29 april 2024, 04:27:10

Yeni's vriendjes...

Gestart door Anja, 4 februari 2006, 15:17:42

« vorige - volgende »

Anja

Hoi Marlies,

In een heel liefdevol huisje :D ;) ;) ;) Waar hij veel kan oefenen ;D ;D ;D ;D

Hoi Petra,

Dat zal de toekomst uit moeten wijzen. Nee die heb ik niet gebruikt. Hij werkt trouwens ook niet.

Hoi Yvon,

Love is in the air zullen we maar zeggen ;) ;) ;)

Dan was Cheeky er ook vroeg bij zeg. Och leeftijd wil niet altijd alles zeggen.

Dank je wel.

Hoi Ann,

Nee ik denk geen blok. Och Ann toch. Wat vervelend dat het erger is geworden. Veel beterschap.

Hoi Sally,

Ja die Yingo gaat er voor. Als het aan mij ligt komen er geen jonkies. Er zullen denk ik wel mooie mutaties uitkomen. Maar ik zal geen afscheid kunnen nemen vandaar ik eigenlijk geen donsjes wil.

Groetjes Anja

*Manon*

Hoi Anja,

Ik ben weer bijgelezen en gekeken... goeiedag zeg... Anja is weer terug en heb direct 5 blz bij te lezen... hahahaha ;D ;D ;D

Leuk dat het zo goed gaat met je valkjes en jij hebt het er maar druk mee zeg :o :o

In ieder geval is het belangrijk, zoals je zelf ook aangeeft, waar je grenzen liggen en er niet overheen te gaan hé...

Ik vind je toch echt wel een toppertje hoor, dat je het allemaal toch maar voor elkaar bokst!!
:-*

Groetjes Manon

Wilma1

Zoooohhhhwwww  ::) ik kan niet eens éven iets anders doen een paar dagen, of er gebeurt hier weer zoveel  :o ::) :P

Ik zat net op de eerst pagina en zag 2 lutino's in Februari 2006  Yunah en Yeni ( ach arme Yeni  :'( ) ;D 2 jaar later in Februari zijn het er ííííííííííítsiéééééééé meer hè  ::) :P ;D ;D ;D

leuk die 2 filmpjes  ;D

;) Wilma


Kijk ook eens bij:

*DEEL1 *DEEL2 *DEEL3

Kaatje

Hoi Anja,

Ik kan me er zeker wat bij voorstellen hoor dat je schrijft dat je geen afstand zou kunnen doen van de donsjes, hoewel de meiden hier nog erg jong zijn en er voorlopig geen eitjes zullen komen lijkt het mij dus ook heel erg moeilijk dat als er donsjes zouden komen, ik ze weer weg zou moeten doen  ::)

Maar als ik ooit donsjes zou krijgen dan zou ik ruim van tevoren gaan kijken voor een goed en liefdevol huisje, nog voor er eitjes zouden komen. Nou en als ik dan zou mogen kiezen dan zou er zo één naar jou mogen verhuizen en ging ze met liefde weg !!

Ik zou ze dan nog schenken ook, misschien ooit 3 donsjes, 1 keertje om mee te maken en dan staat Anke ook op mijn verlanglijstje, en de laatste hou ik dan misschien zelf  :D Gohh hee, heerlijk dat fantaseren !!

Geniet maar lekker van je weekend en uiteraard een fijn weekend gewenst !!

Groetjes Karin

Anke

Hoi Karin,
Ik voel me zeer vereerd  :-*
Heerlijk he fantaseren over je valkjes, dat doe ik zelf ook zo graag :)
Groetjes Anke




Klik op de foto om mijn dagboekje te lezen...Kijk ook eens op de website van de Santpoortsevalkjes

Caroline

Amor & Diégah waren 4 en 6 maanden ten tijden van hun eerste goedgelukte wip .... zijn elkaar trouwgebleven in een kooi met vrijgezelle dames .... waren met 10 en 12 maanden voor de eerste keer papa en mama en hebben inmiddels 13 beauty's  rondhobbelen.  :D
Pablo, Rocky, Noa, Coco, Eros, Diégah, Amor, Perle, Ricky, Kouros,
Princess, Armani, J´adore, JOOP! Queenie, Van Gils, Giorgio,
Jim, Anaïs, Naomi, Dior, Jasmijn, Vlinder, Ashley, Juicy, Tommy,
Isabella, Azzaro, Lilly, Zara, Valentino, Dolce & Violet.


