28 april 2024, 21:41:28

Yeni's vriendjes...

Gestart door Anja, 4 februari 2006, 15:17:42

« vorige - volgende »

Anja

Hoi Anke,

Heb nog wel een stukkie voor je liggen hoor. ;D ;D ;D

Hoi Dafrinja,

Ik heb je een IM gestuurd met uitleg.

Dank je wel hoor. Fijn dat je zo geniet van mijn foto's.

Groetjes Anja

*Manon*

Super
[/b]

Wat een mooie foto's weer, ik heb er weer gigantisch van genoten.
Bedankt Anja ;D ;D ;D

Groetjes Manon

caro

Hoi Anja,

Leuke foto's weer. Ik had al zitten kijken samen met Mitchell :-*. Maar dat het je waarschijnlijk wel begrepen ;). Mitchell vind het erg leuk dat je reageert op berichtjes. Hij loopt maar, heb ik al een berichtje gehad. ::). Mitchell en ik vonden de foto's weer prachtig.


Groetjes

Caro
Hobbykwekerij " Het Valkjesparadijs "



http://members.lycos.nl/hetvalkjesparadijs/

Sally

Hallo Anja,

Wat een geweldige foto's weer allemaal. Natuurlijk hebben wij genoten, dat hoef je toch niet meer te vragen he. :D
Leuk Lisa met al jullie valkjes.
De nieuwe generatie valkjes mama. :D

Groetjes Sally

Kaatje

Hoi Anja,

Gewoon weer opnieuw beginnen en proberen !! Mijn internet verbinding klapte er net uit en ik was dus net aan een reactie begonnen !

Wouw, wat een geweldige foto's weer, ik heb er een heleboel mogen bekijken in één keer en dat is altijd weer dikke pret hier hoor ... Ik geniet gewoon telkens en keer op keer zijn de foto's weer om te smullen !!

Wat een heerlijke douche partij hebben de valkjes weer gehad vanmiddag, met dank aan onze Lisa en de fotograaf  :D

Ik vind het echt heel erg leuk om Lisa met alle valkjes te zien, Patrick heeft ook van alle foto's genoten vanavond toen we zaten te eten .... hij zei gelijk wie is dat !?  ;D ;D ;D

Ik zei dat is onze Lisa van het forum, de dochter van Anja, ohw aha zei hij en de rest zet ik maar niet op het forum  ;D ;D

Heerlijk die after shower foto's, lekker poetsen en doen, ook altijd een genot om naar te kijken en wat heb jij de valkjes heerlijk verwend dit weekend zeg, granaatappel pitjes en gepelde walnoten, jummie jummie ik zag ze smullen  :D

En dan vandaag weer heerlijk valkjesbrood, nou als ik een valkje was dan had ik wel zo mijn voorkeur huisjes hoor  ;D ;D

Ik sluit me dus bij de rest van de forumleden aan en ik vind de foto's in één woord ....

SUPER;D ;D

Groetjes Karin

Bello

Hee Lisa,

maar jij kan zo goed je ma aflossen zeg!!!
Goed gedaan meissie!


Anja,
We hebben eerlijk waar weer genoten van de foto's, en heerlijk hoe ze zo zitten te snoepen van het valkjesbrood.

Hier zit er ook weer een in de machine en die is zo klaar.


Dorothé
Catka we zullen je nooit vergeten....missen doen we je allemaal, dag liefste knuffel

Inge88

Hoi Anja,

Ik heb de laatste foto's bekeken... wat een leuke in-actie-foto's! Die besjes vinden ze gewoon lekker en niet eng? Alles wat hier aan eten rood is, vinden ze eng.

Dierenfreackske

Hoi Anja ...weer hele supermooie foto's hoor ! Wat heb jij een leuke en lieve dochter zeg , en het is toch super dat ze het douchen met de valkjes aankan als je het de zondag moeilijk hebt , toch ! Geef haar maar een dikke pluim hoor want ze verdiend het hoor ! Echt waar Lisa , je bent een supermeid hoor ! En Anja ...wat bof je toch met zo'n schat van een dochter he ! Lief dat ze zo met de valkjes en andere dieren begaan is ook daar bij jou ! Heerlijke foto's weer ook en wat hangt daar aan die wasknijper ? Is dat brood ofzo ? Het ziet er alvast heel smakelijk uit ook ! Ik krijg ook trek maar ga het laten voor vandaag ! Grtjs en terusten hoor ! Ann



*~Jeanine~*

Hoi Anja,

Nou het was weer super genieten van alle foto's ;D :o
En je ziet ze gewoon genietn van het douchen en natuurlijk van het valkjesbrood.
Kijk weer uit naar de volgende reeks  ;D ;D

