde namen luisteren.

Ow Lisa, je zei tegen me op Hyves dat ik Yella zo nu en dan moest kroelen he. Ik zal de opdracht doorgeven aan mijn vader, die samen met mij de valkjes verzorgt als ik vroeg moet werken. Dus ik hoop dat ik haar kroeltjes genoeg kan en mag gaan geven.  :-*

Sterkte.

Mara

*~Jeanine~*

Citaat van: Caroline op 23 april 2008, 21:15:30
Hele dikke knuffel voor jullie .... ik bel je van de week nog even.  ;)

Geef je Yesni en Yabbertje een dikke knuffel van me voor ze naar Limburg verhuizen?? Ik vind het erg jammer dat ik er niet bij kan zijn.  :-\ Maar in gedachten zal ik er zijn. Geef je ook Jeanine en Mieke een dikke knuffel van me .... super dat mijn speciale lieverds bij hen een fijn leventje tegemoet gaan.  :D

Heel veel liefs  :-*


:-* :-* :-*

Weet dat het zaterdag voor iedereen heel moeilijk gaat woorden. En we hebben het erover gehad aan de telefoon. Ik weet dat je er graag bij was geweest maar weet dat je er op een andere manier erbij bent.
We gaan heel goed voor Feline (Yesni) en Beauty (Yabber) zorgen voor natuurlijk Anja, Ton en Lisa en zeker ook voor jou Caroline. Ik weet dat het G-nest heel speciaal voor je is/was.

Anja, Ton en Lisa,

Nogmaals heel erg bedankt dat we voor jullie schatjes mogen gaan zorgen. We zorgen ervoor dat ze het aan niks ontbreken.

Anja vond het echt zo fijn om te lezen toen Lisa schreef dat je hoopte dat we de naam Feline zouden kiezen voor Yesni.

Tot zaterdag :-*

Dierenfreackske

Hoi Anja ...het zal zeker heel moeilijk worden ...maar wat wel leuk is , is dat ze heel goed gaan terecht komen he meid !
Kop op hoor ! Probeer het positief te bekijken en probeer dit weekend samen alle lieve andere baasjes die om je valkjes komen een beetje te genieten van de mensen hun steun en
wees gerust hoor , ik zal heel erg aan je denken , dat doe ik nu ook al heel lang sinds Ton zo ziek werd ! Ik denk dagelijks steeds aan jullie en Lisakuh . Al die lieve mensen zullen heel graag naar je luisteren , en steunen he ! En je hebt dat ook zo nodig he nu ! Ik ben er zeker van dat ook voor jou de zon weer gaat schijnen hoor ! Echt waar ....het kan toch niet zo blijven he ! Nu gewoon dit weekend genieten van de aandacht en steun en mensen rondom jou en valkjes ! Ik wens je nog heel veel sterkte morgen met het afscheid nemen  van je lievelingen . Ann



Anja

Hoi hoi,

Krijgen we vanmiddag telefoon vanuit het ZKH. Morgen om 10.30 uur melden voor opname en het starten van de chemo. Nog snel bloed gaan prikken en kannen opgehaald om de urine op te vangen.

Krijgen we 10 minuten geleden een telefoontje dat alles NIET door gaat. >:( :o :o :o  Ik ontplof bijna van woede.

Nijmegen wil niet dat de chemo van start gaat voordat ze Ton zelf hebben gezien. Nu moeten we maandag naar Nijmegen en wie weet wanneer de chemo nu van start gaat.

Hier wordt een mens toch helemaal gek van.

Groetjes Anja

Mara

Citaat van: Anja op 24 april 2008, 18:27:13
Hoi hoi,

Krijgen we vanmiddag telefoon vanuit het ZKH. Morgen om 10.30 uur melden voor opname en het starten van de chemo. Nog snel bloed gaan prikken en kannen opgehaald om de urine op te vangen.

Krijgen we 10 minuten geleden een telefoontje dat alles NIET door gaat. >:( :o :o :o  Ik ontplof bijna van woede.

Nijmegen wil niet dat de chemo van start gaat voordat ze Ton zelf hebben gezien. Nu moeten we maandag naar Nijmegen en wie weet wanneer de chemo nu van start gaat.

Hier wordt een mens toch helemaal gek van.

Groetjes Anja



Hoi Anja

Daar zou je toch echt helemaal van ontploffen. Nouja zeg.....onvoorstelbaar.....Kan me voorstellen dat je helemaal kwaad bent en zo....

Mara

*~Jeanine~*

Hoi Anja,

Hier wordt je natuurlijk gek van en logisch dat je dan ontploft van woede.
Dit kunnen ze toch niet maken man.
Wat is dit mensen tarten zeg.
Ik heb hier geen woorden voor.
Het is meer dan schandalig.

Kunnen ze in Helmond dan de situatie niet uitleggen?
Ik vind het belachelijk dat jullie eerst naar Nijmegen moeten. In Helmond kunnen ze jullie toch ook helpen.

Ik snap er werkelijk niks van >:(

Heel erg veel sterkte.

Coco en Chantal

Hallo Lieve Anja en Ton

Nou wat zijn dat voor soepkippen daar in het zkh, om gek van te worden. >:(
Heel normaal dat je ontploft van woede hoor, wie zou dat niet hebben.


Heel veel sterkte van het weekend, het zal heel moeilijk worden om afscheid van ze te nemen, maar 1 troost het zijn lieve mensen waar ze naar toe gaan.

Weet dat we aan jullie denken :-*
Groetjes Chantal en de valkjes


Anke

Hoi Anja en Ton,
Wat een  :censuur mensen in het :censuur ziekenhuis >:( >:(
Zo ga je toch niet met mensen om!!
Logisch dat je heeeeel boos bent.
Dit soort dingen zijn niet goed voor een mens.
Ik ga heel hard voor jullie duimen dat de chemo toch snel kan beginnen!!!
Groetjes Anke




Klik op de foto om mijn dagboekje te lezen...Kijk ook eens op de website van de Santpoortsevalkjes

Sanna

Hè bah Anja, wat waardeloos nou weer. Er zal wel weer iemand niet goed opgelet hebben toen ze jullie belden. Soms zou je zweren dat ze in het ziekenhuis vergeten dat ze met mensen omgaan. Ik hoop dat het na maandag alsnog snel van start kan gaan.

Heel veel sterkte.

Liefs, Sanna

Romy

Hoi Anja

Ik begrijp het ziekenhuis dat ze Ton eerst willen zien, maar ik vind het belachelijk dat ze dit nu pas beseffen, nadat jullie al een afspraak hadden om met de chemo te beginnen  :o
Dit vind ik erg onprofessioneel!

Het is erg stom, maar zo is het nu eenmaal. Jammergenoeg kan er nu niks aan veranderd worden. Hopelijk lukt het jullie om jullie woede constructief kwijt te raken en daarna terug vol goede moed tegen de behandeling aan te kijken.

Heel veel sterkte  :-*
Groetjes
Romy