20 augustus 2025, 12:34:26

Yeni's vriendjes...

Gestart door Anja, 4 februari 2006, 15:17:42

« vorige - volgende »

Kimm

hoi anja,

ik denk ook dat alle dieren dingen aanvoelen. jullie hebben verdriet en ik denk werkelijk waar dat ook vogels wel dingen aanvoelen hoor. fijn trouwens dit forum he? dat er zoveel mensen zijn die jullie willen helpen. grandioos hoor!

liefs kim

ik hou van je Pebbles! 14-11-2008/15-02-2010

trienke

Hoi Anja en ton

Wat fijn zeg dat jullie al voor vele valkjes een nieuw plekje hebben gevonden, Dit zal ook heel zwaar voor jullie worden :-* Ik denk dat de valkjes het wel aanvoelen dat er wat mis is.
Ik hoop dat de chemo zijn werk gaat doen.
verder weet ik even niks meerte zeggen.
Ik ben er nog steeds erg stil van :'(

Nogmaals heel veel sterkte de komende tijd.
Ps er hadden hier gerust ook 1 of 2 valkjes naar toe mogen komen, maar helaas is de afstand wel erg groot :-\

Liefs Trienke

Monky

Hi Anja, Ton & kids,

Wat schitterend dat er zoveel mensen zijn die jullie valkjes willen overnemen.
Het moeilijkste moet straks echter nog komen... Het afscheidnemen van je lieve dieren. Gelukkig wordt die pijn iets verzacht door het feit dat je weet dat ze bij goeie baasjes terecht komen en dat je ze hier nog kan volgen.

Ik wens jullie allemaal heel veel sterkte de komende tijd. Ik heb zo'n idee dat jullie het heel hard nodig zullen hebben.

Liefs,
Monique

Gerda

Hoi Ton, Anja, Lisa en Jeroen,

Wat een dubbel gevoel moeten jullie hebben:
verdriet om Ton,
verdriet omdat de valkjes weg moeten,
maar ook blijdschap dat je op zo'n korte termijn zulke goede, lieve, nieuwe baasjes voor ze gevonden hebt,
blij met alle liefde en aandacht die de mensen jullie (terecht!!!) geven,
blij dat er (in ieder geval voorlopig) toch nog 4 valkjes blijven.

Het zal dit weekend wel een raar weekend worden. De valkjes gaan uitvliegen naar nieuwe baasjes, met als troost dat het bekenden zijn waar ze naar toe gaan en dat je ze nog kunt volgen op het forum. Maar het zal ook wel flink huilen worden en dat moet je ook gewoon doen!

Tuurlijk voelen de valkjes het aan, ze zijn onderdeel van het gezin en ze merken echt als er iets aan de hand is. Toen ik behoorlijk ziek was (nierproblemen) kwam Grisha steeds uren rustig bij me zitten en likte mijn gezicht. Normaal is ze te ongedurig om heel lang bij je te zitten.

Ik hoop dat jullie na het weekend snel in een vast ritme komen, wat meer rust ook na al deze dramatische ontwikkelingen, want jullie moeten er de komende tijd flink tegen aan.  Dus nog even energie laden en lekker kroelen met de valkjes die blijven en natuurlijk Pukkie en Doggy en de hamsters!

Heel veel liefs, Gerda

Romy

Hoi Anja

Het is echt hartverscheurend om afscheid te moeten nemen van zoveel van jullie lieve valkjes. Gelukkig heb je op spoedtempo allemaal lieve mensen kunnen mobiliseren die met liefde jullie schatjes gaan opvangen!

Hoi Ton

Ik ben erg blij dat de longfunctietest helemaal goed is gegaan. Ik duim ook voor een goede niertest. Maar ik lees dat je daar een goed oog op hebt en je positieve ingesteldheid zorgt er vast voor dat die ook goed is!
Heel veel sterkte, ook voor de komende chemo. Ik zal voor je duimen dat je lichaam die goed mag verdragen

Groetjes
Romy

Lisa

Hoi hoi,

Ik mag de nieuwe naam van mijn Yesni bekend maken van Jeanine en Armanny.

Hier komt dan de nieuwe naam  :D :D :D van mijn lieve lieve Yesni  :-* :-* het is een naam uit de film Bambi......... Yesni wordt omgedoopt naar  ;) ;) :) :) Feline.

Wat een mooie naam hè.

Groetjes en kusjes,

Lisa

*Manon*

Hoi Anja en Ton,

Ik wil jullie de komende dagen en weekend heel veel sterkte wensen.
Afscheid nemen van je dieren is zo ontzettend moeilijk, helemaal omdat deze beslissing voor jullie gemaakt is.

Het zal inderdaad wel raar aanvoelen nu, nu zijn ze er allemaal nog, en volgende week zijn er al wat valkjes verhuist.

Ton, ik ben ook blij te lezen dat je zo'n postitieve instelling hebt!

Jammer dat ik Yella niet heb kunnen opvangen, deed me echt zeer om die keus te maken, omdat ik jullie ook zo graag wou helpen, maar ik las dat Yella nu naar Mara gaat, nou daar heeft ze toch een superhuisje samen met Yubel ;D ;D.

Ik ben ook blij te lezen dat de herplaatsingen allemaal zo vlot zijn verlopen en dat jullie ze allemaal kunnen volgen hier op het forum.

Ik wens jullie nogmaals heel veel sterkte de komende tijd.