♪ Marlies

Hoi Anja, ;D

Dit weekend eigenlijk niet op het forum geweest, dus ik heb nu een heleboel bij te lezen. ::)

Wat een geweldig leuke foto's weer. Ze zitten in de douche ook echt te wachten tot het gaat beginnen. :D

Vooral zo doorgaan. ;D

Groetjes Marlies ;)

Romy

Hoi Anja

Ik heb heel erg genoten van alle supermooie foto's! Ik zie dat je Lisa goed hebt opgeleid tot valkenmeisje  ;D

Groetjes
Romy

Anja

Hoi Manon,

Dank je wel hoor. Je hoeft me echt niet te bedanken. Ik doe het graag ;) ;) ;)

Hoi Caro,

Dank je wel. Ik vind het ook erg leuk dat Mitchell eens komt kijken en reageren.

Fijn dat jullie samen de foto's prachtig vinden.

Hoi Sally,

Gelukkig dan maar dat jullie er toch van genieten :D :D :D

Dan zal ik het niet meer vragen. Lisa is de nieuwe valkjesmama in spé.

Hoi Karin,

Dank je wel. Hoop dat je vandaag niet de hele dag zonder hebt gezeten.

Heerlijk vinden ze het douchen. Lisa wilde weten hoe het voelt met 14 valkjes op haar.

Hahahaha die Patrick.............nee de rest zet maar niet in mijn boekje. Wie weet Karin wworden we ooit nog eens familie ;D ;D ;D

Nou ik weet ook nog zo'n heerlijk verwenhuisje ;) ;) ;)

Dank je wel.

Hoi Dorothé,

Goed is ze hè?


Ze vallen gewoon aan op dat brood. De kanaries zijn er ook helemaal verzot op.

Hoi Inge,

Nee de pitjes vinden ze niet eng. Ze moeten ook uit rode bakken eten dus aan de kleur zijn ze wel gewend. Paprika en pepers lusten ze ook gewoon.

Hoi Ann,

Dank je wel. Ook voor het compliment van Lisa. Ik heb de pluim door gegeven en ze bloosde er gewoon van.

Aan de wasknijpers zit zelf gebakken valkjesbrood. En lekker dat ze dat vinden.

Hoi Jeanine,

Dank je wel. Fijn dat je zo hebt genoten. Ja elke week genieten ze van de douche en op het valkjesbrood zijn ze helemaal dol.

Hoi Marlies,

Maar jij hebt wel een heel fijn weekend gehad. Lekker naar Zwolle geweest.

Dan kej wel. Ze zitten idd te wachten elke week. Zo leuk om te zien.

Hoi Romy,

Fijn dat je zo hebt genoten. Lisa kan me zo opvolgen.

Groetejs Anja

Kaatje

Citaat van: Anja op 25 februari 2008, 19:56:08
Hoi Karin,

Dank je wel. Hoop dat je vandaag niet de hele dag zonder hebt gezeten.

Heerlijk vinden ze het douchen. Lisa wilde weten hoe het voelt met 14 valkjes op haar.

Hahahaha die Patrick.............nee de rest zet maar niet in mijn boekje. Wie weet Karin wworden we ooit nog eens familie ;D ;D ;D

Nou ik weet ook nog zo'n heerlijk verwenhuisje ;) ;) ;)

Dank je wel.

Groetejs Anja


Hoi Anja,

Het is momenteel echt een drama en de internetverbinding klapt er om de haverklap uit dus we gaan het weer even heel snel proberen  ;)

Ik kan me voorstellen dat Lisa ook wilde weten hoe het nu is om 14 valkjes te douchen en daarna te voelen hoe zwaar 14 valkjes wel niet wegen  :D

Hehehehe ja die Patrick, nee ik zeg niks en wie weet, ... dat zou toch wel heel erg leuk zijn, ze delen in ieder geval al één liefde en dat zijn valkjes  ;D ;D ;D

Enuhhh graag gedaan hoor, maar dat weet je wel !!

Oja, ook nog even hier en een beetje off-topic maar van harte gefeliciteerd met Jeroen zijn verjaardag  :-*

Een hele fijne dag gewenst bij jullie !!

Groetjes Karin

Peggy

Gefeliciteerd met jullie Jeroen !!


Mijn lief en trouw koppel; Joep&Guusje



Voor ons dagboek; klik hier

Anke

Hoi Anja,
Gefeliciteerd met Jeroen!!
Ik wens je een hele fijne dag.
Groetjes Anke




Klik op de foto om mijn dagboekje te lezen...Kijk ook eens op de website van de Santpoortsevalkjes