29 april 2024, 08:55:29

Yeni's vriendjes...

Gestart door Anja, 4 februari 2006, 15:17:42

« vorige - volgende »

Dierenfreackske

Hoi Anja , ik hoop zooooooooo op een goede uitslag meid ! Sterkte meid en Ton en Lisa en Jeroen ! Ann



Romy

Hoi Anja

Ik denk al de hele tijd aan jullie, maar vandaag nog extra. Hopelijk is de uitslag OK!

Groetjes en sterkte
Romy

Anja



Nou de zenuwen zijn erg heel erg. Nog een half uur en dan gaan we.
Het is net of de valkjes het weten. Ze zijn super rumoerig en erg dwars.

Romy,

Bedankt voor je mooie kaart en je lieve woorden in de kaart. Het doet ons toch goed je kaart nog gelezen te hebben voor we gaan.

Groetjes een zeer nerveuze en bange Anja

Caroline

Pablo, Rocky, Noa, Coco, Eros, Diégah, Amor, Perle, Ricky, Kouros,
Princess, Armani, J´adore, JOOP! Queenie, Van Gils, Giorgio,
Jim, Anaïs, Naomi, Dior, Jasmijn, Vlinder, Ashley, Juicy, Tommy,
Isabella, Azzaro, Lilly, Zara, Valentino, Dolce & Violet.


Regelmatig jongen.



KLIK op foto.

Annelies

Hoi Anja

Ben op volle toeren voor je aan het duimen dat de uitslag goed is.

Liefs Annelies

Kaatje

Hoi Anja,

De kaarsen branden en ik denk ontzettend sterk aan jullie, ik hoop dat er geen uitzaaiingen gevonden zullen worden en jullie heel snel opgelucht adem kunnen halen  !!

Hou je goed meid ... heel veel sterkte voor jullie !!

Liefs, Karin

Dierenfreackske

Hoi Anja ...ik hoop het ook hoor , en hopelijk zijn er geen nieuwe uitzaaiingen he ! Veel sterkte hoor ! Ik heb hier de tranen in mijn ogen hoor ! Ik hoop dat je straks goed nieuws hebt ! Jullie verdienen geen tegenslagen want jullie zijn zo lieve en goede mensen ! Grtjs en sterkte Ann



Anja


We zijn weer thuis uit het ZKH.

Het is niet goed. Uizaaiingen in buik en longen. Er moet chemotherapie plaats gaan vinden.

Ik kan er verder niet over praten. Het is zo oneerlijk.

Groetjes Anja

Saar

Citaat van: Anja op  3 april 2008, 15:19:11

We zijn weer thuis uit het ZKH.

Het is niet goed. Uizaaiingen in buik en longen. Er moet chemotherapie plaats gaan vinden.

Ik kan er verder niet over praten. Het is zo oneerlijk.

Groetjes Anja



Ach nee :( :( :(
Meissie toch... IK vind dit zo :censuur voor je :(
Heel erg veel sterkte in deze moeilijke tijd :-* :-* :-*
Liefs Saar :-*

Annelies

En of dit oneerlijk is lijkt wel of de goede mensen altijd moeten lijden.
Oh meisje ik wens jullie zoveel sterkte in deze zware strijd tegen deze  :censuur ziekte.

Ik denk aan jullie en hoop dat je hier blijft praten meisje want we zijn er allemaal voor jullie.

Liefs Annelies

Monky

3 april 2008, 15:31:59 #7990 Last Edit: 3 april 2008, 17:15:29 by Monky
Oh jee oh jee... Anja...

Wat verschrikkelijk  :(
Hoe is het toch mogelijk... Anja, Ton, Lisa en Jeroen... Ik wens jullie allemaal enorm veel sterkte toe in deze moeilijke tijd.
Het zal wel even duren voor je dit een klein beetje verwerkt hebt.

Weet dat we aan jullie denken.

Liefs,
Erwin & Monique

Gerda

Lieve Anja en Ton,

Heel veel sterkte, ik denk aan jullie!
Natuurlijk is het oneerlijk. Dit soort dingen zijn niet eerlijk!

Neem de tijd om dit slechte nieuws te verwerken.
Positief is: jullie hebben elkaar als gezin, dus jullie hoeven dit geen van allen alleen te doen!