Groetjes Manon

Peggy

Dat heb je heel mooi gedaan Lisa!!!  ik moest wel wat geduld hebben  :P :-*

Super ( ook heel dubbel eigenlijk,maar jullie snappen me wel ) dat jullie zo snel nieuwe baasjes hebben gevonden voor jullie schatjes. Zo kunnen jullie ze sowieso blijven volgen. 

Lieve groeten Peggy  :-*

Mijn lief en trouw koppel; Joep&Guusje

Voor ons dagboek; klik hier

Caroline

Hele dikke knuffel voor jullie .... ik bel je van de week nog even.  ;)

Geef je Yesni en Yabbertje een dikke knuffel van me voor ze naar Limburg verhuizen?? Ik vind het erg jammer dat ik er niet bij kan zijn.  :-\ Maar in gedachten zal ik er zijn. Geef je ook Jeanine en Mieke een dikke knuffel van me .... super dat mijn speciale lieverds bij hen een fijn leventje tegemoet gaan.  :D

Heel veel liefs  :-*
Pablo, Rocky, Noa, Coco, Eros, Diégah, Amor, Perle, Ricky, Kouros,
Princess, Armani, J´adore, JOOP! Queenie, Van Gils, Giorgio,
Jim, Anaïs, Naomi, Dior, Jasmijn, Vlinder, Ashley, Juicy, Tommy,
Isabella, Azzaro, Lilly, Zara, Valentino, Dolce & Violet.

Regelmatig jongen.

KLIK op foto.

Annelies

Hoi Anja, Ton en Lisa

Ik wil jullie heel veel sterkte wensen de komende dagen en ik ga duimen dat de nierfunctie goed is voor de chemo.

Ook wil ik even kwijt dat ik het super vind van iedereen die jullie geholpen hebben met het herplaatsen van de valkjes.

Wat moet het fijn voor jullie zijn dat je ze terug kan zien op het forum, al was het veel liever in jullie eigen boekje.

Groetjes Annelies

margreet

hallo Anja en Ton,

Wat kan er verschrikkelijk veel veranderen in korte tijd.
Gelukkig zijn er veel lieve mensen die jullie valkjes een goed huisje willen bieden.
Hopelijk wordt de nierfunctie van Ton goed bevonden en kan het kuren snel beginnen.
Wens jullie veel sterkte de komende tijd.

lieve groetjes Margreet

Randy

hallo anja en ton

ik heb hier een tijd niks gevolgt en nu kom ik dan echt midden in een  :censuur tijd binnen!
ook al kennen we elkaar niet erg goed, ook van mij onwijs veel sterkte toegewenst!!!

Groeten randy(K)
Wanna see my Diary??
CLICK HERE

Dierenfreackske

Hoi Lisa ...je Yesni krijgt een mooie naam , uit de film Bambi he , ik heb ook die film en vind het een hhele gepaste naam voor een lief mooi valkje zoals Yesni ! Grtjs Ann

Wilma1

24 april 2008, 09:51:45 #8278 Last Edit: 24 april 2008, 09:53:53 by Wilma1
De namen ja, die kunnen mss ook veranderen  ::) ik weet niet of ál mijn valkjes nu nog dezelfde naam hebben ??? Toen wel in ieder geval  :) Heb dáár ook eigenlijk nooit bij stil gestaan  ::) maar voor de valkjes maakt dat niet uit gelukkig  ;)

Feline is ook wel erg mooi voor Yesni, Lisa. Het is fijn  te weten dat je pappa en mamma zo goed bij staat, positief naar de toekomst van de valkjes en je ouders kijkt! Dat doet ze vast heel veel goed Lisa.

Hetzelfde geldt voor Jeroen, die staat niet zo graag in de "valkenschijnwerpers"  ;D ;) blijft liever incognito  :P maar is er wél voor jullie. Jullie mogen heel trots zijn op jullie kinderen!!!!!

Ik schrijf hier niet zoveel, maar we hebben contact en "ben er wel"  ;) zat gisteren zelfs "vast"  :o op je topic en de PC deed ff niets meer (nu was het ook wel bedtijd duzzzzz  ::) ) :D ;) .... Nu werkt alles weer  :D

Ik vind het fijn om Zondag mee te komen, valkjes ophalen  :D niet goed...ik weet het, maar "nood breekt vele wetten" ;) en mondkapjes zijn er duzzzz  :D

Ik heb eigenlijk niet terug gelezen of je de namen al bekend  hebt gemaakt  :-X dus spreek ik er ff niet over  :-X  maar dat IK meekom is zékerrr  :D :-*

:) Wilma

Kijk ook eens bij:

*DEEL1 *DEEL2 *DEEL3

Wilma1

Citaat van: Anke op 22 april 2008, 21:33:17
Hallo allemaal,
Ik heb ook wat te vertellen:
Beauty en Macy komen de Santpoortse valkjes versterken.
Ik ben blij dat ik op deze manier Anja en haar gezin kan helpen.
Samen met Wilma ga ik ze zondag halen.
Veel sterkte daar in het Helmondse, ik kom jullie zondag persoonlijk een knuffel geven :-*
Groetjes Anke

Aha, ik zie het  :D het staat er wel  ;) Ik moet ook eerst lezen en dán reageren en niet andersom  :P

:-* Wilma

Kijk ook eens bij:

*DEEL1 *DEEL2 *DEEL3