28 april 2024, 21:22:18

Yeni's vriendjes...

Gestart door Anja, 4 februari 2006, 15:17:42

« vorige - volgende »

Bello

We gaan op
flauw hè.................hier komt het.................bijna.............. .......ja hoor ...21 maar
halen. 

grapjas!!!

Bedankt voor je mailtje om iedereen te laten weten hoe het met mij gaat, dus ff maar achter de computer......

Tot vrijdag!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Dorothé
Catka we zullen je nooit vergeten....missen doen we je allemaal, dag liefste knuffel

Anja

Hoi Dorothé,

Flauw hè ;D ;D ;D ;D

Graag gedaan meid en tot vrijdag.

Groetjes Anja

Anja


Anja


Monky

Citaat van: Anja op 16 maart 2008, 15:10:37

Hoi Monique,

Die snellere manier is voor de ongeduldige onder ons ;D ;D ;D ;D




??? Ik vond het juist heel slim  ;D ;D ;D

Het is altijd spannend om een nieuw valkparkietje op te halen  :) En zeker een beauty als Yesni  :) Je mag ons dan ook best een beetje plagen hoor  :) Vinden we helemaal niet erg... We leven gewoon heel erg met je mee  8) ;D

Oh en dan zou ik het toch bijna vergeten te zeggen dat je weer hele mooie foto's geplaatst hebt  :D Ik heb net de voliere schoongemaakt en mijn rug is nog niet helemaal over dus dit is een heerlijke manier om mijn rug een beetje rust te geven... heerlijk kijkend naar je foto's en de pijn lijkt zo verdwenen... totdat ik natuurlijk weer opsta  ::) hahaha...

Groetjes,
Monky

Anja


Anja

Citaat van: Monky op 16 maart 2008, 16:20:53
Citaat van: Anja op 16 maart 2008, 15:10:37

Hoi Monique,

Die snellere manier is voor de ongeduldige onder ons ;D ;D ;D ;D





??? Ik vond het juist heel slim  ;D ;D ;D

Het is altijd spannend om een nieuw valkparkietje op te halen  :) En zeker een beauty als Yesni  :) Je mag ons dan ook best een beetje plagen hoor  :) Vinden we helemaal niet erg... We leven gewoon heel erg met je mee  8) ;D

Oh en dan zou ik het toch bijna vergeten te zeggen dat je weer hele mooie foto's geplaatst hebt  :D Ik heb net de voliere schoongemaakt en mijn rug is nog niet helemaal over dus dit is een heerlijke manier om mijn rug een beetje rust te geven... heerlijk kijkend naar je foto's en de pijn lijkt zo verdwenen... totdat ik natuurlijk weer opsta  ::) hahaha...

Groetjes,
Monky


Hoi Monique,

Ow  :-X :-[ :-[  Gelukkig dat jullie het niet erg vonden.

Blijf maar lekker zitten hoor want er komt nog veel meer aan. Heerlijk hè als alles weer lekker zuiver en fris is.

Dank je wel voor je compliment.

Groetjes Anja


Rianne

Wat een hoop mooie foto's heb je geplaatst! Erg leuk, die diversiteit aan kleuren en mutaties :D

Sally

Hallo Anja,

Wat een leuke douchefoto's weer allemaal. Ze zijn weer zoals gewoonlijk prachtig. En ik geniet er dan ook altijd weer van.
Ze zijn ook zo duidelijk. Fantastisch!

Groetjes Sally

Anja


Ik zal nog eens een voorstelronde doen zodat jullie weten wie wie is.

Komen ze................


Yingo











Yunah








Monky

Citaat van: Anja op 16 maart 2008, 16:24:29
Hoi Monique,

Ow  :-X :-[ :-[  Gelukkig dat jullie het niet erg vonden.



:-X :-X :-X Ik bedoelde eigenlijk van ons... dat we een snellere manier hadden gevonden om het te lezen hahaha  ;D ;D ;D Maar als je het zo bekijkt was het ook slim van jou om onze slimheid te testen hahaha... snap ie hem nog   8) ;D ;D ;D

Sorry... dit gaat nergens meer over  ::) :-[ ;D

Ah...een voorstel ronde... dat is inderdaad wel handig... en leuk!!!

Groetjes,
Monky

Anja


Anja


Anja


Anja