18 juli 2025, 09:38:50

Yeni's vriendjes...

Gestart door Anja, 4 februari 2006, 15:17:42

« vorige - volgende »

♥Debby♥

Ton,

wat fijn dat je zelf even langs kon komen.. Ik zal bidden dat alle verdere uitslagen in orde zijn zodat je snel aan de kuur kunt beginnen. heel veel sterkte nog!

Wat fijn dat alle valkjes nu herplaatst zijn. Zo kunnen jullie ze blijven volgen en zullen ze altijd in jullie leven blijven.

Nog veel liefs, sterkte en kracht!

♥Debby's Gevleugelde Vriendjes♥
Klik op de foto voor mijn boekje.

Dierenfreackske

Hoi Anja ....en Ton , Lisa ,Jeroen ....heel veel sterkte met het afscheid nemen van de herplaatste valkjes , ze gaan zeker een goed huisje hebben , dat is al zeker een zorg minder he ! Ze komen echt allemaal goed terecht , gelukkig , ook voor jullie is dit positief ! Fijn dat je nu een nieuw huisje voor de 13 valkjes hebt gevonden hoor ! Ik hoop dat er nu eens wat beter nieuws op jullie te wachten staat ! Het komt allemaal goed hoor , geloof me , ik denk elke dag , elke keer als ik het forum open zijn mijn gedachten zonder enige twijfel bij jullie meid ! Ik wou dat het ophield nu ! En dat je echt eens positief nieuws krijgt in de toekomst ! Ik hoop dat je nu samen nog kan genieten van je 4 leuke en helel ieve mooie valkjes en elkaar , en dat Ton echt beter wordt ! Je moet je ook geen zorgen maken om de valkjes die herplaatst gaan worden , want die zijn echt in goede handen he ! Ik vind het super dat zoveel mensen kunnen helpen , geloof me ..vanaf nu zal Ton beter worden hoor ! Hopelijk helemaal hoor ! Er is hoop echt waar ! Ik ken ook iemend , zelf  2 mensen die ook helemaal goed zijn gekomen en nu weer perfect een normaal leven hebben  en weer gelukkig zijn !Positief zijn hoor meid ! Kop op he ! Laat zien wie je bent en dat ze jullie niet klein krijgen hoor ! Grtjs Ann

Kimm

hoi anja,

wat fijn dat de valkjes al een nieuw baasje hebben gevonden en wat vooral fijn is , is dat het bij mensen van het forum is. heel erg bijzonder. ik wens jullie veel sterkte en kracht toe bij het overdragen van jullie lieve schatjes!

liefs kim

ik hou van je Pebbles! 14-11-2008/15-02-2010

Saar

Hoi Anja,
Fijn dat sommige valkjes al een huisje hebben gevonden :D
Hopelijk vind je voor de andere valkjes ook snel een goed huisje... Nogmaals sterkte :-*
Liefs Saar :-*

Rianne

Wat super dat iedereen jullie zo helpt! Het is makkelijk gezegd misschien, maar ik had ook graag willen helpen maar heb er echt geen plaats meer voor. Ik krijg van Lin de albino die ze nu heeft, nav het overlijden van mijn vorige albino Tinco. Dan is het echt vol, overvol eigenlijk en zou ik de tamme valkjes niet de aandacht kunnen geven die ze verdienen.
Ik weet zeker dat het uiteindelijk gaat lukken om er 13 te herplaatsen, er zitten zoveel lieve mensen op dit forum, die allemaal een passie voor valkjes hebben.
Dit is dan wel een emotionele domper terwijl jullie het nu al zo moeilijk hebben.... :'( Klein troostpuntje misschien dat jullie de valkjes kunnen blijven volgen op het forum.
Anja en Ton, veel sterkte met alles!

Sally

Hallo Ton,
Fijn dat je zelf een berichtje hebt geplaatst, en hopen dat je snel met de chemo-kuur kan beginnen.

Voor Jou, Anja, Lisa en Jeroen nog heel veel sterkte in deze moeilijke tijd!
Fijn dat je al voor enkele valkjes een goed huisje hebt kunnen vinden.

