29 april 2024, 05:55:01

Yeni's vriendjes...

Gestart door Anja, 4 februari 2006, 15:17:42

« vorige - volgende »

Kaatje

Hoi Anja,

Wat een schitterende foto's, daar zal Dorothé vast wel heel erg blij mee zijn, maar wij nog meer denk ik, hihi !!! Ik heb er werkelijk van genoten en wat is Cato toch een prachtig valkje zeg, ... ze ( ik denk dus echt dat het een popje is ) lijkt enorm veel op Nienah, wat een moppie zeg !!!

En wat een leuke foto's van Lisa met de valkjes weer, uhmm wij 8 dagen op vakantie gaan dan zoeken we ook nog een liefdevol adres  ::) ::)

Ze zitten er in ieder geval bij alsof ze niet anders gewend zijn, zo heerlijk op hun gemakkie, wat zal Dorothé blij zijn om deze foto's te zien en wat leuk dat jullie lekker mogen oppassen op de kleintjes en Catka, Jannes en Bello :D

Geniet er maar lekker van samen met Lisa want die zie je ook helemaal stralen  :D

Groetjes Karin

Anja

Hoi Sally,

Dank je wel. Ze vallen idd niet meer op tussen de "grote" valkjes.
Je mag nieuwsgierig zijn hoor maar dat is toch echt prive.

Hoi Petra,

Ze doen het erg goed. Supervalkjes zijn het.

Hoi Karin,

Dank je wel. Ik denk ook wle dat Dorothé en Ivo blij zijn met de foto's.

Mooi is ze hè. Ook ik denk dat het een popje is.

Je weet me te vinden hè. Met liefde en plezier pas ik op jullie kwartet.

Lisa is helemaal op Bello. En Bello ook op Lisa. Die 2 kunnen knuffelen......................niet normaal meer.

Groetejs Anja

Romy

Hoi Anja

Fijn dat je 6 logeervalkjes hebt! Het zien er 6 lieve bengels uit  :D
Hoe lang blijven ze bij jullie?

Groetjes
Romy

Kimm

hoi anja,

dat is leuk zeg! en de tafel mooi gedekt voor hun ;D  ;D  ;D
vind het erg geweldig wat je doet.

veel plezier ermee!

liefs kim

ik hou van je Pebbles! 14-11-2008/15-02-2010

Wilma1

Buenos días Anja  ;D

Dit is een leuke "binnekomer" om meteen zóveel foto's te bekijken, ze voelen zich helemaal thuis en die bij Lisa op haar schouder  ;D lekker makkelijk meeliften  ;)

Het is me alleen ontgaan van wie de loge's nu zijn ???  ::) ik had zoveel te zien  :P

;D Wilma


Kijk ook eens bij:

*DEEL1 *DEEL2 *DEEL3

Anja

Hoi Romy,

Ze zijn echt heel lief. Ze blijven tot maandagavond.

Hoi Kim,

Dank je wel hoor. Of we nu 14 of 20 valkjes hebben maakt op zich niet erg veel uit.
Ik doe het met heel veel liefde en plezier.

Hoi Wilma,

Dat zijn de valkjes van Dorothé (Bello op het forum).
Ze voelen zich echt helemaal thuis hier. Cato heeft alles al gevonden en heeft zich al helemaal ingeburgerd. Ze kan zo hier blijven ;D ;D :o :o :o

We hebben de valkjes net gedoucht en de foto's volgen later vandaag.

Groetejs Anja

Anke

Hoi Anja,
Fijn dat je logé's het zo naar hun zin hebben. Maar ja dat kan ook bijna niet anders he in zo'n 5 sterren hotel :)
Hi hi weet je zeker dat je Cato niet neemt als het een mannetje is? Volgens mij is zij/hij gewoon van plan om bij jou te blijven ;)
Groetjes Anke




Klik op de foto om mijn dagboekje te lezen...Kijk ook eens op de website van de Santpoortsevalkjes

Anja

Hoi Anke,

Dank je wel. Ga er helemaal van blozen hoor.
Ja ik weet zeker dat als Cato een man is hij niet mag blijven. Alleen nog popjes.
Dus duimen dan maar dat ze een popje is.

Groetjes Anja

Anke

Hoi Anja,
Ik duim met je mee hoor!!!
Wat zie ik nu 144 douchefoto's :o
Joepie, ik verheug me er al op!!!
Groetjes Anke




Klik op de foto om mijn dagboekje te lezen...Kijk ook eens op de website van de Santpoortsevalkjes

Anja

Hoi Anke,

Das lief van je :-* :-* :-* :-*

Ja vanavond plaats ik de foto's. Ik kon niet kiezen dus dan maar allemaal ;D ;D ;D
___________________________________________________________

Nou wat ik nu toch zie gebeuren.................super zeg.

Dobi Benji en Cato die zitten te bedelen bij papa Jannes. Wat een volume zeg maar wel erg lief om te horen. Jannes voert ze en dan moet je de koppies van mijn valkjes zien............................zo van wat gebeurt er hier ;D ;D ;D

Ze zitten met open snavels te kijken zeg.

Jannes voert zelfs zijn vrouwtje.

We hebben ze vanmiddag allemaal meegenomen in de douche en de kleintjes hebben bij Lisa op de schouder gezeten. Cato vloog elke keer naar de kooi want ze wilde ook douchen. Ze was zelfs aan het droogdouchen bij Lisa op haar vinger. Ik heb ze toen maar een eindje van de sproeier af gehouden en dat vond ze geweldig.
Dobi en Benji vonden het wel leuk maar niet zo leuk als Cato. Dobi en Benji zijn beide papas kindjes hoor. Cato is al erg zelfstandig en gaat zelf op onderzoek uit.

Groetjes Anja

Anke

Hoi Anja,
Aaah wat lief voerende valkjes :-*
Wahaha jouw valkjes denken ook, eet lekker zelf :)
Nu ben ik nog benieuwder naar de foto's van de douchende (kleine) valkjes
Groetjes Anke




Klik op de foto om mijn dagboekje te lezen...Kijk ook eens op de website van de Santpoortsevalkjes

Anja

Hoi Anke,

Dan voor jou alvast een voorproefje.


Cato die aan het droogdouchen is.

Groetjes Anja

Anke

Hoi Anja,
Aaaaah wat schattig :-* :-* :-*
Cato past wel heel goed bij jouw valkjes hoor, zo dol op douchen ;)
Groetjes Anke




Klik op de foto om mijn dagboekje te lezen...Kijk ook eens op de website van de Santpoortsevalkjes

Wilma1

Citaat van: Anja op  1 maart 2008, 15:31:35

Of we nu 14 of 20 valkjes hebben maakt op zich niet erg veel uit.
Ik doe het met heel veel liefde en plezier.
Groetejs Anja



Ohoh  :o  :o is dit een "vrijbrief" voor méér  :P

En ehhhh  ??? morgen ben ik de hele dag "zoet" zie ik  ::) ;D

::) Wilma  ;D


Kijk ook eens bij:

*DEEL1 *DEEL2 *DEEL3

Anja

Hoi Anke,

Lief he. Ja ze kan gewoon hier blijven hoor ;) ;) ;)

Hoi Wilma,

Sssssssssssssssssssssst

Je hebt morgen idd wat te kijken.

Groetjes Anja