Regelmatig jongen.



KLIK op foto.

Kaatje

Citaat van: *Anke* op 22 februari 2008, 20:40:40
Hoi Karin,
Ik voel me zeer vereerd  :-*
Heerlijk he fantaseren over je valkjes, dat doe ik zelf ook zo graag :)

Groetjes Anke


Hoi Anke,

Als je ter zijne tijd nog niet vol zit dan zou ik je ook heel graag een valkje schenken ! Enuhhh je hoeft je niet vereerd te voelen hoor, ik zou me vereerd voelen omdat ik weet hoe goed de valkjes het bij jou hebben  :-*

En ja het is heerlijk om te fantaseren, geweldig gewoon  :D

Nu weet ik natuurlijk dat er op dit forum allemaal liefdevolle valkjes leden zitten maar ja, ... iedereen heeft zo zijn voorkeur, en omdat ik niet van plan ben om te gaan kweken maar het ooit 1 keertje mee wil maken, maak ik liever iemand blij dan dat ik voor die ene keer er een paar centen voor vraag  :D

Hoi Caroline  :D

Wouw wat ontzettend leuk om te lezen dat Amor & Diégah elkaar altijd trouw zijn gebleven, ... ontroerend hè die valkjes liefde !! En dan met 10 en 12 maanden al papa en mama en het dan zo fantastisch doen, ... dikke pluim voor de moppies hoor !!

En jij bent ook een kanjer, zeker weten  :-*

Groetjes Karin


Caroline

Pablo, Rocky, Noa, Coco, Eros, Diégah, Amor, Perle, Ricky, Kouros,
Princess, Armani, J´adore, JOOP! Queenie, Van Gils, Giorgio,
Jim, Anaïs, Naomi, Dior, Jasmijn, Vlinder, Ashley, Juicy, Tommy,
Isabella, Azzaro, Lilly, Zara, Valentino, Dolce & Violet.


Regelmatig jongen.



KLIK op foto.

Dierenfreackske

Hoi Anja ...leuk zeg ...ik denk dat ik ook geen afscheid zou kunnen nemen mocht ik ooit donsjes hebben  hoor , amai ...
maar ik wil het ooit eens proberen , hihi !Grtjs ...Ann



Anja

Hoi Manon,

Niet over mijn grenzen heen gaan hè. Ik kan me maar net elke keer bedwingen ::) ::)

Ja ik heb het er druk mee maar dat zal oo kwle weer af gaan zwakken.

Je zult weten dat ik terug ben hoor :o ;D ;D ;D

Hoi Wilma,

Ik kan er ook niets aan doen dat het hier snel gaat hoor.

Het zijn er maar een paar meer hoor :o :o :o :o :o :o

Hoi Karin,

Ik zoe het echt niet kunnen denk ik.

Wat ben je toch een lieverd hè. Je bent veel te goed voor deze wereld.

Ik voel me toch ook heel vereerd.

Heerlijk dat fantaseren.

Hoi Anke,

Misschien kunnen jullie dan ruilen tegen die tijd ;D ;D ;D

Hoi Caroline,

Dat is echt een heel trouw koppel zeg. Hier hebben ze keus genoeg en aangezien ik toch niet bewust ga kweken laat ik het maar zo.

Hoi Ann,

Ben benieuwd of jij er dan wel afscheid van kan nemen. Tijd zal het uitwijzen hè.

Groetjes Anja

Anja


Anja


Sally

hallo Anja,
wat een prachtige foto's allemaal! ik heb ervan genoten!
wat smullen ze daar allemaal!

Kimm

hoi anja,

wat zijn ze gezellig aan het tafelen daar ;D en wat hebben ze voor lekkers? iets van besjes en noten?


liefs kim

ik hou van je Pebbles! 14-11-2008/15-02-2010

*Petra*

Hoi Anja,

Ik heb ook geNOTEN  ;D! Zijn het gepelde walnoten??
Zullen we ook eens voorschotelen!!

Groetjes Petra  :D


Jonge tamme valkjes zoeken goed huisje !