Groetjes Sally

Kaatje

Lieve Ton, Anja en Lisa,

Ik zou zo ontzettend veel willen zeggen, maar hier word je toch zo enorm stil van dat het heel moeilijk is om alles goed te verwoorden !

Ik heb net alles gelezen, en ik ben heel blij voor Ton dat de longfunctie goed genoeg is om te kunnen gaan starten met de eerste chemo, de nierfunctie moet gewoon goed zijn !!

Het weekend zal vreselijk onwerkelijk voor jullie worden, maar gelukkig worden alle valkjes die jullie moeten herplaatsen, heel erg liefdevol opgevangen door allemaal kanjers hier !!

Het is gewoon ontzettend wrang allemaal, dat alles in zo'n korte periode op jullie af komt ! Het enige wat nu alleen nog telt is het herstel van Ton !

Ton en Anja, wij geloven in jullie en we weten dat Ton een vechter is ! Jullie gaan ervoor, en wij bundelen hier onze krachten en we vechten met jullie mee ! Ontzettend veel sterkte gewenst in de zware periode die komen gaat ... We denken heel sterk aan jullie !!

Liefs, Rick en Karin

*Petra*

Hoi Ton, Anja, Lisa en Jeroen,

Ik sluit me helemaal bij Karin aan!
Hopelijk kan eea vlogende week doorgaan.
Heel veel sterkte,

Petra en familie.

Jonge tamme valkjes zoeken goed huisje !

Peggy

Hoi lieve anja ton lisa en jeroen,

Karin heeft het al zo mooi verwoord.Ook ik sluit me helemaal bij haar aan.

Ik wens jullie werkelijk al het geluk vd wereld toe de komende tijd...jullie hebben je portie, aan vervelende dingen, nu wel gehad..ik hoop zo op betere tijden voor jullie.

Ton;  je bent een vechter,  dat gaf je zelf al aan. Zet hem op hè kerel!!!  ik denk heel vaak aan je  :-*

Gr Peggy

Mijn lief en trouw koppel; Joep&Guusje

Voor ons dagboek; klik hier

sandy

sorry dat ik nu pas reageer maar ik wil je heel veel sterktewensen  :'( :'( :'(

Dierenfreackske

Hoi ....ik ben het helemaal eens met  Karin. Sluit me volledig aan !
Ik duim voor een goede uitslag van de nierfunctie .
DUIM DUIM DUIM !! grtjs Ann

Mara

Hoi Ton

Fijn om even wat van je te lezen. Sterkte....

Hoi iedereen

Anja gaf al aan dat de nieuwe eigenaren van de valkjes het zelf kenbaar mochten maken...Dus bij deze. Ik ga drie valkjes van Anja opvangen. Ik moet jullie heel even de namen schuldig blijven (sorry Anja maar mijn hoofd is een zeef wat namen aangaat) maar in elk geval de fallow en een geparelde lutino pop. Sorry dat ik de namen niet meer weet....sorry.  :-[ * schaamt zich heel diep*.

Mara

Ton

Hé Mara,

Zal ik je even helpen. De fallow is Yubel en de geparelde lutino heet Yella. Niet meer vergeten nou.... En wat was die derde ook al weer  ;D ;D ;D ;D ;D ;D

Ton

Anja

Hoi allemaal,

Dank je wel nogmaals iedereen.

Gerda,

Jij kei bedankt voor je mooie en lieve kaart.

Eugenie,

Naar jou komen Yubel, Yiba en Yella.

Het is net of de valkjes iets aanvoelen. Zou dat kunnen?
Ze zijn erg druk heel raar. Ook lijkt het of er meer gehakt en gepikt wordt naar elkaar of zou dit nu inbeelding zijn van ons?

We zijn wel erg blij dat we toch onze schatjes kunnen blijven volgen.

Groetjes Anja

Sally

Hey Anja,

Leuk dat je al de valkjes kan volgen hier in de boekjes van de nieuwe eigenaressen.

Ik zou er niks van verschieten dat de valkjes dit aanvoelen, maar ze komen allemaal goed terrecht. Echt heel erg fijn voor jullie.

Groetjes Sally