Nogmaals veel sterkte en een knuffel, Gerda



*Manon*

Hoi Anja,

Ik kan me je gevoel goed voorstellen en wat een vreselijk nieuws is dit.
Geef dit verschrikkelijke nieuws inderdaad eerst een plekje, wnat ondanks dat je weet dat het ook niet goed zou kunnen zijn, je hoopt altijd op het goede en deze definitieve uitslag is zo knetterhard, ik kan me het heel goed voorstellen dat je er even niet over kunt of wilt praten.
Laat het even bezinken.

Ik wens jullie heel veel liefde en kracht om weer positief te zijn en het gevecht aan te kunnen gaan wat betreft de chemo.

Ik denk aan jullie  :-*

Groetjes Manon

Romy

Hoi Anja

Dit is gewoon verschrikkelijk  :'(
Ik hoop dat het lukt om dit vreselijke nieuws een plekje te kunnen geven, hoe oneerlijk het ook lijkt te zijn.
Stel je niet de vraag 'waarom', want daar krijg je toch geen antwoord op. Iedereen kan het krijgen, jong, oud, dik, dun, rijk, arm,... Niemand is ervan gespaard.
Volgens laatste cijfers wordt 1 belg op 3 vroeg of laat geconfronteerd met kanker. Voor Nederland zullen die cijfers zeker niet veel anders zijn. Dus dat betekent dat we ofwel zelf, ofwel iemand uit onze omgeving met kanker geconfronteerd zien.
Deze cijfers zeggen veel, maar tegelijk ook heel weinig. Maar 1 iets zegt het wel degelijk : een waarom-vraag mag je je echt niet stellen, het doet je alleen maar meer pijn.

Ik wou dat ik meer kon doen dan enkel hier op het forum wat schrijven...
Maar ik wil jullie alle kracht van de wereld schenken om dit boze beest aan te kunnen. Voornamelijk voor Ton, maar zeker ook voor jou en jullie 2 schatten van kinderen.

Ton heeft nu heel veel steun nodig, maar verlies je je schatjes ook niet uit het oog aub? En jezelf ook niet? Iedereen heeft nu elkaar heel hard nodig en elk verdient steun en begrip.

Maar ik ben ervan overtuigd dat jullie vast wel aan elkaar zullen denken, en dat die woorden hierboven eigenlijk niet nodig zijn. Maar ik wou ze toch eventjes kwijt omdat ik al veel situaties heb gezien die anders zijn gelopen en ik jullie er even bewust van wilde maken.

Superveel sterkte, Anja, Ton, Lisa en Jeroen  :-* :-* :-* :-*
Romy en Flupke

Dierenfreackske

Hoi Anja...het is verschrikkelijk ...eh tkan niet , het mag he meid , het is zo oneerlijk he meid , ik krijg de tranen in mijn ogen , ik had nog zo 'n gehoopt dat het anders zou zijn voor je meid en  ja ...het leven is zo oneerlijk he , zoiets verdienen jullie echt niet meid , ik leef heel erg met je mee , ik kan er echt niet tegen he ,,,al die lieve mensen krijgen dan zo'n  dingen he , echt , het moet gewoon verschrikkelijk voor jullie allemaal zijn om dit ook nog eens te moeten meemaken , alsof je al niet genoeg te verwerken heb gehad he meid ,  ik weet echt niet wat ik moet zeggen meid ,  ik kan er echt niet meer tegen tegen die oneerijkheid in het leven ....waarom laat die van daarboven dat allemaal gebeuren denk ik , bestaat er wel iemand he ! Dat vraag ik me voortdurend af hoor !  De slechten krijgen nooit iets he ...dat denk ik er over , maar het is nu niet belangrijk meid , je zal veel moeten verwerken en ik kan er ook echt niet meer bij , ik kan ook geen foto's maken  vandaag , het gaat gewoon niet , ik zit alsmaar aan jullie te denken en Lisa en Jeroen en natuurlijk Ton , .......ik hoop dat je dan ook heel sterk bent als de hemo moet starten ,  en ik hoop dat het toch nog kan genezen met de hemotherapie dan ,  ach meid , zo oneerlijk he ! Ik hoop dat ik je toch niet kwetst met deze woordenallemaal he , maar wat ik wil zeggen is , geef de moed niet op en Ton moet vechten vechten om te geloven dat hij zal genezen verdorie ! Jullie hebben het allemaal heel zwaar en ik zou graag iets doen ..0. meid , de tranen stromen echt nu , sterkte nog ! Ann