28 april 2024, 23:57:20

Yeni's vriendjes...

Gestart door Anja, 4 februari 2006, 15:17:42

« vorige - volgende »

*Manon*

8 maart 2008, 00:03:08 #7545 Last Edit: 8 maart 2008, 00:04:57 by Kruimel


Wat leuk!!!

Geweldig Anja, ja hij is ook een echte mooierd, grote meid als je hem kan weerstaan he,  :P :P en dat is je dan ook mooi niet gelukt.... hahahahahaha.... ;D ;D
Hij zal gelukkig bij jullie zijn met al zijn vriendjes en hij is bij jullie op zijn plek.

Van harte gefeliciteerd met Yeentje... leuk dat deze naam ook blijft ;)

Groetjes Manon



Dierenfreackske

Hoi Anja ....nou heb je dan toch Yeentje gehouden  he ! Wat supergoed nieuws zeg ! Heel erg proficiat met Yeentje en ik vind het super ! Valkjes en weestaan , dat gaat toch niet samen he ! , hihi !  ;D ;D

Gelukkig heeft Yeentje een lieve thuis he ! Grtjs Ann



Romy

Waauw Anja super gewoon!!

Ik ben erg blij voor jullie dat Yeentje toch kan blijven!

Groetjes
Romy

Wilma1

Citaat van: Anja op  6 maart 2008, 22:23:15
Hoi hoi,
Er komt vast nog wel een Yeentje op ons pad.



HIJ stond al op het pad  ;) en is dus niet opzij gegaan voor een plaats vervangster  ;D

Hij zal gedacht hebben:  "Mooie boel, eerst mij Yeentje noemen, een fijne plek laten meebeleven en dán terug brengen  >:( omdat ik een "onderdeel" te veel heb ???  :P ..... Écht niet, ik hou mijn pootje heel stijf en BLIJF!!!!!!

Octrooi aanggevraagd op zijn naam en dan "moet" ie wel blijven hè  ;D ;D ;D  ;)

Eigenlijk WÍST ik het al een beetje, jullie kennende  :D en kon me níet voorstellen dat ie weg zou gaan....

GEFELICITEERD  :D :D :D
;) Wilma


Kijk ook eens bij:

*DEEL1 *DEEL2 *DEEL3

Yvette

Van harte gefeliciteerd met jullie nieuwe aanwinst

natacha

Woow Anja, dat is goed nieuws  ;D
Je zult wel heel content zijn  ;D

Een hele dikke proficiat met jullie nieuwe aanwinst  :)

Groetjes
Natacha

♥Debby♥

Wat ontzettend gaaf Anja.. 't moest ook moeilijk zijn om Yeentje alsnog weg te brengen he..

Heel erg gefeliciteerd met jullie nieuwste aanwinst met de schitterende naam: YEENTJE

Heel veel geluk en plezier met deze mooie man!  ;D


♥Debby's Gevleugelde Vriendjes♥
Klik op de foto voor mijn boekje.

Mara

Hoi Anja

Gefeliciteerd met jullie nieuwe aanwinst, Yeentje. Ik had wel al zo'n vermoeden dat hij bij jou zoublijven...

Hoe was het vandaag bij Dorothé en Ivo?

Groetjes

Mara

margreet

hallo Anja,

Je hebt er in ieder geval een heel lief en mooi  valkje bij of het nu een popje of een mannetje is.
Veel plezier met hem.

groetjes Margreet

*Yvon

Hoi hoi

Citaat van: Wilma1 op  8 maart 2008, 10:09:04
Citaat van: Anja op  6 maart 2008, 22:23:15
Hoi hoi,
Er komt vast nog wel een Yeentje op ons pad.



HIJ stond al op het pad  ;) en is dus niet opzij gegaan voor een plaats vervangster  ;D

Hij zal gedacht hebben:  "Mooie boel, eerst mij Yeentje noemen, een fijne plek laten meebeleven en dán terug brengen  >:( omdat ik een "onderdeel" te veel heb ???  :P ..... Écht niet, ik hou mijn pootje heel stijf en BLIJF!!!!!!

Octrooi aanggevraagd op zijn naam en dan "moet" ie wel blijven hè  ;D ;D ;D  ;)

Eigenlijk WÍST ik het al een beetje, jullie kennende  :D en kon me níet voorstellen dat ie weg zou gaan....

GEFELICITEERD  :D :D :D
;) Wilma


Ik had het natuurlijk niet beter kunnen verwoorden !!  ;) ;D ;D
Ben het helemaal met Wilma eens.  ;D

Groetjes Yvon

Klik op de foto en zie onze site.
Ons dagboekje is 
< hier >

Kaatje

Hoi Anja,

Morgen weer douche foto's als het goed is, wouwie en dan mag Yeentje ook weer lekker mee douchen !! Ik weet zeker dat hij het heel erg naar zijn zin heeft bij jullie en zijn nieuwe speelkameraadjes !!

Ik kijk nu alweer uit naar de foto's !!

Groetjes, Karin

Bello

Ton en Anja!!!

CitaatBedankt voor de grote kadooooos voor onze verjaardag!!!!!

Was heel gezellie en ook bij de Chinees hebben we weer lekker kunnen lachen, vooral om die pittige soep ;D

Was heel leuk om de valkjes weer eens te zien en ik zag aan Yeentje dat hij mij echt herkende.
Hoe snel dat je ze in de kooi krijgt is niet te filmen, dat gaat super.

Doggy en Pukkie zijn gewoon keilief en ze gingen lekker ieder aan een kant van mij op de bank liggen.


Dorothé

Catka we zullen je nooit vergeten....missen doen we je allemaal, dag liefste knuffel

Sally

Hallo Anja,

Wat leuk nieuws zeg dat Yeentje toch Yeentje blijft en lekker bij jullie blijft wonen.
Een dikke proficiat met je nieuwe aanwinst, en heel veel plezier met hem, maar dat zal wel lukken.

En komen er vandaag douchefoto's aan? Ik kijk er al naar uit hoor. :D

Groetjes Sally

trienke

gefeliciteerd met yeentje :) dat yeentje yeentje blijft. En leuk zeg een nieuwe aanwinst.

Anja

Hoi hoi,

Allemaal dank je wel voor de felicitaties. Hij is zo'n schatje zeg.
Ook hebben we het bewijs van Gendika en het eitje waaruit hij is gekomen.

Hij heeft vanmorgen lekker mee gedoucht en de foto's volgen later.

Chantal,

Ik zorg echt wel goed voor je kleinkind en kom binnenkort maar een keertje spieken.

Groetjes Anja